LSK-VIF Lørdag 19.august kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tvilling
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 1476

    #41
    Dagens "kinderegg":
    SEIER!
    PASSERE Enga på tabellen!
    Rekdal konkluderer med at nå er det KRISE!

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7100

      #42
      Orgasmisk seier, selv om vi var pisseræva. Interessant å se de nye spillerne i aksjon. Charles, eller 'ese', som Thomas og jeg har omdøpt ham, komplett med Los Angeles-latino-fakter ("whaddafuck ese?!") er god. Mye bedre ballspiller enn Bonke, men ingen ballvinner! Tagbajumi jobbet hardt, men imponerte vel ingen, egentlig, Moses med et par fine touch, vanskelig innhopp for ham.

      Skuffet over at vi er så ambisjonsløse i andre omgang. Bare måking ut fra forsvar og vente på neste bølge, det holder ikke i noen annen kamp. Mot søpla handler det bare om å vinne, og det er greit, men sånn kan vi ikke fortsette.

      Og vi MÅ snakke om Haakenstad. Sorry, dette holder ikke. VIF vet også at dette ikke holder - 90 prosent av alle angrep ble satt i gang nedover hans side. Og gjett hvem som mistet markeringa på 1-1. Det må finnes bedre høyrebacker.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3210

        #43
        Opprinnelig skrevet av trigz

        Og vi MÅ snakke om Haakenstad. Det må finnes bedre høyrebacker.
        Næh....



        Kommentar

        • andersmm
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 5764

          #44
          Opprinnelig skrevet av G-Man

          Næh....


          Enig med Trigz. Haakenstad ble rett og slett rundspilt i dag. Det glapp for han gang etter gang, og særlig etter den der Dønnum-figuren kom inn. Hadde det ikke vært for at Dønnums avleveringer var like dårlig som skuespillertalentet hans, så hadde det straffa seg.

          (Men serr: filme-forsøket til Dønnum er det morsomste jeg har sett. Thomas Myhre, hvor er du?)
          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

          Kommentar

          • Wanker
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 635

            #45
            Opprinnelig skrevet av trigz
            ...eller 'ese', som Thomas og jeg har omdøpt ham.
            Esosa, Esohe, eller Ese - "Gift from God" - høres lovende ut. Innfrir stadionlånet med han og Matthew!


            Hunter S. Thompson:

            There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
            Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3210

              #46
              Opprinnelig skrevet av andersmm

              Enig med Trigz. Haakenstad ble rett og slett rundspilt i dag. Det glapp for han gang etter gang, og særlig etter den der Dønnum-figuren kom inn.
              Men i ærlighetens navn var Dønnum særdeles god, mange større navn enn Haakenstad hadde blitt svimle der ute. Haakenstad er hel ved og ekte fugl!

              Kommentar

              • Oldtimer
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2011
                • 316

                #47
                Takk for at vi med sesongkort ble loset utenom den lange køen ved inngangen. Smart av LSK

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #48
                  Haakenstad er splitter ny på nivået og er derfor ustabil. Toppnivået hans er enormt bra, og når han blir mer komfortabel med nivået er jeg helt sikker på at de tre svake kampene han har levert så langt i år vil bli svake minner. Han har allerede en av seriens beste fysiske forutsetninger, og har også levert kamper der han har vært helt strålende. Jeg nøler ikke med hevde at han har vært blant lagets fem beste i år.

                  Vi pleier ofte å synes mye av det samme, trigz, men akkurat når det kommer til Mads er vi dundrende uenige.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3392

                    #49
                    Spilte denne Tollås Nation?

                    Kommentar

                    • Percy Nilegård
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 5146

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av LS89
                      Spilte denne Tollås Nation?
                      Nei, han gikk seg bort i mørket i bortegarderoben.
                      "Alltid blodsprengt"!
                      Fong/Macho

                      Even Nordlien

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av trigz
                        Orgasmisk seier, selv om vi var pisseræva. Interessant å se de nye spillerne i aksjon. Charles, eller 'ese', som Thomas og jeg har omdøpt ham, komplett med Los Angeles-latino-fakter ("whaddafuck ese?!") er god. Mye bedre ballspiller enn Bonke, men ingen ballvinner! Tagbajumi jobbet hardt, men imponerte vel ingen, egentlig, Moses med et par fine touch, vanskelig innhopp for ham.
                        Spør du meg var Tagbajumi vår beste spiller i går. Taper ikke en eneste duell kampen gjennom, ekstremt god til å holde opp ball og distribuere og er en konstant trussel framover. Jobber vanvittig hardt i tillegg. Etter mitt skjønn bør han signeres på 3-års ASAP. Ble i tillegg utrolig bortdømt av Moen, som lot VIF-spillerne klatre på skuldre og dytte i ryggen kampen giennom.
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • Avon
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2011
                          • 267

                          #52
                          Jeg synes Tagbajumi virker svært lovende. Sammenliknet med Malec og Skoda jobber han mye hardere, er bedre med ballen i beina, er raskere og mer bevegelig. Han har ikke kommet til så mange avslutninger, så det er fortsatt et lite spørsmålstegn, men alt i alt ser han ut som en komplett spiss med gode individuelle ferdigher. Det som mangler er samhandlingen med de andre spillerne, det var sjelden han fikk til gode kombinasjoner med andre spillere. Han havnet litt for ofte ute på kanten slik at det ikke var noen som kunne true inne i boksen. Det kommer nok med flere treninger og kamper.

                          Kommentar

                          • maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1261

                            #53
                            Deilig seier men ellers en ganske svak prestasjon. Med Bonke ville jeg helt klart spillt 442 men jeg håper at Arne vurderer 433, 451 snart. Litt tynt på midten om dagen!

                            Kommentar

                            • Stan
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2006
                              • 1082

                              #54
                              Registrerer at VIF bruker litt vel mye energi på hvordan motstanderne spiller?! Kan vi ikke alle slutte med denne norske usexy artillerifotballen slik at VIF får fri bane til Europa?!

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7100

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                Spør du meg var Tagbajumi vår beste spiller i går. Taper ikke en eneste duell kampen gjennom,
                                Det er jo helt uriktig. Han tapte mer enn han vant i lufta. Jobbet hardt, det skal han ha. Gir ham noen flere muligheter. Ubetinget en bedre fotballspiller enn bøsset vi har kvittet oss med, selvsagt.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7100

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                  Vi pleier ofte å synes mye av det samme, trigz, men akkurat når det kommer til Mads er vi dundrende uenige.
                                  Motstanderne ser iallfall det samme som meg, Haakenstad er fokus for flertallet av angrepene som settes i gang mot oss. Han har så mange dårlige involveringer i hver kamp at det er til å få infarkt av. I går brukte han 80 minutter før han begynte å komme opp i rygg på feilvendt motspiller i stedet for å falle av og ligge fire meter unna. I første omgang før de scoret sto han passivt og tillot upressede innlegg fra sin side fire ganger. Jeg håper Rafn settes på høyreback når SKM er frisk igjen.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Tvilling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Nov 2006
                                    • 1476

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av trigz

                                    Motstanderne ser iallfall det samme som meg, Haakenstad er fokus for flertallet av angrepene som settes i gang mot oss. Han har så mange dårlige involveringer i hver kamp at det er til å få infarkt av. I går brukte han 80 minutter før han begynte å komme opp i rygg på feilvendt motspiller i stedet for å falle av og ligge fire meter unna. I første omgang før de scoret sto han passivt og tillot upressede innlegg fra sin side fire ganger. Jeg håper Rafn settes på høyreback når SKM er frisk igjen.
                                    Rb skriver etter kvarfinalen :
                                    «Mats Haakenstad 6
                                    Bedre defensiv kontroll enn i de siste kampene. Flere gode raid framover, brutalt felt ved et av tilfellene. En av LSKs beste.»

                                    Kommentar

                                    • MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3452

                                      #58
                                      Problemet var at Leikven fikk stå uforstyrret og style spillet. Spesielt siden vi skal spille så fryktelig smalt I forsvar. Det blir store rom på motsatt side, og lag som har en god ballfordeler vil kunne utnytte dette.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                      Kommentar

                                      • Oldtimer
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2011
                                        • 316

                                        #59
                                        3000 tilskuere var trist, men herlig resultat

                                        Kommentar

                                        • Oldtimer
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2011
                                          • 316

                                          #60
                                          Min feil ! Annen kamp

                                          Kommentar

                                          Working...