Kamptråd: LSK-RBK 23.9 kl 18
Collapse
X
-
Jo, det gjør jeg faktisk. Jeg husker også den forrige bortekampen. Der vil jeg tro selv du var fornøyd med taktikken.
Problemet med deg er hvor stille du er.når det går bra, mens det lyser Iver av deg så snart noe går skeis.Ni principe ni rey...
D10S!👍 1Kommentar
-
Sist hjemmekamp var svarte satan! Så er vi ferdig med den.
Sist bortekamp, bragdseieren, ble vi spilt litt rundt lenge i begge omganger, men var vanvittig skjerpet og klare. Noe som manfisterer seg etter 74 og 87 minutter.Kommentar
-
Vi kan ikke holde på å bli pissa på hvert år hjemme. Godt å se den sjansen Erling skaffet oss tidlig i annen her.
Keeperbyttet er feil, på etterpåklokskapsvis.Kommentar
-
Måten vi fremstår på hjemme kommer bare til å bli en større og større verkebyll for dette laget og klubben som helhet. Denne taktikken holder ikke på elitenivå, og bør ikke være bekjent en klubb av LSKs kaliber. Og man blir bare ekstra grundig avslørt mot gode lag. Så kan du slå rundt deg så mye du vil.Kommentar
-
Marco Tagbasumibaggbah er on fire ihvertfall, detta håper vi at blir artig.
Jeg kan bare ane, hvor svake kantene våre var i første. Inklusive Melgalvis Andreassen. Mycket oppskrytt i selve spillet, og defensivt. Holdt akkurat mot Molde da.
Kind skal være v-back, Rafn skal være et sted på vår høyreside. Sånn er det med den saken Arne E.Kommentar
-
Og hvor bra er egentlig Hawk O2-Maskin på høyre, jeg mener i selve spillet? Hvor er innlegga som AE vil/ville ha inn fra begge sider, sagt før sesongen...Kommentar
-
-
Vi kan ikke være bekjent av dette. Kjør fram Matthew, trekk Krog'en inn. Fåkke gjort en dritt utpå venstre.
Og bytt ut en av dem på høyre side.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Handler mye mer om noe helt annet og grunnleggende, tro på egne ferdigheter. LSK er nå et lag som nærmest demonstrativt ikke byr på seg selv på eget gress. Var det dette som var å gå tilbake til røttene?👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Trøsten får være at det er ti min igjen til brann spiller borte mot ett lag som heller rykker ned enn å spille som lsk. Og som virkelig byr på seg selv på hjemmebane.
Kommentar
Kommentar