Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss. see-lessVelkommen til Kanarifansen Lillestrøms forum!
Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, ... see-more
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
kvartfinale -FC Lyn Oslo - Lillestrøm, søndag 19.08.07 kl. 19.00, Ullevaal Stadion
Dette var bare så utrolig DEILIG !!!! :twisted:
Det er sånne slosse-kamper vi må og skal klare for å vinne noe igjen.....og nå har vi slått ut Liiin.....og det uten at alle presterte optimalt.....
Semb er iallefall ikke vår mann, men det vet vi......
Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?
Ingen stor kamp av LSK, men digg med seier! Men for meg virker det som taktikken til Henning Berg var at Lyn skulle felle mest mulig LSK-spillere for å stykke opp spillet. Så mange stygge taklinger har jeg ikke sett på lenge. Og Semb og Alsaker kan man jo bare kaste på søpla. Mener at det er strengt at Powell får gult kort når han slår ned Andresen med albuen.
Men det var jo akkurat dette Nordlie ville ha, at LSK vinner på en dårlig dag. Får håpe god-spillet kommer tilbake i neste kamp.
Ingen stor forestilling med det gir jeg blanke i. Ikke mange lag vinner 2 kamper på rad mot Lyn på Ullevaal. Morsomt er det dessuten å se at vår kaptein virkelig begynner å fremstå som en kaptein med stor K.
Dæven, det er værre å sitte i stua og se kamp, enn å være med......
Men når vi vinner på en middels bra dag, så er vi der vi skal. Blir bare mer og mer imponert over Otto.....han er knallgod. Ingen av gutta var dårlige, men agressive Lyn-spillere gjorde spillet jævla oppstykket. Det blir ikke god fortball av sånt, men gutta viste igjen vilje og moral til å vinne.......og vi glipper ikke på oppløpet......digg digg !
Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?
ifølge en fyr på db.no spiller lsk hjemme mot odd. mulig det er bare gjetning...
Tviler på at dette stemmer. For står ikke noe om det noe sted, bortsett fra i kommentarene på DB.no. Og de er vel ikke akkurat kjent for å være veldig troverdige.
Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!
Norges største drittsekk bergdølmo presterte å gå bort å sparke høl i straffemerket før stabæk skulle ta straffe. fy faen sier jeg bare! han har ikke forandra seg mye de siste 10 åra...
Norges største drittsekk bergdølmo presterte å gå bort å sparke høl i straffemerket før stabæk skulle ta straffe. fy faen sier jeg bare! han har ikke forandra seg mye de siste 10 åra...
Hva har det med semifinalebilletten vår å gjøre?
Fikk ikke sett kampen selv. Du verden så deilig å igjen være i semifinalen. Haugesund hjemme hadde vel ikke vært det dummeste nå? Så møter vi Odd evt. i finalen
Grattis med seieren folkens!!! MEN, ett stort men, dette var ikke en bra kamp verken på banen eller på tribunen. Så vi har noe å jobbe med frem til neste søndag, for hvis vi skal gjenta den samme stilen på banen og på tribunen, ja da skal jeg jaggu meg ikke bli overasket om vi taper.
Tror ikke alle var på samme kamp jeg. Jeg synes det var dårlig både på tribunen og på banen. Men samme faan vi vant uansett. Men vi må jobbe hardere mot aalesund.
Kommentar