Flyet tar meg og 3 kamerater oppover til bergen den 14.mai iværtfall.. og hjem igjen 17.mai på dagen.. Blir herlig Masse festing og morro..
Tur til Bergen 16. mai
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av mastaFlyet tar meg og 3 kamerater oppover til bergen den 14.mai iværtfall.. og hjem igjen 17.mai på dagen.. Blir herlig Masse festing og morro..
Jeg tar selvfølgelig turen jeg også, men noen timer på fotball-pøbben med usympatiske bergensere før matchen holder for meg.
Håper det blir forskjellige buss alternativer, med party-buss, stille-buss osv.
Hadde vært moro å vært mange i bergen for en gangs skyld, mange drita kanaris blir det hvertfall...I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK-supp.Opprinnelig skrevet av mastaFlyet tar meg og 3 kamerater oppover til bergen den 14.mai iværtfall.. og hjem igjen 17.mai på dagen.. Blir herlig Masse festing og morro..
Jeg tar selvfølgelig turen jeg også, men noen timer på fotball-pøbben med usympatiske bergensere før matchen holder for meg.
Håper det blir forskjellige buss alternativer, med party-buss, stille-buss osv.
Hadde vært moro å vært mange i bergen for en gangs skyld, mange drita kanaris blir det hvertfall...Kommentar
-
Brann fansen er iværtfall den fansen jeg har satt mest pris på, på martins. Som etter siste serierunde i år.. Kan hende at det kun var fordi jeg hadde for store mengder alkohol i blodet, men jeg tar sjansen på at de er hyggelige og at det blir morro i Bergen.Kommentar
-
fyi
På www.sas.no tillbyr dem billetter tur/retur Oslo-Bergen til kroner 800,-. Flytid er 50 min pr vei. Det går flybusser hele tiden inn til byen. Dere må beregne ca 200,- i Taxipenger fra Brann Stadion til Flesland.
Men 10 timer buss over Hardangervidda er koselig det å...Kommentar
-
Norwegian.no Folkens :
Utreise
Oslo - Bergen
Mandag 16. mai 2005 kl. 13:20
Rute DY610 - Lavpris
1 Voksen 351 kr
Retur
Bergen - Oslo
Mandag 16. mai 2005 kl. 21:30
Rute DY631 - Lavpris
1 Voksen 351 kr
Totalt å betale inkl skatter og avgifter 702 krHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Sas.no Folkens :
Utreise
Oslo - Bergen
Mandag 16. mai 2005 kl. 12:50
Rute SK4527 - Happy
1 Voksen 338 kr
Retur
Bergen - Oslo
Mandag 16. mai 2005 kl. 22:35
Rute SK4568 - Happy
1 Voksen 351 kr
Totalt å betale inkl skatter og avgifter 736 krHåkon Henriksen
-
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
FORELØPIG REISERUTE www.wideroe.no
Dato Pris Flight Avreise Ankomst Stopp \ Flytype Varighet
mandag, 16. mai 2005 HAPPY SK 4533 Oslo (OSL) 14:00
Bergen (BGO) 14:50
Direkte
737 0h50min
mandag, 16. mai 2005 HAPPY SK 4568 Bergen (BGO) 22:35
Oslo (OSL) 23:25
Direkte
737 0h50min
Prissetting av reiseruten
Pris Type Pris Skatt Norske Kroner
Publisert 260.00 + 450.00 x 1 Voksen = 710.00
Nettopris (ikke inkl. servicehonorar) = 710.00Håkon Henriksen
-
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Bra at folk kommer med alternativer, problemet er at man vel fremdeles ikke vet når kampen starter?
Det er vel en viss sjanse for at det blir tv-kamp og da blir det kampstart litt etter kl. 20. Tror ikke man rekker noen fly hjem samme dag da.
Jævlig dårlig av NFF overfor supportere at de ikke kan redgjøre for kamptidspunkt før, men inkompentanse innen NFF er ikke noe nytt...I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Har akkurat undersøkt det samme. Blir fly på meg og noen vaffler også!
Vi tar antagelig noen dager i bergen. SAS ser ut som det beste alternativet pga å rekke flyet hjem.
Tør vi håpe på et gult fly hjem ? :PKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Da må man dra før kampen er ferdig da
Da blir opplegget som følger. Skjekker inn på retur flyet når man lander i Bergen og har en forhåndbestillt drosje med varm motor så bør man være der rundt 22.25.
Regn med at spillerne også vil hjem til 17.mai. Så jeg tror ikke på taktiske bytter og tilleggsminutter.
De som tok turen til Tromsø i fjor og så TIL-LSK i cupen i fjor har har vel noen tips å gi når det gjelder å rekke et fly ??--------------------------------------------
Mor10Kommentar
Kommentar