kvartfinale -FC Lyn Oslo - Lillestrøm, søndag 19.08.07 kl. 19.00, Ullevaal Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Eriksve
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 885

    #81
    Opprinnelig skrevet av burgern
    trekninga er i morra 1800
    På TV2-sporten ble det opplyst at trekninga er 18.30, men vet ikke jeg...

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      #82
      Utrolig digg at vi vinner på en så ræva dag!

      Mulig det bare var meg, men synes flere av gutta virket tunge i beina i dag, ihvertfall fram til målet? Straffa som ikke var straffe var helt håpløs, både dømminga, skuespillet på strek og skuddet til Mouelhi. Ellers får vi gule kort i mot fordi vi er LSK, selv om godt på vei ber om de sjøl også. Men ellers syntes jeg vi hadde grei kontroll bakover (med unntak av et par skliturer), Liiin skaper jo ikke en pøkk utenom mr Edu.

      Og til TV2: jeg vurderte seriøst å slå av lyden på tv'n, hadde det ikke vært for kanari-fansen som var fantastiske i bakgrunnen, hele matchen gjennom! Mer håpløse og tragiske kommentatorer finner jeg det vanskelig å komme på i farten! Godt ikke Edu scora for Liiin i kveld, da tror jeg temperaturen hadde steget kraftig i studio, med tilhørende dugg på rutene og orgasmer fra kommentatorpanelet...

      Men hvem bryr seg, vi er i semi'n for f! Og igjen, stor cred til Kanari-fansen, dere var store i dag! Trøkka til så og si hele matchen!
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • LasseN
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 1610

        #83
        Opprinnelig skrevet av holmiz
        Og til TV2: jeg vurderte seriøst å slå av lyden på tv'n, hadde det ikke vært for kanari-fansen som var fantastiske i bakgrunnen, hele matchen gjennom! Mer håpløse og tragiske kommentatorer finner jeg det vanskelig å komme på i farten! Godt ikke Edu scora for Liiin i kveld, da tror jeg temperaturen hadde steget kraftig i studio, med tilhørende dugg på rutene og orgasmer fra kommentatorpanelet...
        Det skulle virkelig vært en mulighet for å skru av kommentatorene og bare hatt stadionlyden..
        LasseN

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #84
          Deilig!! Bare gi meg hjemmekamp i semien(helst Stabæk) og Haugensund i finalen.... Nå har jeg virkelig fått smaken av nytt party i teltet og en helvetes spennende Ulevaal dag

          Kommentar

          • benzo
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Jan 2007
            • 24

            #85
            Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
            Tror ikke alle var på samme kamp jeg. Jeg synes det var dårlig både på tribunen og på banen. Men samme faan vi vant uansett. Men vi må jobbe hardere mot aalesund.
            Enig i at det blir litt tamt på ullevåll når det bare er 3-4000 tilskuere.
            Men lurer litt på hva vi forlanger.
            1- hvor mange ganger har liiin tapt på ulle i år
            2- hvor mange lag har knekt dem der
            3- noen som la merke til at liin sparka ned spillerne vår bakfra så ofte de kunn Edu burde hatt to gule ganske tidlig i kampen. Vi brenner en straffe og trykker på minuttene etter ok dette var ikke spillemesig en bra kamp, men lurer på hvem som kunne spilt bra fotball mot dette overtente liiiin laget.
            En ting til Edu er en fantastisk spiller som var svært spillesugen i dag selv om han kom til to avsluttninger holder forsvaret tett.
            4-alle gutt jobber som helter
            5 - Ja vi hadde marginene med oss - men det viser vel bare at vi er et lag i medgang.

            Syntes det er UTROLIG BRA DET GUTTA HAR LEVERT DEN SISTE TIDEN!

            Benzo.
            Last edited by benzo; 20.08.2007, 00:04.

            Kommentar

            • Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

              #86
              Sitter å ser kampen i reprise på web-tv nå. Iløpet av det 16min jeg har sett har det vært nærbilder av bastionen 16 ganger. Lurer på om det er for å bevise at de faktisk er der...
              Tydelig at vi var på hjemmebane idag. Syns selv det var labert på feltet da jeg sto der, men høres ruvendes ut på tv. Bra det hvertfall
              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

              Kommentar

              • Juven
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • May 2006
                • 212

                #87
                Opprinnelig skrevet av LasseN
                Det skulle virkelig vært en mulighet for å skru av kommentatorene og bare hatt stadionlyden..
                Kan nå leve med Alsaker, men hva angår Semb så mistenker jeg at han sitter på en pub og kommenterer via mobiltelefonen sin
                Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

                Kommentar

                • wænk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 2244

                  #88
                  Heeeeeeeeeeeeeerlig. Seier smaker ekstra godt etter sånne sure kamper.
                  Satt rett bak Fjøra på Hafslund. Gøy å se og høre hvor engasjert han er.
                  Folk ble plutselig fryktelig mye mer med på siden der når han kom..
                  Godt man har sånne når man ikke får stått med kanarifansen..

                  Håper fortsettelsen blir like fin nå!!!!!

                  La forresten også merke til at de viste bastionen hele tia. Var nok for å bevise at de var der ja, for eneste øret jeg hørte noe sang i var det høyre.. Og jeg satt ca midt på Hafslund...
                  If you're not living on the edge, you take up too much room!

                  Kommentar

                  • chrissp
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 2403

                    #89
                    Utrolig deilig med en ny seier over Lyn og billett til semi`n. Ble jævlig spennenende på slutten.

                    Synes nå gutta gjorde en bra kamp, på en sleip bane. Ingen kunne forvente fire mål også denne gangen. Lyn spiller grisete og feigt, vanskelige baneforhold som gjør at vi miste fremdriften flere ganger. Likevel synes jeg vi styrer kampen bra i perioder og trøkker på spesielt etter straffen i andre omgang. Igjen holder vi også nullen!!

                    Dette lover bra...bedre...best!!
                    Bølerkanaris

                    Kommentar

                    • Raskolnikov
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1453

                      #90
                      Hvordan det går an å mene at vi gjorde en god kamp er for meg en gåte. Lyn kjempet oss ut av det og mens de har nok sjanser til å score minst 3 mål har vi hovedsaklig et heldig straffespark og noen dødballer. Det positive er at vi vinner på en dårlig dag, som Nordlie har etterlyst. Satser på å se et bedre LSK mot Aalesund igjen. Dagens kanarifugl er uten tvil Otto Fredriksson som var stor nok en gang. Statistikk kan brukes til så mangt, men akkurat nå taler statistikken til Otto sitt tydelige språk. Helt fantastisk!
                      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                      Kommentar

                      • Hamburg & Kanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 3006

                        #91
                        Alsaker og Semb burde gå å levere inn sine oppsigelser. For makan til møkka-kommentatorer skal man lete lenge etter. Alsaker er fullstendig anti-LSK og Semb vel...at han nesten egenhendig ødela landslaget burde være grunn nok til at han heller ikke får kommentere jack skitt. At han likevel må ut å å forsvare LSK når kritikken fra den brekende Dritt-Bergenseren blir for jævlig ensidig sier vel det meste.

                        Bra av Fugla å vinne en vanskelig bortekamp der det svakere laget tar til skitne midler. Hva skjedde med å slå ned på filming og tacklinger bakfra på akilles? Edvartsen burde slått ned på grisespillet til Lyn fra start.

                        Et par slike bortekamper til mot pappaunga fra Oslo Vest så hadde vel Henning Berg måtte sendes på Emma Hjort. Mannen virker sannelig ikke mye stabil.
                        LSK Norges beste lag

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          #92
                          Jeg synes definitivt at et cupfinalegull bør dedikeres til LSK-vennen Alsaker og lystige semb. Ellers må jeg si jeg fikk hakeslipp over lyn som tydeligvis bare har to knapper - "for dårlig" og "totalt gris". Jeg tror vi ville sett tidenes krampeshow om lyn hadde tatt ledelsen. Henning Berg kan dra til helvete.

                          Kommentar

                          • Kathriine
                            Medlem
                            Bøffel
                            • Aug 2007
                            • 35

                            #93
                            Gøy med seier, spess når pappa er Lyn supporter! Vi sto å sang på hver vår side av stadio'n. Han i rødt, og jeg i GULT!

                            Må bare si at Edu er mann jeg ikke liker. God er han, men for en grisespiller han er!!

                            Får dessverre ikke sett kampen mor Aalesund, siden jeg konfirmerer meg da, men fest lokalet er jo dør i dør med "Republic" så jeg får vel stikke hodet inn og se litt på skjermen.

                            Kommentar

                            • fjacob82
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 1507

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                              Alsaker og Semb burde gå å levere inn sine oppsigelser. For makan til møkka-kommentatorer skal man lete lenge etter. Alsaker er fullstendig anti-LSK og Semb vel...at han nesten egenhendig ødela landslaget burde være grunn nok til at han heller ikke får kommentere jack skitt. At han likevel må ut å å forsvare LSK når kritikken fra den brekende Dritt-Bergenseren blir for jævlig ensidig sier vel det meste.

                              l.
                              Semb forveksla vel jaggu Fugla med enga også.... Han beit det fort i seg, men når det først er der ute så...
                              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                              *Brasseberget*

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3448

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av frua
                                Flere som fikk med seg "duste kommentaren" til Pål T. Jørgensen på nyhetene før kampen?
                                "Og vi er tilbake etter Lyn har slått Lillestrøm på Ullevål" - dust!!
                                Det blir vel en stund til Hr. Jørgensen er tilbake på skjermen?

                                Opprinnelig skrevet av Juven
                                Kan ikke skjønne at Edu skal være så sabla god som folk sier, ja han har noen lekre finter men kan jo ikke avslutte på mål. Oppskrytt spiller
                                Det er en grunn til at han fortsattspiller for Lyn...

                                Opprinnelig skrevet av holmiz

                                Og til TV2: jeg vurderte seriøst å slå av lyden på tv'n, hadde det ikke vært for kanari-fansen som var fantastiske i bakgrunnen, hele matchen gjennom!
                                Er det ikke mulig å lytte til kampen direkte på radio? husker i gamledager når vi så cupfinalene på tv, men lyttet til Lillien <stavelse> på radio. Ikke sikker på om NRK eller noen andre kommenterer kampene direkte fortsatt eller om TV2 har enerett til alt media igjennom kontrakten sin.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  #96
                                  P4 og lignende sender jo ofte fra disse kampene, men med mindre det er full serieomgang spilles det store mengder musikk. Litt guffent å se Kippe takle til tonene av A-ha's "touch me"...

                                  For andre matcher som jeg har fulgt har jeg ofte brukt webradio. Spesielt når Brann spiller kan motstanderlagets webradio virke langt mer objektiv og saklig (på tross av at det ofte lukter litt øl over web'en)...

                                  Kommentar

                                  • Guling
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2004
                                    • 484

                                    #97
                                    NRK har en grei radiokanal som sender Tippeligaen live, men den kan vel bare tas inn via internett foreløpig. NRK Sport heter den. Ingen musikk som avbryter kampene heller.

                                    Ellers deilig med en ny semifinale, selv om kvarten ikke var all verdens for vår del. Vi skal være glad for at guttene fra vestkanten ikke har noe som kan minne om avslutningsferdigheter, for sjanser var det jaggu nok av. Ikke bare svei de av alle, men strålende muligheter alene med keeper ble til lomper tre-fire meter utenfor mål....det var ikke til å tro.

                                    Bring on Stabæk!

                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      #98
                                      Er det noen som hvorfor cupen krever svarte drakter mot liiiiin, mens i serien er greit med gule?
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        #99
                                        I ettertid skjønner jeg jo at det er fordi blodet ikke skulle synes så godt på draktene.

                                        Kommentar

                                        • Seb.R
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 4159

                                          Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                          Er det noen som hvorfor cupen krever svarte drakter mot liiiiin, mens i serien er greit med gule?
                                          Stussa litt over det samme selv. Var det ikke også sånn at LSK hadde egne cup-drakter da? Mener jeg så det under presentasjonen av de nye draktene tidligere i år.
                                          www.sebastianramsland.com
                                          www.twitter.com/sebramsland

                                          Kommentar

                                          Working...