Begynnr å glede meg til søndan blir morro å se om liiin har noe å stille opp med når LSK entrer banen. Tror det blir en tøff og jevn kamp.
kvartfinale -FC Lyn Oslo - Lillestrøm, søndag 19.08.07 kl. 19.00, Ullevaal Stadion
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Fotballen var like rund i det tilfelletDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Ganske sikker på å ikke gå på noen kjempesmell her, men tror det blir en jevn kamp, vi har jo vist hvem som er best et par ganger hitil i år så hvorfor ikke sønda åKommentar
-
Fra nyhetstråden:KVARTFINALE I CUPEN : LYN-LSK
Cupen skal hjem til Lillestrøm
Skrevet av kfl.no
Buss t/ r Ullevål kr 70. Avreise : kl 1730 fra Alexander Kiellands gate.
- Martins åpner klokka 1300. Her blir det :
# Billig drikke for medlemmer av KFL
# Fotball på storskjerm
# Øivind og Egil live fra kl 1615. Allsang med nye og gamle fuglalåter
# Tribunemøte klokka 1600. Møt opp og bli med på å sette dagsorden for hvordan stemninga skal bli inne på Ullevål.
- På Ullevål samles alle LSK-fans i NEDRE DEL AV VG-SVINGEN. Inngang 16 vis a vis t-banen. Det blir salg av utstyr fra LSK-shopen.
HVORDAN KJØPER DU KAMP OG BUSSBILLETTER ?
Disse selges KUN på LSK-shopen. Kampbillettene koster kr 160 for voksne og 60 for barn.
VIKTIG !!! Nå må folk lære seg å kjøpe på forhånd. Shopen har åpent hver eneste dag til langt på kveld. Vil man unngå kø på Ullevål kjøper man billett på forhånd, så enkelt er det.
STEMNING : KFL er mildt sagt inne i en positiv trend om dagen. En enorm stemning på Godset-kampen ble fulgt opp av nok en knallsynging på Ullevål søndag 12. august. Bra mentalitet og positivtet, variasjon og kjempetrøkk på sanga. Herlig.
HUSK : Viktig at alle fuglafans samles i NEDRE VG, samla er vi sterke
Til slutt en liten pekepinn på hvordan KFL blir oppfatta om dagen. I et innlegg på tribunekulturforumet til Godsetunionen sier en av forsangera til GU :
Klanen har et par hakk igjen til Kanari-Fansen, BÅDE på hjemme og bortebane.
Kommentarer er vel overflødige !!!
FORZA FUGLA !!!Kommentar
-
Ja ja matti det er ikke så lett å være opptimist når mann bare er fire år da
Men har vært innom tanken selv, men har en god følelse på at vi knekker dem for 3. gang denne sesongen!Kommentar
-
Cupen er en råtten turnering hvor alle bortsett fra èn taper til slutt likevel...
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg tror at mye avhenger av om Edu blir klar til kamp eller ikke. Selv om jeg ikke er utpreget optimist, har jeg vanskelig for å se at Lyn pr. i dag skulle være gode nok til å slå oss ut av cupen dersom han ikke (evenuelt heller ikke Berntsen) spiller.
Jeg tror i alle fall at vi neppe kunne møtt de på et bedre tidspunkt. De savner fremdeles Gislason, har skader på sentrale spillere og synes å være langt nede i en formmessig bølgedal.
Jeg tror at vår verste fiende ikke er Lyn, men faren for undervurdering og mangel på innstilling. På grunn av UEFA-cupen har jeg likevel vanskelig for å tro at spillerne møter opp med feil innstilling.Kommentar
-
Fra forsiden, nyhetstråden og denne tråden:
VIKTIG !!!
Nå må folk lære seg å kjøpe på forhånd.
Shopen har åpent hver eneste dag til langt på kveld.
Vil man unngå kø på Ullevål kjøper man billett på forhånd, så enkelt er det.
Både bussbilletter og kampbilletter ligger alt og venter på deg i kassa på Sportshuset.
Jeg har kjøpt. Ikke mange andre har det foreløpig.Kommentar
-
Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar