Håper i det lengste at han forlenger. Suveren til å utnytte rommet foran stopperne, og den spisstypen har vi ikke et alternativ for. At han holder på ballen til midtbanen får kommet etter gjør oss mye mer spillende enn når vi har to spisset som jager bakrom. Da blir det gjerne strekk i leddene.
Chigozie Udoji (var: Spillertråd Chigozie Udoji)
Collapse
X
-
Ikke scora så mye mål, men Udo har utvilsomt vært en av våre viktigste spillere i år. Fordi han har tilført kreativitet, noe vi er litt i manko på. Han har vært glimrende i banespillet. Håper på forlengelse, hvis ikke må vi ha inn en spillertype som ligner...................👍 3Kommentar
-
Avtakeren til Mathew når vi selger ham for en zillion til sommeren.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Fredrik tar seg av grovarbeidet. Udo har for øvrig spilt mest OM i tidligere klubber, om jeg har forstått det rett. En vinter med mye deilig smertefull syretrening kan dessuten beefe opp motoren hans til å holde i 90 minutter, Om han gidder.👍 1Kommentar
-
Det ryktes nå (i ryktetråden) at Udo blir med oss videre. Det gleder meg, han har vært en av våre viktigste spillere når vi har vært gode. Håper bare at Arne klarer å trimme motoren hans til vinteren, så han ikke slokner halvveis i kampene neste år. På sikt kan han bli et utmerket alternativ til Mathew på midten.
👍 7Kommentar
-
Det ryktes nå (i ryktetråden) at Udo blir med oss videre. Det gleder meg, han har vært en av våre viktigste spillere når vi har vært gode. Håper bare at Arne klarer å trimme motoren hans til vinteren, så han ikke slokner halvveis i kampene neste år. På sikt kan han bli et utmerket alternativ til Mathew på midten.👍 1Kommentar
-
Det ryktes nå (i ryktetråden) at Udo blir med oss videre. Det gleder meg, han har vært en av våre viktigste spillere når vi har vært gode. Håper bare at Arne klarer å trimme motoren hans til vinteren, så han ikke slokner halvveis i kampene neste år. På sikt kan han bli et utmerket alternativ til Mathew på midten.
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*👍 1Kommentar
-
Fantastisk feiring etter kampslutt. Så deilig å se at det betyr mye å spille kampen og vinne den!Sint og tverr på felt N👍 3Kommentar
Kommentar