Farvel!
Vår Sportsdirektør: Simon Mesfin
Collapse
X
-
👍 1Kommentar
-
-
Dessverre har det ikke blitt så mye spilletid som Colin skulle ønske, og når vi da har hatt noen gode prater nå etter endt sesong - har vi funnet ut at det smarteste for begge parter er å skulle sine veier med godt vennskap i bunnen.
Sitat Simon Mesfin..................Kommentar
-
Det "smarteste" for LSK var å gi fra seg en ung lokal stopper ung stopper som var under 2 år unna landslagsuttak, ja...
Flott med vennskap, da. Da kan han komme tilbake og få noe penger når han blir 36 og er lei av fotball.Kommentar
-
Hvis det viktigste da også var at Colin og familien ble fornøyd har jo LSK gjort et varp her, Colin og fam må jo være dritstolte over A-landslagsuttak!😂 2Kommentar
-
Gøy for Rösler.👍 3Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg liker jo landslagspauser fordi det ikke er like ille å bli skuffet av Norge som av LSK.
Men nå er altså Colin Rösler i troppen som en evig påminnelse av vanstyret i klubben. Jeg unner for all del Rösler sjansen, men blir kvalm av å tenke på at vi fristilte kontrakten. Vi kunne i det minste ha solgt ham for en symbolsk sum og krevd vidersalgsprosent!
For Mjällby solgte han for mer enn det vi fikk for Skogvold og Edh til sammen, mens vi svei av 10 millioner på Skjærvik og Sam Rogers.
Det er til å grine av.
👍 8Kommentar
-
Jeg liker jo landslagspauser fordi det ikke er like ille å bli skuffet av Norge som av LSK.
Men nå er altså Colin Rösler i troppen som en evig påminnelse av vanstyret i klubben. Jeg unner for all del Rösler sjansen, men blir kvalm av å tenke på at vi fristilte kontrakten. Vi kunne i det minste ha solgt ham for en symbolsk sum og krevd vidersalgsprosent!
For Mjällby solgte han for mer enn det vi fikk for Skogvold og Edh til sammen, mens vi svei av 10 millioner på Skjærvik og Sam Rogers.
Det er til å grine av.👍 5Kommentar
-
Han skal ha for godt arbeid med KP, men her skal særlig Espen Olsen ha mye ære for overgangen også. Var redd denne skulle ryke.Kommentar
-
Simon skal få cred for å ha klart å hente både Diop og KP, men jeg skylle gjerne sett at vi hadde en spiss i sin beste alder. Per nå så har vi en aldrende Lehne og to talenter på u-21 nivå. Det blir for ekstremt i begge ender av skalaen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Jeg ilegger meg selv munnkurv i fare for å fyre av noe som kan karakteriseres som et personangrep.Kommentar
Kommentar