Jeg ser at evt semifinale skal spilles i midtuken før kampen mot Brann.
kvartfinale -FC Lyn Oslo - Lillestrøm, søndag 19.08.07 kl. 19.00, Ullevaal Stadion
Collapse
X
-
Kommentar
-
I utgangspunktet bør spillerne være såpass bra trent at de tåler flere kamper tett på hverandre, men skader kan skape problemer.
Forøvrig kunne NFF greit ha skrevet kvartfinale, osv. i stedet for runde 5-7 for å gjøre lista enklere å lese.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Hva med å vente med å bekymre seg for kampoppsettet for semifinalene til det er klart om LSK får lov til å spille dem?
Jeg synes det begynner å bli litt vel mange på forumet som har kvittert ut "The Double" allerede.
Jeg har eLSKet Fugla litt for lenge til å tørre å gjøre det, gitt.Knurr...Kommentar
-
I denne kampen må vi for all del ikke gå i fella og ta lett på oppgaven!
Det er en revansjesugen gjeng fra Oslo vest, og de kommer til å gi alt for å rette opp såret stolthet. Det blir litt som vår kamp mot Strømsgodset etter fadesen i Luxemburg.
Forventer at spillere og ledere er klar over dette og at innsatsen og seiersviljen er like bra som på søndag!
Jeg har lyst til å se Lsk i cupfinale igjen!!Kommentar
-
Ikke bare har jeg lyst til å se LSK i cupfinalen igjen, men jeg har også lyst til å få en skikkelig fest med live-musikk av ypperste klasse, som i 2005.Kommentar
-
Tar en råsjans og tipper datoen i ringen er 19.08.05.. Mulig å feire bryllupsdag på Ullevål, er det ikke?! Tenk så hyggelig!Kommentar
-
Kan vi ta finalepratet etter vi har kommet oss til finalen?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Har trua
Har faktisk ikke vært så sikker på gutta som jeg er nå på leeeenge..... Ser ut som om de har fått en ny glød og iver som gjør at de (vi) kan takle det meste. (ihvertfall Lyn)
Men sikker er jeg ikke.....
Skal kjøpe billett nå, DET er sikkert!!!Kommentar
-
Var en liten tur innom åråsen mot slutten av treninga i dag. Det virker som det er utrolig bra humør på hele gruppa, er spent på å se om vi kan prestere like bra på søndag som sist.Klarer vi det tror jeg ikke liiiin har så mye å stille opp med.Kommentar
Kommentar