Det her var sykt deilig. Var en Molde-fan som var litt kjepphøy på jobb i dag, så nå gleder jeg meg til jobb i morgen. Jeg lovte han å dra en skikkelig seiersdans, og det løftet skal jeg holde!
Kamptråd, semifinale: Molde-Lillestrøm, torsdag 21. september kl. 19.
Collapse
X
-
Kommentar
-
Imponerende seier. Kommer langt med riktig laguttak, meget god defensiv kontroll og spisskompetanse. Nå er det bare å sikre plassen, så setter vi opp teltet med en gang. Ingen kan feire som Lillestrøm Sports Klubb!👍 1Kommentar
-
-
ER SÅ JÆVLIG DEILIG!! Herregud, driter i om jeg fotballfaglig hadde rett eller feil med å ønske Mikalsen til benk før matchen, at han spilte er så fantastisk herlig - GOOOOOL! Ellers er dette en YPPERLIG lagseier, vi er faktisk bedre enn Molde i 60 minutter, og er helt overlegne de siste femten. AHHH!Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gratulerer alle sammen! For en opptur, for en BRAGD.
Syns det var så fortjent at Simen K-Mik fikk satt inn 0 - 1, etter knallhard jobbing. Husk gutten er stor og duellsterk, og må løpe som f på en litt uvant plass. Revansjens time etter å ha "blivit petad" / flyttet rundt i år. Håper han speller finalen, og helst som v.back.
Tenk at Arnur Lur tok ut riktig lag, med Uddo i 10'er rolle.. Når det trengtes som mest Erlandsen, som i fjor høst, så klarte vi det jammen. Dommer'n var fin han, men jaggu skal jeg fortelle dere det var offside på mfk etter 88 min, tre ganger ca, i alle de situasjonene foran Origi. Vår noe temp.fulle helt...👍 3Kommentar
-
imponerende av gutta. Løper jaggu meg samvittighetsfullt i 90min.
Helt vanvittig digg å slå plastikklaget.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*👍 1Kommentar
-
Dagen derpå, og jeg våkner opp til at vi faktisk er i cupfinalen. Ingen drøm, men en realitet. Helt overlegent.
Kampen i går var først og fremst en lagseier, og den viser hvor langt vi har kommet fra helvetet i fjor sommer. Alle spillerne jobbet hardt, og viser at det er høy moral i troppen. Laget tror vi kan slå hvem som helst, noe vi åpenbart kan. Det er ingen grunn til at vi ikke skal kunne slå Sarpsborg. De blir nok oddsernes favoritter, men jeg mener at vi ikke kan være langt bak. Fullt på høyde med dem da vi spilte mot dem i Sarpsborg og kriget oss til uavgjort, og vi slo dem i treningskampen. Dette kan gå! Forøvrig, cupfinaleteltet kan bli helt legendarisk. Cupfinale i LSKs hundreårs-sesong og i KFLs 25. år - finalen spilles på stiftelsesdatoen. Forza fugla sa folk.Custodes
Contra o futebol moderno!👍 6Kommentar
Kommentar