Merkelig at Udoji ikke har fått spille i det siste. Er det salg på gang i dette overgangsvinduet for å få noen kroner for ham?
Chigozie Udoji (var: Spillertråd Chigozie Udoji)
Collapse
X
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Udoji - du er en viktig spiller når du er i form. Smart, fantstisk til å vende spillet, ta i mot feilvendt og dine stikkere sier Arne er ingen i LSK som gjør bedre.
Melgalvis fortalte i dag om ditt tilslag på headinger.. som trollg gjør deg til lagets beste hodespiller.. (sammen med Kippe. da kanskje..)
- Hva skal til for at du blir med videre? Hadde ønsket signaler som gikk i retning av forlengelse..!👍 4Kommentar
-
Kommentar
-
Var fornøyd med Udo i går altså, men det blir for ujevnt.👍 1Kommentar
-
Ujevnt, eller en trener som av ukjente årsaker valgte å bryte med noe som fungerte og som gikk ut over lagets prestasjoner. Skal man ha et spisspar på topp og makker til Erling så når ikke Tagbajumi Udo opp til anklene engang. Kan egentlig ikke forstå at det i det hele tatt er en diskusjon, klubben må tenke på hva som får mest ut av hver spiller.👍 5Kommentar
-
Det har vel ligget i kortene i noen mnd at Udoji ikke forlenger. Det ville dog vært positivt for klubben om han ble med, tenker jeg. Men jeg vet ikke hvor fotballskoen trykker.. om det er økonomi eller andre uløselige detaljer.
Kommentar
-
Håper Udo blir med neste sesong. Ønsker mye heller han med videre enn Marco.
Fungerer godt med Knudtzon, skaper mye, og vi har ett mye høyere seierssnitt med han og EK sammen enn EK og MT.
Marco er en kraftspiss som vi kunne trengt, men scorer så og si aldri. Treffer aldri på sjangsene og er alt for ego. Udo evner ihvertfall å spille opp folk i større grad slik jeg ser det.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*👍 3Kommentar
-
Marco er slik jeg husker det lille jeg så han fra Godset-tiden. Hadde håpet et miljøskifte skulle være en utløsende faktor, men det ser dessverre ikke slik ut.
Om Udo er med til neste år tror jeg er mer opp til LSK. Udo med sin alder er neppe attraktiv utenfor Norge lenger.
For å være helt ærlig vil jeg heller ha inn en skikkelig getter. Udo har 2(?) kasser i serien, og selvom han i ny og ne glimrer til med noen finesser tror jeg
neppe han er framtida i LSK uansett hvor sympatisk han måtte være. Så for min del er hverken Marco eller Udo med neste år.
👍 1Kommentar
-
Jeg tror ikke Udo er noen billig mann akkurat, og at han tok et år i LSK for å vise seg fram - for deretter å gå til en klubb som er villig til å putte vesentlig mer i lønningsposen hans. Jeg skulle gjerne sett han i LSK videre til en fornuftig pris, men blir overrasket om han ikke vil få muligheten til å gå til en klubb som kan tilby han en bedre kontrakt - og dermed vil gå tapt.Kommentar
-
Han er suveren som møtende spiss, noe alle alternativene våre ikke er. Med Udoji på banen får vi med midtbanen i angrep og får en tyngde de andre ikke klarer å skape. Håper virkelig at han blir med videre, og er villig til å vente frem til påske om nødvendig.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 3Kommentar
-
Noen som vet hva situasjonen hans er? Har han signert med noen andre ennå? Skulle veldig gjerne sett han med oss til neste år. Han er uvurderlig som oppspillspunkt og møtende spiss, og vi er to vidt forskjellige lag med og uten han. Udoji og Gary Martin kunne skapt mye bry for våre motstandere neste sesong. Hans evne til å holde på ballen gir midtbanen vår tid til å komme etter, og resultatet er at spesielt Matthew blir veldig mye bedre når de kan kombinere.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 5Kommentar
-
Faen, som jeg har sans for ham. Jeg håper virkelig han blir.Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 6Kommentar
-
Han har absolutt vært det beste alternativ som makker til Erling denne sesongen.
Men LSK burde sikte litt høyre for neste sesong , og da bør vi iallefall ha 2 angrep spillere som er bedre enn udo...
Så ikke veldig lei meg om han er ferdig i LSK , men likevel greit nok om han blir med videre ?
Kommentar
Kommentar