FRODEJUBILEUM Lillestrøm - Stabæk 15.7. kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trooond
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2015
    • 1039

    #41
    Ajeti har vel fått sine mulugheter nå, Dette nivået tar han ikke. Vil heller se Brenden .

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1224

      #42
      Opprinnelig skrevet av LS89
      Skoda og Malec ikke overraskende ferdig i klubben.
      Skoda greit, men Malec har fått ufortjent mye pepper. Kunne blitt en hit på ett litt bedre LSK lag.

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        #43
        Opprinnelig skrevet av maxpayne

        Skoda greit, men Malec har fått ufortjent mye pepper. Kunne blitt en hit på ett litt bedre LSK lag.
        Malec har fått akkurat den pepperen han fortjener. Han har fått maksimal tillit både i fjor høst, i vinter og i våres, nærmest uten å ha levert noe. Han kunne umulig ha blitt en hit - rett og slett fordi han ikke er god nok. Men han skal ha for å være en positiv fyr innad i gruppa.

        Kommentar

        • vermu
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2008
          • 1729

          #44
          Skal være fornøyde med uavgjort i dag. Dårlig kamp i 75 min. Lagmoralen er på topp og sikrer oss ett poeng. Ingen utmerker seg spesielt positivt. Deilig at Brenden utnytter et høyst fortjent innhopp. Ja, vi skulle nok hatt straffe, men Kind Mikalsen var i offside på scoringen.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7056

            #45
            Ajeti har fått mange nok sjanser nå. Bare å sende ham til den klubben som måtte ønske ham, han er rett og slett ikke god nok. Uhyre svak igjen i dag. Brenden var vel ikke akkurat toneangivende han heller, men han er mye skarpere og ser ut som om han hører hjemme på dette nivået. Deilig scoring!

            Malec gjorde et veldig godt innhopp i dag. Avgjørende for at vi klarte å berge i land ett poeng. Haakenstad, Krogstad, Rafn og Ajeti var alle ekstremt svake. Syns derimot Antonijevic gjorde nok en bra kamp, jeg vil se mer av ham. Syns denne kampen først og fremst viser hvor ekstremt sårbare vi er for skader. Nå manglet vi tre mann som ellers ville spilt, spesielt rokkeringene pga fraværene på stopperne skapte texas. Så jo også hvor sentral Udo er for dette laget, vi må forlenge med ham så fort som mulig. Håper for guds skyld også at vi klarer å hanke inn en venstrebeint flankespiller i sommer.

            All ære til gutta for at de klarte å berge poenget. Stabæk var i knestående på slutten, hadde kampen vart i fem minutter til tror jeg vi ville vunnet. Vi er overlegne omtrent alle lag i Norge på utholdenhet og fysikk.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1224

              #46
              Opprinnelig skrevet av vermu

              Malec har fått akkurat den pepperen han fortjener. Han har fått maksimal tillit både i fjor høst, i vinter og i våres, nærmest uten å ha levert noe. Han kunne umulig ha blitt en hit - rett og slett fordi han ikke er god nok. Men han skal ha for å være en positiv fyr innad i gruppa.
              Vi skapte en hel haug med målsjanser med Malec på banen. Nå er forsåvidt Malec bedre med beina enn med hodet noe som har blitt brukt flittig mot han men jeg mener en spiller som Matthew hadde bedre arbeidsforhold med Malec på banen. Hadde vi putta målsjansene våre tidlig i vår så hadde Malec høyst sannsynlig enda vært LSK spiss og Arne kunne vært enda mer ekstrem.

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3178

                #47
                Opprinnelig skrevet av trigz
                Ajeti har fått mange nok sjanser nå. Bare å sende ham til den klubben som måtte ønske ham, han er rett og slett ikke god nok. Uhyre svak igjen i dag. Brenden var vel ikke akkurat toneangivende han heller, men han er mye skarpere og ser ut som om han hører hjemme på dette nivået. Deilig scoring!

                Malec gjorde et veldig godt innhopp i dag. Avgjørende for at vi klarte å berge i land ett poeng. Haakenstad, Krogstad, Rafn og Ajeti var alle ekstremt svake. Syns derimot Antonijevic gjorde nok en bra kamp, jeg vil se mer av ham.
                Det er en analyse jeg sier meg fullt ut enig i. Hadde Malec vist den viljen og innsatsen han gjorde i dag tidligere, så ville min dom over han blitt en helt annen.

                Når det gjelder Ajeti kontra Brenden, så er vel disse så ulike som det er mulig å bli. Der den ene sutrer og klager og ser seg selv som Guds gave til fotballen, er den andre positiv, ydmyk og jobber hardt hver eneste dag for å bli bedre. Brenden både håper og tror jeg kan bli en nøkkelspiller for oss, mens Ajeti gjerne kan gis bort/lånes ut minst et nivå nedover i fotballen.

                Kommentar

                • vermu
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2008
                  • 1729

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av G-Man

                  Det er en analyse jeg sier meg fullt ut enig i. Hadde Malec vist den viljen og innsatsen han gjorde i dag tidligere, så ville min dom over han blitt en helt annen.

                  Når det gjelder Ajeti kontra Brenden, så er vel disse så ulike som det er mulig å bli. Der den ene sutrer og klager og ser seg selv som Guds gave til fotballen, er den andre positiv, ydmyk og jobber hardt hver eneste dag for å bli bedre. Brenden både håper og tror jeg kan bli en nøkkelspiller for oss, mens Ajeti gjerne kan gis bort/lånes ut minst et nivå nedover i fotballen.
                  Brenden beviste at han fortjener mer spilletid. Ajeti gjorde ikke det. Men jeg synes ikke han har oppført seg som en "sutrer" eller "Guds gave". Jeg har sett flere ganger at han har vært positiv og glad på vegne av lagkompisene. Og han heller ikke oppført seg spesielt dårlig i år.

                  Kommentar

                  • brune stakkeland
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2012
                    • 888

                    #49
                    Arne var rimelig misfornøyd i pausen idag han og. RB har utdrag fra pausepraten fordi de hørte deler av den i presserommet i etasjen over.

                    Der satt det knapt en spiller som ikke mente at overhøvlingen som inneholdt en haug av f-ord, «elendig», «skammelig», «spark vekk ballen fra her», «spark den hit (trolig straffefeltet; journ.anm.)», «det er en f ... skam» «spill fotball, inn i boksen» og så videre var på sin plass.

                    Kommentar

                    • nebbjævel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2009
                      • 511

                      #50
                      Det var feriefotball i en hel time før gutta ble stramme på bittet. 2-2 hjemme er ikke noe knallsterkt resultat, men det skjer med 3 nøkkelspillere på tribunen og med det utgangspunktet var det grunn til å frykte det verste før avspark. Ser at Arnold får tyn her og en firer på børsene til Osloavisene. Men han rydda opp i minst to situasjoner der motstander kom aleine mot ham, med redninger ingen trener i verden kunne ha krevet av noen. Poenget reddes etter nok en jutulspurt. Nå har vi tatt så mange poeng i sluttminuttene at det er like før forbundet vedtar at en fotballomgang bare skal vare i 40 minutter. De har prøvd seg med poengtrekk, håpløse utvisninger, avvisning av soleklare straffespark, kriminalisering av keepere og you name it, men det biter liksom ikke på LSK.

                      Kommentar

                      • G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3178

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av vermu
                        Men jeg synes ikke han har oppført seg som en "sutrer" eller "Guds gave".
                        Han har blitt bedre i oppførselen, det skal han ha, og jeg skal være den første til å innrømme at jeg aldri har lagt godviljen til når det gjelder Ajeti. Det er også mulig "sutrer" er feil ord, men under kampen i går var det et konstant klaging på dommer, linjemenn og motspillere, til en slik grad at det virker å ha hovedfokus.

                        Når det gjelder "Guds gave" så lar jeg hans egne uttalelser (også etter at han kom til oss) tale for seg selv. Legger man godviljen til kan noen kanskje finne denne selvtilliten sjarmerende, men min generelle holdning er at for å "komme unna" med den slags uttalelser så må du backe det opp med å være seriøst god.

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7056

                          #52
                          Personligheten til Ajeti har jeg ingen oppfatning om i det hele tatt, og jeg blåser i sånt så lenge man leverer på banen. Faktum er at han nå har fått sine sjanser og ikke tatt dem. Sikkert en bra spiss i Obos, men ikke noe mer.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3404

                            #53
                            Jeg opplever Ajeti som en bakromsspiss uten fart. Han har mye kraft og energi, men er hverken en møtende spiss som Udoji eller en bakromstrussel som Erling. Da blir det vanskeligere å finne en plass på banen.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • Yellow-not-jella
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2009
                              • 1606

                              #54
                              Hvor blev der af Jonern´s (trur det var deg) innlegg sent igår kveld, hvor han tar et kraftig oppgjør mot "et negativt element"? Noe med finn deg en annen hobby osv...
                              Gleda meg så fælt til å se rabalderet og hurt feelingser inne her.

                              VG og RB tar jo begge feil, vi har da fem FEM klare sjanser, i tillegg til F.Krog sitt skudd over. Kalt Jonas Krogstad av Rekdal forøvrig.

                              Kommentar

                              • vermu
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2008
                                • 1729

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella

                                VG og RB tar jo begge feil, vi har da fem FEM klare sjanser, i tillegg til F.Krog sitt skudd over. Kalt Jonas Krogstad av Rekdal forøvrig.
                                Enig med RB. 4 målsjanser. Rafn og Mathew, i tillegg til måla. Samt noen halvsjanser, bla et par fra Krogstad.

                                Kommentar

                                Working...