Lillestrøm SK - Kristiansund BK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • runarM
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 565

    #41
    Ekstremt skuffende hjemmekamp. Midtbanen vår fungerer ikke i det heletatt, desverre. Men ikke overraskende at det varierer for Charles - litt skuffende utvikling på Matthew.
    runarM

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #42
      Opprinnelig skrevet av runarM
      Ekstremt skuffende hjemmekamp. Midtbanen vår fungerer ikke i det heletatt, desverre. Men ikke overraskende at det varierer for Charles - litt skuffende utvikling på Matthew.
      Ja, skylde på midtbanen vår når spesielt Amundsen gjør alt han kan for å sørge for balltap med håpløse langballer eller såkalte oppspill. Det er jo lagets to dårligste ballspillere som får lov til å diktere de få gangene vi engang starter bakfra på egen hjemmebane mot et nyopprykka lag i bunnstriden, Skal vi ha en fungerende midtbane må vi ha en ide om å bruke den!

      Kommentar

      • Tvilling
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 1476

        #43
        KBK gjør hvs de kan for å ta LSK i dueller, og i Lsk sine oppspill. .. MEN det MÅ forventes å være først på ball, vinne dueller, løpe med og uten ball, ta tak i midtbane, kjempe for hverandre. «puslete» omganger er det da heller ingen grunn til å ha i noen kamper lengre!
        Mye er bedre enn i fjor sommer, og kanskje derfor forventer jeg mer... Vi snakker om LSK!

        Kommentar

        • runarM
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 565

          #44
          Opprinnelig skrevet av GIFKanari

          Ja, skylde på midtbanen vår når spesielt Amundsen gjør alt han kan for å sørge for balltap med håpløse langballer eller såkalte oppspill. Det er jo lagets to dårligste ballspillere som får lov til å diktere de få gangene vi engang starter bakfra på egen hjemmebane mot et nyopprykka lag i bunnstriden, Skal vi ha en fungerende midtbane må vi ha en ide om å bruke den!
          Uhm, ja, ok, alt er svart/hvitt selvfølgelig. Hvis du ser etter en gang til er det en veldig svak kamp av sentral midtbane. At MA og FK er upresise er det samme i hver kamp i mer eller mindre grad, så det er en fast faktor, at midtbanen fungerer såpass dårlig i tillegg er avgjørende for at det ser veldig hjelpeløst ut.
          runarM

          Kommentar

          • Funchaloe
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2011
            • 511

            #45
            Tagbajumi skulle ha vært byttet ut i pausen, han var begredelig i dag. Det samme gjelder Simen Kind Mikalsen, han er helt elendig som ving. Tror han har godt av litt tid på¨benken, for dette er ikke godt nok selv om han er i feil posisjon.
            Custodes
            Contra o futebol moderno!

            Kommentar

            • Jannis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2005
              • 266

              #46
              Opprinnelig skrevet av Funchaloe
              Tagbajumi skulle ha vært byttet ut i pausen, han var begredelig i dag. Det samme gjelder Simen Kind Mikalsen, han er helt elendig som ving. Tror han har godt av litt tid på¨benken, for dette er ikke godt nok selv om han er i feil posisjon.
              Enig med deg, lurer på om RB har sett samme kamp for de kåret han til en av de beste....

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3210

                #47
                Opprinnelig skrevet av Funchaloe
                Tagbajumi skulle ha vært byttet ut i pausen, han var begredelig i dag. Det samme gjelder Simen Kind Mikalsen, han er helt elendig som ving. Tror han har godt av litt tid på¨benken, for dette er ikke godt nok selv om han er i feil posisjon.
                Det er jeg faktisk totalt uenig i. Marco viste vilje og innsats der mange andre tuslet rundt.

                Vi var dessuten mye bedre enn kbk, og skulle med normal uttelling ha vunnet 3-0. Skuffende resultat, ja - men ikke noe å male fanden på veggen for.

                Kommentar

                • Avon
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2011
                  • 267

                  #48
                  Marco gjorde en grei kamp. Han er aggressiv i press, trår hardt til i dueller og beveger seg bra, topp innsats. Med ball synes jeg han prøver litt for mye selv, i stedet for å løfte blikket og se etter medspillere, det er først og fremst på det Udoji var bedre og gjorde en viktig jobb for laget. Han burde også scoret alene med keeper, han virket litt ubesluttsom der.

                  Jeg synes heller ikke SKM var så ille, han mangler litt erfaring i den posisjonen og traff ikke med alle avgjørelsene, men jeg tror han har ferdighetene til å være en god kantspiller. Rafn har vært solid på backen så jeg vil helst ikke bytte ham med det første.

                  Det som skuffet mest denne kampen var den manglende evnen til å holde ballen i laget, spesielt de første 15-20 min. Det virket som Arne var veldig fokusert på at spissene skulle true bakrom, men KBK dekket bakrommet raskt, og ballene var aldri presise nok til at de klarte å utnytte bakrommet. Når forsvaret faller tilbake så raskt åpnes det store rom på midtbanen, skulle ønske de kunne utnyttet det bedre, enten ved at en av spissene møter eller ved initiativ fra andre midtbanespillere.

                  Matthew gjorde en viktig jobb som ballfordeler på midten, men både han og Charles virket tamme i dag, og de var svært lite involvert offensivt.

                  Kommentar

                  • vermu
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2008
                    • 1729

                    #49
                    Resultatet er selvfølgelig ikke bra, men ingen katastrofe med tanke på å holde avstanden til Kristiansund. Spillemessig derimot, var dette nær katastrofalt dårlig offensivt. Den første timen hadde vi ikke engang tre pasninger i strekk. Total mangel på kvalitet. Bedre trøkk de siste 20 av kampen, men heller ikke da spillemessig bra. At første bytte kommer 11 min før slutt er jo en gåte. Defensivt hadde vi kontroll. Smultring bakover er sjelden vare.

                    Kind Mikalsen som Kanarifugl er jo bare å riste på hue av. Vi har en venstre side som overhodet ikke fungerer sammen offensivt. I slike kamper hvor vi er det førende laget, må de bytte plass.
                    De som kan få godkjent i dag, er Amundsen, Kippe og Haakenstad som sørger for en god defensiv.

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2377

                      #50
                      Skuffende, men ikke uventa resultat. Ihvertfall for de som har kikkea på KBK de siste kampene. De tilnærmingsvis rundspilte molde bort i 1/8'en, men slo sprekker på slutten. moilde har bedre kvalitet fremover enn oss derfor endte det som det gikk. Og de fulgte opp med 4-1 mot TIL. De har vel også tilgode å bli totalt utspilt iår.
                      Synd at vi ikke fikk 3p og hadde blandet oss inn i topp 5. Bør fortsatt være mulig, hvis vi bare møter for å stille opp mot bart ... Uansett tar jeg cupfinale foran hvilken som helst tabellplassering så lenge den er > 14

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7100

                        #51
                        Enig i at Mathew underpresterte. Tagbajumi kunne de tatt av etter en time, da virket han allerede sliten. Skjønner tanken med SKM på flanken, men det funket ikke i går. Generelt tannløst av oss.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • caLitri
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2007
                          • 634

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av LS89
                          Mikalsen med nok en grusom kamp. Skremmende utvikling.
                          Kåret til dagens kanarifugl av fylliken som skriver RB børsen. Utrolig...
                          Gi alt, stå på LSK

                          Kommentar

                          • Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

                            #53
                            Satt å ventet på byttene som kom altfor sent. Krogstad burde erstattet Simen etter 60 min. Simen slo bare bort ballen gjennom hele matchen. Lov å ha dårlig dag på jobb, men det skal Arne luke ut etter en såpass svak 1 omgang.

                            Gjentagenede gjennom hele matchen så slo vi bort ballen hver eneste gang vi vant kula. Jævlig irriterende at vi ikke klarer mer enn to trekk. Riktignok så hører jeg Arne E. kun skrike fremover hver gang vi har ballen. Får ikke gutta lov til å trille noe ball i laget?

                            Svakt resultat. Kunne sett oppvover i stedet for å sette kaffen i halsen. Plassen er nok uansett sikret da Vif skal kjempe seg unna nedrykk sammen med Sogndal, Tromsø og Viking.

                            Kommentar

                            Working...