Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Han skal ha vært jævlig god om han skal ta en plass i førsteelveren med fult tilgjengelig mannskap. Men han kan kanskje få sjansen mot Aafk siden Riise er suspendert.
Jeg må si at jeg ikke ble altfor imponert over Karim i dag (heller). Jeg klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er som ikke fungerer, men jeg mener at en spiller som skal starte for et lag som kjemper om gull i Tippeligaen, ikke bør ha nevneverdige problemer mot en av de dårligste spillerene for et middelmådig andredivisjonslag. Denne påstanden om motspillerens kvaliteter kommer, for ordens skyld, på bakgrunn av Levanger sin høyreback sine uttalelser - ikke bare egen synsing.
Sundgot virker fortsatt et godt stykke unna toppformen. Løpene sitter tilsynelatende ikke helt som de skal, og det virker aldri som om det er noe farlig, selv når en av Tippeligaens beste spisser får ballen på topp. Skal dog sies at han vanligvis får samarbeide med spillere som Myklebust og Occean på topp, mens guttepjokken med nummer 9 på ryggen for andrefugla spillte, uten å overdrive, helt jævlig dårlig i dag.
Strand og kaptein Danton leverte helt ok innsats i dag. Ikke bra, men alikevel bedre enn de fleste av spillerne våre.
Forsvaret virker sterkt. Bergan Foss har god kontroll stort sett igjennom hele kampen, og scorer i tillegg på et flott hodestøt.
Han som voktet målet i dag, derimot, har en god del timer på tomannshånd med Grodås igjen før han er aktuell for en eventuell a-stall. Pinlig tabbe på 1-0 til Levanger, og virket rett og slett som at han hadde store plasseringsproblemer. Vartet dog opp en fin redning i førsteomgang.
Alt i alt trur jeg dessverre dette laget skal slite med å holde plassen i andredivisjon.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Ja, den hørtes hvertfall stygg ut. Krølle seg på bakken og skreik for full hals. Heldigvis så det ut til å være foten og ikke kneet.
Ja så ikke bra ut ,jeg vet at det ikke var brudd men mulig at det var en lei stekk i ei sene ,da er vi nede i 13,5 mann i stallen for øyeblikket (Toms ord) så nå MÅ vi ut og handle.
Ja så ikke bra ut ,jeg vet at det ikke var brudd men mulig at det var en lei stekk i ei sene ,da er vi nede i 13,5 mann i stallen for øyeblikket (Toms ord) så nå MÅ vi ut og handle.
Vanligvis sikre kilder hevder i dag at det ikke gikk så galt med Markus, heldigvis. Man er ikke helt sikre ennå, men regner med at det "bare" er snakk om et par ukers hvile...
Men det var jo ikke akkurat det han trengte nå uansett.
Vanligvis sikre kilder hevder i dag at det ikke gikk så galt med Markus, heldigvis. Man er ikke helt sikre ennå, men regner med at det "bare" er snakk om et par ukers hvile...
Men det var jo ikke akkurat det han trengte nå uansett.
Godt å høre. Og helt enig, det vi har sett av ham hittil tyder ikke på at han lider av mangel på hvile. Heller ikke de minuttene vi rakk å se i går.
Noen som vet hvem andre som spilte? Hele lagoppstillinga kanskje?
LSKs startellever (4-3-3): Lars Ivar Moldskred - Dan Anton Johansen, Trym Bogen, Lasse Bergan-Foss, Nickolas Sparby - Markus Kiesenebner, Viktor Bjarki Arnarsson, Pål Strand - Karim Essediri, Arild Sundgot, Setar Salimi.
LSKs startellever (4-3-3): Lars Ivar Moldskred - Dan Anton Johansen, Trym Bogen, Lasse Bergan-Foss, Nickolas Sparby - Markus Kiesenebner, Viktor Bjarki Arnarsson, Pål Strand - Karim Essediri, Arild Sundgot, Setar Salimi.
Skjønner ikke at vi skal ha så få spillere tilgjengelige. Av lagoppstillinga i går må vi gå ut fra at både Moldskred, Johansen, Bergan-Foss, Arnarsson, Strand, Sundgot og Essediri kunne ha sittet på benken til en seriekamp.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Kommentar