Faen meg helt utilgivelig
Sarpsborg 08 - Lillestrøm SK, mandag kl. 19:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Her må jeg si meg enig. At han fortsetter med denne dødfødte ideen, etter at Antonijevic viste seg som et helt habilt alternativ til Kippe er beyond me. Vi er veldig mye dårligere defensivt med den der backfireren enn vi er med Anton/Kippe i midten og SKM på back. Faen Arne!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Fean, Arne må forklare hva som ligger bak valget av Simen/Marius. Funker ikke, for h...
Ikke er våre sorte diamanter helt med i dag, da blir det ekstra tungt.Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Drittlei. vi er mer enn gode nok til å ha avgjort denne kampen. da kunne vi begynt å lukte på en god sesong.Kommentar
-
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Det verste er at det er nøyaktig samme hodeløse inngripen fra Simen som det er på 1-2 mot vif. Der var det rusing rett inn i sonen til Origi uten mål og mening og Moa fikk stå klin aleine. Som midstopper spiller han rett og slett uten hjernen påkoblet og tar sjanser som ikke ligner grisen. Vi gir bort poeng.Kommentar
-
Kommentar
-
Kan snu dette. Et par blundere bakover og blir straffe brutalt. Særp har sabla med marginer hele veien også, men det er ofte det som skiller topp/bunn. Uansett, vi trenger ikke skjemmes, må bare opp på tæra og fortsette å produsere,Kommentar
-
Origi : Sprer i mine øyne usikkerhet og er ikke der han var for 2-3 sesonger siden. Her trenger vi en svær kar med autoritet.
SKM : Mye juniorfeil. koster oss ofte 3-5 mål ila en sesong. bør ikke brukes som stopperKommentar
Kommentar