Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
kvartfinale -FC Lyn Oslo - Lillestrøm, søndag 19.08.07 kl. 19.00, Ullevaal Stadion
Jeg hadde en god følelse på Ullevål på søndag og jeg har en god følelse nå.....og jeg tror det er der det ligger - FØLELSEN, både hos spillerne og hos fansen......man må virkelig TRO på SEIER !!!
LSK slår Liiin på søndag! :twisted:
Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?
Link til Lyn-tv med intervjuer blant annet med Fjøra, Occean og Bjarmann etter 0-4 kampen, samt innslag fra Lyns trening i går med synspunkter om cupkampen i morgen:
Får man kjøpt billetter til hhv buss og kamp på martins før avreise i morgen? Har selvsagt vært ute å kjøpt i god tid på shop'n selv, men det er jo alltid noen etternølere...
Jeg er utrolig spent på kamp-bildet i dag. Har gutta klart å nullstille seg fra knallkampen fra forrige søndag? Vil Lyn legge seg lavt å gi mindre rom for Occean, Riise og Mykle? Vil Kiko fortsette sin maktdemonstrasjon? Kommer Lyn til å vinne flere dueller og andreballer? Det blir spennende å se hvilken betydning det har at Edu er klar til kamp.
Jeg tror at dette blir en vesentlig tettere og tøffere kamp enn 0-4 kampen, og er egentlig litt bekymret. Kanskje førte vår flaue exit i Uefa-cupen til en varig holdningsendring i positiv retning. Det hadde vært noe.
Jeg er utrolig spent på kamp-bildet i dag. Har gutta klart å nullstille seg fra knallkampen fra forrige søndag? Vil Lyn legge seg lavt å gi mindre rom for Occean, Riise og Mykle? Vil Kiko fortsette sin maktdemonstrasjon? Kommer Lyn til å vinne flere dueller og andreballer? Det blir spennende å se hvilken betydning det har at Edu er klar til kamp.
Jeg tror at dette blir en vesentlig tettere og tøffere kamp enn 0-4 kampen, og er egentlig litt bekymret. Kanskje førte vår flaue exit i Uefa-cupen til en varig holdningsendring i positiv retning. Det hadde vært noe.
Edu er klar for spill i følge en Lynsupporter jeg prata med.
Flere som fikk med seg "duste kommentaren" til Pål T. Jørgensen på nyhetene før kampen?
"Og vi er tilbake etter Lyn har slått Lillestrøm på Ullevål" - dust!!
Flere som fikk med seg "duste kommentaren" til Pål T. Jørgensen på nyhetene før kampen?
"Og vi er tilbake etter Lyn har slått Lillestrøm på Ullevål" - dust!!
For en idiot.
Må si jeg var nervøs lenge, gutta slet med å stoppe Edu (Som jeg forresten kårer til årets rævva skuespiller,) heldigvis er han en dårlig avslutter.
Veldig glad for å se at fugla er i flyt igjen, middels fremføring, men enda kjemper vi oss videre til semifinale! Godt tegn at vi vinner selv de kampene hvor gutta ikke får til så mye, godt tegn!
årets herligste seier! klarte ikke se de siste 10 minuttene, var så jævla nervøs! hadde ikke kiko brent straffa trur jeg det hadde blitt en komfortabel seier. blei også jævla lei av edu snakket hele tiden. bare han sendte en vanlig pasning var det helt fantastisk og ikke måte på hvor stor spiller han var. han brente minst 3 100% sjangser, så så forbanna god er han ikke! nå får vi haugesund hjemme i semin, før vi vinner cupgullet mot odd
Kommentar