Lillestrøm SK - Strømsgodset IF, lørdag 01.07.17, kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #21
    Jævla kaos offensivt og defensivt første halvdel av omgangen. Etter Udojis gigantmål synes jeg dog det snur og vi klarer å sette litt press på Godset. Målet kommer jo etter flere cornere på rad.

    Forøvrig gøy at Antonijevic klarer å få ballen 45 ut til Matthew. Jeg var sikker på at han bare skulle pælme dem inn I feltet uten å sikte på noe. Synes ellers han klarer seg bra. Noe som stiller Arnes disposisjoner forrige helg i enda dårligere lys.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • Tjodleif
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2017
      • 856

      #22
      Antonijevic imponerer. Bytte sko, slutte å skli, så blir dette bra.

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5099

        #23
        Skal ikke Antonijevic ha straffe? Har ikke sett situasjonen i reprise, men det så jo helt fjollete ut. Madsen bare løper ham ned. Ja, ok Stefan hjelper kanskje litt til, men Madsen har jo kun fokus på Stefan, og ikke ball?

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #24
          Greia jeg ikke forstår er hvorfor vi legger oss så lavt når vi gang på gang viser at vi ikke klarer absorbere press. At dette skjer etter at vi ved flere anledninger ble regelrett utspilt av erkerivalen etter å ha ligget kompakt og i balanse er for meg helt uforståelig. Den er bare en vei med Arne, og det hører ikke hjemme i 2017. Det må bli en slutt på at klubblegender skal få veto til å holde på som de selv vil i LSK.

          Er du voksen nok for oppgaven, Mesfin?

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            #25
            Nydelig angrep med Matthew som hjernen. Igjen. Bruk ham for alt det er vedt, for faen! Det kan da ikke være så vanskelig, Arne?

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              #26
              Med trekløveret Matthew, Udo og Erling har vi muligheten til å skape fotball med en underholdningsverdi og kvalitet vi ikke har sett siden Björn, Nosa og Ujah. Men det krever en helt annen innstilling fra treneren. De må få lov til å være gode også på 0-0.

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                #27
                Arne! Bytt Krogstad! Han klarer ikke løpe mer!
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • Totti21
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3500

                  #28
                  Terningkast 10 på Matthew i dag. Med en scoring i tillegg hadde han sprengt skalaen. Best av samtlige i begge ender av banen. Som en midtbaneduo tror jeg faktisk ikke det finnes bedre enn Bonke og Matthew i eliteserien akkurat nå. Er også i ferd med å bli ekstremt glad i Haakenstad. Han dekker så utrolig mye rom og hindrer mange muligheter i mot med farta si. Blir bare bedre for hver kamp og hvert minutt han spiller.

                  men, før 1-0 i dag var det detæn innstillingen som ofte sender oss under 0-1. Etter scoringen har vi vist potensialet i dette mannskapet.

                  Kommentar

                  • McGuffy
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 5099

                    #29
                    Haakenstad på et tungt sugende løp når klokka viser 93:34, på stillingen 2-0. Herlig!

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1262

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      Vi får håpe på mange Knudzon mål i dag for tett bakover er ikke denne lagoppstillingen...
                      Jeg legger meg paddeflat

                      Kommentar

                      • GIFKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2009
                        • 8243

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                        Som en midtbaneduo tror jeg faktisk ikke det finnes bedre enn Bonke og Matthew i eliteserien akkurat nå.
                        Men de er ikke i nærheten av å få ut sitt beste når vi legger oss ned på egen seksten. Man trenger ikke en andreomgang som i dag på å se det heller. Er det virkleig noen som tror vi bygger et nytt fort på å legge oss bakpå og ikke stole på egne ferdigheter? Er autopiloten om dårlig økonomi og at vi ikke er bedre så innprenta i mentaliteten at vi ikke klarer forandre oss? Passiviteten må til livs!

                        Kommentar

                        • Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1601

                          #32
                          Et dårligere lag har ikke besøkt Åråsen siden Godset var her i fjor sommer. Bra 2. omgang av Lillestrøm.

                          Kommentar

                          • maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1262

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                            Greia jeg ikke forstår er hvorfor vi legger oss så lavt når vi gang på gang viser at vi ikke klarer absorbere press. At dette skjer etter at vi ved flere anledninger ble regelrett utspilt av erkerivalen etter å ha ligget kompakt og i balanse er for meg helt uforståelig. Den er bare en vei med Arne, og det hører ikke hjemme i 2017. Det må bli en slutt på at klubblegender skal få veto til å holde på som de selv vil i LSK.

                            Er du voksen nok for oppgaven, Mesfin?
                            Sludder og vås......

                            Kommentar

                            • McGuffy
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 5099

                              #34
                              Anton får godkjent fra meg. En blemme i første omgang, som fører til tverliggerskuddet til Tocmac, ellers bunnsolid. Spiller på det enkle og vinner alt i lufta.

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av maxpayne

                                Sludder og vås......
                                Og som vanlig velfundert fra deg.

                                Kommentar

                                • brune stakkeland
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2012
                                  • 895

                                  #36
                                  Arne var ikke spesielt fornøyd med første omgang han heller ifølge eurosport.

                                  Kommentar

                                  • maxpayne
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 1262

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari

                                    Og som vanlig velfundert fra deg.
                                    Poenget vettu gif er å spille spillere som aldri har vært på tippeliganivå før trygge. Dem har vi mange av. Arne er i ferd med å lykkes med det. Haakenstad, Melgalvis og Rafn er gull av gråstein så langt i sesongen.

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9475

                                      #38
                                      Bra at Godset-gutta gikk all inn for å kvitte seg med Skullerud etter pause.
                                      ​​
                                      Bare synd (for dem) at det går litt for mye prestisje rundt ansettelsen av han i Drammen.

                                      Ellers så viser Matthew at han nå er den beste midtbanespiller'n i Eliteserien Dvs. han har gått gradene fra topp 10, topp 5 og er nå best; og det er alt i løpet av årets sesong! Mannen er gull! Bye bye Mike Jensen.

                                      Antonijevic får godkjent til 1000. Litt uvøren her og der, men til tider ace! Taklinga innafor egen 16? Magnifique!

                                      Erling og Udoji; suverent.

                                      Arne; totalt kontroll.

                                      Deilig seier!
                                      ​​

                                      Kommentar

                                      • GIFKanari
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2009
                                        • 8243

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av maxpayne

                                        Poenget vettu gif er å spille spillere som aldri har vært på tippeliganivå før trygge. Dem har vi mange av. Arne er i ferd med å lykkes med det. Haakenstad, Melgalvis og Rafn er gull av gråstein så langt i sesongen.
                                        Og hvorfor betyr det at man er best tjent med å parkere bussen? Spesielt sett i lys av at Haakenstad, som har masse å by på offensivt, har Melgalvis foran seg. Og husk på at Haakenstad faktisk startet på andre siden. Var det fordi det var det han selv ville, eller fordi Arne mente det var best for laget? Det er nok av eksmepler utifra Arnes disponeringer at han mer eller mindre tar ting på sparket basert på føre var-prinsippet.

                                        Altå mangelen på en overordna sportslig plan. Noe Mesfin, mer eller mindre bevisst, også har ymtet frempå om. Så kan vi bare spekulere i hvorfor Simon følte det nødvendig å presisere hva han egentlig mente. Kanskje er det håp.
                                        Last edited by GIFKanari; 01.07.2017, 19:42.

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          #40
                                          Første halvdel av første omgang synes jeg er ganske shady. Alt for mye sirkus bakover, og vi sliter med å spille oss ut og angripe Godset. Sånn halvveis ut blir det bedre, og Udojis magiske mål blir vendepunktet, der vi etter hvert setter litt press på dem og Erling følsomt header inn 2-0. Andre omgang skaper vi mye og styrer kampen helt fram til de siste 15, hvor begge lag går på autopilot og kampen egentlig bare dør ut.

                                          Vel gjennomført når vi først kommer igang, men det må få være mulig å åpne kampen på en bedre måte. Hadde Godset putta på en av muligheten sine hadde det fort blitt en mye tyngre kamp.

                                          Udoji er forøvrig en fantastisk spiller. Og om Erling endelig kan få lov til å bare være spiss, så kommer han til å bøtte inn mål i de kommende åra. Sundgot-potensiale.

                                          Antonijevic er forøvrig høyst kapabel til å starte kamper på dette nivået. Forstår ikke hva Arne holdt på med forrige helg.
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...