Tom Harald, din feiging!
Tromsø IL - Lillestrøm SK, kl. 18:00, søndag 01.10.17
Collapse
X
-
dævven spennende ihvertfall
nede i sumpa der vi har fortjent å være etter alt som har skjedd siden 2008
stikkord: lsk-hallen & investorer som heller satser på damefotball👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
34 frispark der altså. 20 til hjemmelaget. Faen meg patetisk opptreden av THH.
Og av oss da, men det er inneforstått
Edit: Høh? 38 frispark i kampen mellom Odd og Haugesund. Er kanskje ikke så vanvittige tall det vi så på Alfheim, men faen så billige 70% av dem varKommentar
-
Kommentar
-
Jeg trodde helt ærlig etter Arnes sin snuopperasjon i fjor at dette skulle bli en sesong midt på tabellen. Tror dere faen ikke vi er igang med samme rælet i år igjen. Fatter ikke at det skal være mulig. Virker som gutta fortsatt lever på cupfinalen. En møkkakamp tatt ut av proposjoner.
Vil gutta rykke ned eller?Kommentar
-
Kommentar
-
Bare fordi våre menn ikke pliiser oss hver helg, betyr ikke at dem vil rykke ned vøttø.
Tynn stall, 19 åring på midten fra annen kultur, litt for like spillere, flankespillere med noe ekstra finns ikke, defensivt utg.pkt fra trenerhold.
Amundsen og også Knudtzone ute i dag. Mange andre lag med svak formkurve.
Men er redd for skader/qarantines nå.Kommentar
-
Ihvertfall bra at vi hever oss noe i andre, men fader hvor tunge vi virker. Og sjelden har jeg sett LSK har tapt så mange andreballer. Vant vi i det hele tatt én?
Tror vi klarer det med god margin. Sogndal og Aafk hjemme må bli 6. Så vil hanke inn mot Sandefjord og kanskje vi kan overaske i Bergen igjen. Men en smule mer bekymret blir en etter dagens forestillingKommentar
-
Jeg så ikke kampen, men jeg registrerer at noen mener dommeren var elendig. Dette er hva Sødal og Svesengen skriver om hans innsats: Dommer: Tom Harald Hagen, Grue (6 p. – Ingenting å si på kampledelsen. Frisparkbedømmelsen virket bra, det samme med kortbruken. Vanskelig å si om LSK burde hatt straffe i forbindelse med Udojis sjanse før pause. Kippe holdt også lenge tidlig i 2. omg.).Elska þetta félagKommentar
-
Ufattelig unødvendig å kløne seg ned i nedrykksgjørma atter en gang. En ting som muligens bør gjøres nå er å sette Charles ut av laget og erstatte han med Krogstad sentralt. Charles blir en god spiller, men spiller på utrolig høy risiko. I dag er det meste han gjør rein skjær galskap, uten å henge ut han som en syndebukk. Nå som det begynner å brenne på dass så er Krogstad hvertfall et tryggere valg sammen med Mathew. Nå møter vi Sogndal hjemme som nærmest en reprise av fjoråret, på omtrent samme tidspunkt. Litt bedre utgangspunkt nå riktignok. Nå må vi faen meg vise glød og vinne den krigen. Vi kommer til å ligge lavt, så det orker jeg ikke å bruke energi på. Men få se det smelle her da! Få se noen med krampe igjen. Skal vi spille på denne måten så får vi faen meg gjøre det skikkelig, og ikke opptre som passive puslinger!..................👍 1Kommentar
-
Arne Erlandsen i pausa: "Dette er det værste jeg noengang har vært med på". For min del har jeg ikke sett en mer begredelig forestilling og prestasjon, siden Runar Kristinsson sitt lavmål på Lerkandal i 2015. Det mest bekrymingsfulle er at vi har spilt to elendige kamper mot to bånnlag (selv om utrolig nok, Erlandsen synes KBK - kampen var ok).
Absolutt ingenting stemte. Hang ikke sammen defensivt og offesivt var det knapt en pasning som kom fram. Eneste som gjør en god kamp er Origi.
RB-børsen var altfor snill. Bortsett ifra innbytterne fortjener resten 2-3 p.
Nok en gang havner vi i nedrykksgjørma. Det er faen meg ikke til å tru!👍 1Kommentar
-
Ufattelig unødvendig å kløne seg ned i nedrykksgjørma atter en gang. En ting som muligens bør gjøres nå er å sette Charles ut av laget og erstatte han med Krogstad sentralt. Charles blir en god spiller, men spiller på utrolig høy risiko. I dag er det meste han gjør rein skjær galskap, uten å henge ut han som en syndebukk.
"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
Kommentar