LSK 2 - Levanger kl 18 på Åråsen i dag mandag

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarifugl84
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2007
    • 2319

    #21
    Opprinnelig skrevet av trigz
    Skjønner ikke at vi skal ha så få spillere tilgjengelige. Av lagoppstillinga i går må vi gå ut fra at både Moldskred, Johansen, Bergan-Foss, Arnarsson, Strand, Sundgot og Essediri kunne ha sittet på benken til en seriekamp.
    Alle disse som nevnes her er absolutt benkemateriale til A-lagskamper ja, så enkel hoderegning tilsier da at vi pr dags dato har 11+7=18 tilgjengelige spillere til A-laget...

    Kommentar

    • okb
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2377

      #22
      Opprinnelig skrevet av trigz
      Skjønner ikke at vi skal ha så få spillere tilgjengelige. Av lagoppstillinga i går må vi gå ut fra at både Moldskred, Johansen, Bergan-Foss, Arnarsson, Strand, Sundgot og Essediri kunne ha sittet på benken til en seriekamp.
      Den eneste av disse som ikke satt på benken på søndag mot Lyn var Viktor Bjarki Arnarsson som nettopp er tilbake fra skade.

      Benken mot Lyn: Lars Ivar Moldskred, Dan Anton Johansen, Pål Strand, Arild Sundgot, Markus Kiesenebner, Karim Essediri, Lasse Bergan-Foss

      -okb!
      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

      Kommentar

      • e.d
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 688

        #23
        var å så på Fugla 2 matchen igår. Det var så dårlig at jeg trodde ikke det var mulig. Nå får de som spiller på 2. laget våkne opp. Dem må begynne å løpe mye mer, og dem må få opp innsats og vinnervilje.

        Det forplikter å ta på seg LSK drakta uansett om man spiller på 1. eller 2. laget.
        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

        Kommentar

        Working...