Kamptråd LSK-Sogndal søn 15.10 kl 18.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Avon
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2011
    • 267

    #21
    Moen er så elendig, hvordan klarer han å gi gult til Amundsen der? Det var ikke engang frispark...

    Kommentar

    • DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4130

      #22
      Opprinnelig skrevet av Avon
      Moen er så elendig, hvordan klarer han å gi gult til Amundsen der? Det var ikke engang frispark...
      Men er han, Moen altså, likevel banens beste...?
      Elska þetta félag

      Kommentar

      • Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4582

        #23
        Skal ikke være mulig å slå så dårlige innlegg

        Kommentar

        • Avon
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2011
          • 267

          #24
          Takk Kippe!

          Kommentar

          • Stan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 1082

            #25
            Takk Kippe! Nok engang!

            Kommentar

            • Smiley
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Feb 2009
              • 26

              #26
              Ok alt er glemt

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4386

                #27
                Opprinnelig skrevet av DoubleHi5

                Men er han, Moen altså, likevel banens beste...?
                Nei. Han er banens største idiot. Faens rasshøl! Helt utrolig å havne i fokus i den kampen her.

                Ellers en helt bedritent dårlig kamp. Men utrolig digg seier. Legenden Kippe!
                ..................

                Kommentar

                • Playboy1
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 2162

                  #28
                  Deilig med seier !
                  ellers var det virkelig bunn nivå over disse lagene.
                  dagens 'utsagn' må vel ha vært Erlandsen , som mente vi hadde vært gode etter 1 omg Da lurer jeg egentlig
                  hva du forventer eget lag ?

                  Kommentar

                  • Playboy1
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 2162

                    #29
                    Må også gi skryt til KFL , var rett og slett fantastiske
                    idag !

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      #30
                      Spesielt å gå fra kamp etter en så viktig seier med et så deilig seiersmål på slutten, og alt folk er opptatt av på vei ut er dommer Moen. Og hva skal sporten med fjerdedommere når de kan se et bortelag som konsekvent bruker alle tjuvtriks i boka like godt som oss bak ham, og ingenting skjer? I dag hadde vi forøvrig tre på benken med til sammen samme vekt som bortelagets nummer 16, det er helt sjanseløst å fortsette slik hvis Erlandsen skal være trener.

                      Kommentar

                      • Tvilling
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 1476

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Playboy1
                        Deilig med seier !
                        ellers var det virkelig bunn nivå over disse lagene.
                        dagens 'utsagn' må vel ha vært Erlandsen , som mente vi hadde vært gode etter 1 omg Da lurer jeg egentlig
                        hva du forventer eget lag ?
                        Han sa vel det at gutta jobba, og prøvde å gjøre det man var enige om?
                        - Kanskje Arne mener at vi ikke er bedre..enda?
                        2 omg var det i alle fall mer som satt..
                        En dårlig kamp. Lsk «best» i 2 omg. Den som hadde 2 dårlige omg var Moen. Han var bra før..men er ikke det lengre.. kanskje reddet han likevel Lsk med å ikke utvise Kippe? (Edvartsen i fjor var vel heller ikke «topp»)
                        Det positive i dag var SEIER, og at selveste Kippe er mannen!! La oss signere for ett nyttår år..

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2377

                          #32
                          Veldig bra å avgjøre en slik knokkelkamp. Skal være enig i at det til tider ikke var vakkert, men ikke enig i at det var så ræva som mange skal ha det til. Slipper ikke Sogndal til mange sjanser bortsett fra et par farlige frispark. Tidvis i andre omgang presser vi så å si alle saftbønda innenfor deres egen 16m.
                          Plassen virker å være sikret. Trenger antagelig "bare" slå Aafk for å spikre plassen. Har også trua på poeng borte mot Odd, som ikke bare virker å være ferdig med sesongen men som
                          vi også har et brukbart tak på borte. Brann har også en dalende kurve. Hadde selvsagt vært deilig med en knallavslutning, men er i og for seg greit fornøyd om Aafk blir slått (og sendt ned?).

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7100

                            #33
                            Syns det går på lykke og fromme så lenge vi har Tagbajumi på topp og to rene spisser. Vi var mye bedre med Udoji noe bak Erling. Første omgang i går må ha vært en av de ti verste jeg har sett noen gang.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • Funchaloe
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Oct 2011
                              • 511

                              #34
                              Jeg synes at vi totalt sett var bedre enn Sogndal, og sånn sett var det et fortjent resultat, men Lillestrøm imponerte meg absolutt ikke.

                              Jeg får mark når vi er så dårlige på kontringer som vi er, spesielt vingene våre er dårlige til å utnytte kontringene vi faktisk får i dag. Det virker som vingene og/eller backene har et kronisk behov for å vente på overlapp. I flere situasjoner burde de bare stormet fremover i stedet for å vente, noe som ville gitt oss langt større mulighet for å score. Når et vi spiller mot et lag som er så defensive at de kunne ha vært sponset av Ruter må man ta de overgangene vi får. Motvilligheten til å utnytte kontringene skikkelig minnet meg om Haglund i 2012.

                              Matthews skuddforsøk er i beste fall ymse, og det ble etter hvert ganske mange av dem. Veldig frustrerende å se på. Mange pasningsfeil i dag som går meg på nervene, men det gjelder hele laget, ikke bare Matthew. Sogndal satte dobbeldekkeren foran mål, og det er ikke lett å bryte gjennom med den generelle kampstrategien til LSK.

                              Jeg synes ikke Tagbajumi var god i dag, og Erling så jeg lite til. Avslutningene til Tagbajumi er kritikkverdige. Jeg vet ikke hvorfor han prioriteres foran Udo, men Udo og Erling sammen viste seg i sommer å være en velfungerende duo. Tagbajumi fungerer dårlig med både Erling og Udo.

                              Svein Oddvar burde ikke få kveldsmat, for dette var helt elendig dømming. Thor-Arne, Tony og Tommy burde gå ned fra forsangerstolene sine, og Svein Oddvar burde bli forsanger på feltet. Absolutt ingen andre individer i Norge klarer å øke desibelnivået på feltet som Moen gjør.
                              Custodes
                              Contra o futebol moderno!

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4386

                                #35
                                Så lenge vi har Udoji i stallen så må vi bruke han. Han er omtrent den eneste kreative spilleren vi har sammen med Mathew. De beste kampene våre har som regel vært med Udoji som spiss fordi han har ferdigheter til å behandle kula, og enten holde på den eller dra av en mann som kan skape større rom. Vi blir veldig forutsigbare med 11 løpsmaskiner på banen samtidig. Vi må ha kreativitet! Tagbajumi har heller ikke bevist noe spesielt som gjør han til et klart førstevalg. Inntil videre bør han være en joker fra benken som kan komme inn og bidra avhengig av kamppbilde.
                                ..................

                                Kommentar

                                Working...