Kamptråd: LSK-RBK 23.9 kl 18
Collapse
X
-
👍 1Kommentar
-
Vi har vel hatt noen fryktelige lag om sant skal sies, men ok: Formuleringen min var sleivete. Det jeg egentlig prøvde å si var at Lundemo etter min mening ikke var særlig imponerende, men at han fikk spille fast fordi han ble ansett som et stort talent og potensiell midtbanesjef året etter.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Vi har gått i forskjellige retninger annenhvert år. Geir Bakke har fått holde på i fred og ro i flere år nå og resultatene kommer. Og jeg husker så jævlig godt det første året hans. Jeg så Sarpsborg i 3 bortekamper på rad, og det var noe av det jævligste jeg har sett. 11 mann bak ballen i 90 minutter og i et håp om å få med seg 1 poeng. Mot Stabæk røyk de 2-0 uten ett skudd på mål. Det var med en litt svakere tropp uten samme erfaring og selvtillit. Det Arne har fått til hittil er absolutt ikke håpløst. Men det laget her trenger erfaring. Klarer vi å beholde stammen i klubben både på spiller- og trenersiden i flere år så er jeg sikker på at vi kommer til å nærme oss toppen igjen.
Hvis du virkelig vil se kontraster anbefaler jeg deg å se den kampen på nytt. Jeg har den fortsatt på PVR'en som trøstemateriale. For det var hva vi hadde å bygge videre på, men som vi med viten og vilje skuslet vekk.Kommentar
-
Bra vi har folk som GIFern, slik at vi ikke stamper i samme gjørma. Misjonen er åpenbar. Er også en av de spm ønsker gledesuttrykk hver gang det går bra og nøktern analyse når vi driter på draget.Balansegang mellom ønsketekninger, realitet og dynge. Ikke lett.
Kjør debatt!Kommentar
Kommentar