Mesfin er veldig på at man kan være uenige i diskusjoner også stiller de seg samlet bak i etterkant. Kan godt være at han ønsket en assistent til det administrative, men bare fikk gehør fra styret for sjefsspeider. Jeg håper utredninga er god, for vi kan ikke hive alle, men jeg veit virkelig ikke hvem vi skal beholde
Vår Sportsdirektør: Simon Mesfin
Collapse
X
-
-
jeg var veldig på at Mesfin måtte ut nå, men alt av informasjon som nå har kommet tydeligere frem gjør jo at man blir bare enda mer usikker på hva faen de har surra med i den organisasjonen der.
👍 3Kommentar
-
Er jo også fryktelig svakt kommunisert av lsk under hele prosessen her. Når vi nå står i nedrykket så blir det jo ekstra klumsete sett i retrospekt.
jeg var veldig på at Mesfin måtte ut nå, men alt av informasjon som nå har kommet tydeligere frem gjør jo at man blir bare enda mer usikker på hva faen de har surra med i den organisasjonen der.Kommentar
-
Er jo ikke detaljer om selve sykemeldingen folk er interessert i, men detaljer om hvordan klubben håndterer sykmeldingen. Sistnevnte har de absolutt lov til å informere offentligheten om.Kommentar
-
Ble litt skeptisk av noen uttalelser i intervju med Sves i forbindelse med treneransettelsen: Simon mente at vi allerede har ryggraden i laget under kontrakt, men at troppen må spisses fram til neste sesong. Nå veit ikke jeg om det er noe han "må" si for å tekkes spillertroppen, men ryggraden i laget var ikke akkurat overbevisende i 2024.Kommentar
-
Ble litt skeptisk av noen uttalelser i intervju med Sves i forbindelse med treneransettelsen: Simon mente at vi allerede har ryggraden i laget under kontrakt, men at troppen må spisses fram til neste sesong. Nå veit ikke jeg om det er noe han "må" si for å tekkes spillertroppen, men ryggraden i laget var ikke akkurat overbevisende i 2024.I år så tar vi alt👍 6Kommentar
-
Ble litt skeptisk av noen uttalelser i intervju med Sves i forbindelse med treneransettelsen: Simon mente at vi allerede har ryggraden i laget under kontrakt, men at troppen må spisses fram til neste sesong. Nå veit ikke jeg om det er noe han "må" si for å tekkes spillertroppen, men ryggraden i laget var ikke akkurat overbevisende i 2024.
At Mesfin må rydde i stallen er ubestridt, men det er ikke slik at hele stallen er ubrukelig.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Ble litt skeptisk av noen uttalelser i intervju med Sves i forbindelse med treneransettelsen: Simon mente at vi allerede har ryggraden i laget under kontrakt, men at troppen må spisses fram til neste sesong. Nå veit ikke jeg om det er noe han "må" si for å tekkes spillertroppen, men ryggraden i laget var ikke akkurat overbevisende i 2024.👍 1Kommentar
Kommentar