Ezeh takker for seg i Ham Kam {instagram), kommer han tilbake til LSK. Eller blir han leid ut på nytt?
Charles Chinedu Ezeh
Collapse
X
-
Merkelig at man ikke klarte kvitte seg med denne spilleren samtidig som Ayagwa. Skal han sendes formålsløst på lån i to år til? For hvilken rolle får han i Skeid som vi kan dra nytte av senere? Er det overhode noen plan med denne spilleren?👍 1Kommentar
-
Siden han per dags dato ikke er god nok for førsteelleveren vår, så er utleie til en klubb i 1.divisjon uendelig mye bedre enn spill i 3.divisjon.
Kommentar
-
Å kvitte seg med en spiller på kontrakt medfører en utgift som klubben helt sikkert ikke har budsjettert med. I tillegg er det noen juridiske regler en må tenke på som kanskje er enda viktigere å respektere. En tredje årsak er at de kanskje har trua på Charles foran neste sesong.👍 2Kommentar
-
Var det ikke du som beskrev Ayagwa nærmest som Guds gave til fotballen? Siden Charles er langt berde enn Ayagwa (skal ikke mye til), så antar jeg at du mener han er bankers på laget?👍 1Kommentar
-
Jeg har ikke sett noe særlig av han, så jeg skal ikke være for bombastisk. Kan være at han har slitt med skader eller Toms spillestil. Håper det er noen som har sett mer av Skeid i år som kan si noe. Med din argumentslinje kan man også hevde at Obos er for høyt nivå for Sandberg også, og han var det mange som ville ha inn som erstatter for Amundsen før sesongen. Det er mange variabler som i hvertfall jeg ikke kjenner til, så en total avskrivelse er muligens forhastet. Det lille Ezeh har fått vise er at han har noe, men det er mulig at han ikke klarer å ta det neste steget, eller at norsk fotball ikke passer hans stil. Mulig at han hadde slått i gjennom i en mindre fysisk liga, men jeg vet som sagt ikke.
Edit: Nå har jeg gått igjennom statistikken, og han har startet alle kampene frem til nest siste runde. Tenker derfor mulig sykdom siden jeg ikke fant noen artikler som nevner skade.Last edited by MortenA; 10.11.2019, 12:33.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
For meg er han et mysterium, men konklusjonen min er at jeg ikke har sett det aller minste som tilsier at han burde hentes tilbake til LSK. Vi har allerede nok av spillere som ikke har eliteserienivået inne (men likevel spiller sjokkerende mye).
👍 2Kommentar
-
Å låne ut Ezeh til Øygarden virker å være den riktige avgjørelsen. Jeg synes han har gjort mye bra i treningskampene så langt, men han havner godt bak i rekkene. På midtbanen forventer jeg at Kairinen, Mathew og Krogstad er de som starter, hvertfall nå på våren før Mathew forlater oss, og Knudsen ligger an til å være 4. valget. Jeg holder Ezeh et lite hakk foran Melgalvis, men det er jevnt, og Melgalvis er nok mer stabil i prestasjonene.
I RB uttaler leder i Øygarden at Ezeh har et toppnivå som holder Eliteserienivå, men sliter med stabiliteten. Mange her inne vil nok være uenige. Uansett er nok et nytt utlån bedre for både klubber og spiller per i dag enn 3. div. fotball.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Forventer at Øygarden betaler lønna hans i utlånsperioden. Fint for Charles å få spilletid og fint for Øygarden å få tak i en, på sitt beste, god OBOS-spiller, men vanskeligere å se oppsiden for LSK. Vi styrker laget til en konkurrent.👍 2Kommentar
Kommentar