Vi har falt ned på en type fotball der vi kan stille elleve mann og ikke klare spille ut et breddelag. Det er overhode ingen intensjon om behandle kula eller å se an alternativer før den dunkes unna. Fotball uten noen som helst krav til noe, og dette på proffnivå. Heltidsarbeide. Treneren kaller det mannfolkfotball, det er ikke noe annet enn fegisfotball.
Kamptråd Odd-LSK mandag 23.10 kl 19.
Collapse
X
-
-
Strengt tatt 42%
Presisjonen i starten på potensielle overganger er for dårlig, innleggskvaliteten må kraftig opp, og aggressiviteten i press på ballfører er ikke tilstede. Vi må også tørre litt mer med ballen. Vi viser i korte perioder etter gjenvinning etter dødball at vi kan hvis vi tør.
Allikevel har vi skapt tre store målsjanser, og er fortsatt med i kampen. Jeg har trua på poeng.Kommentar
-
4 store sjanser,0 mål. Dette er vårsesongen om igjen. Nå må dere brette opp ermene gutta. Løpe Odd i senk og inn med UdoKommentar
-
Kommentar
-
Du sier noe. Jeg satt og så gjennom gamle LSK-klipp på YouTube tidligere i dag, og herregud som jeg savner Sundgot. Tenk at han til tider var utskjelt. Bortskjemte var viKommentar
-
Har du en spiller som ikke har scoret ennå? Har dere ikke vunnet på 12 kamper?
Ikke fortvil!!! Neste kamp er mot Lillestrøm.Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.👍 2Kommentar
-
Jeg er svært kritisk til at klubben ikke har prioritert å hente en erfaren sentral midtbanespiller(ala Johan) som kan styre midtbanen defensivt og offensivt. Skjønner at det er vanskelig å finne slike spillere, men det er en stund siden Johan forsvant nå.
Matthew og Charles har begge god fysikk, fart og teknikk og alle forutsetninger for å bli svært gode midtbanespillere, men de har ikke den nødvendige erfaringen og roen som kreves for å styre midtbanen. De burde bli gitt roller med langt mindre defensivt ansvar og mye mer offensiv frihet. Når Bonke og Lundemo spilte sammen med Johan var de langt bedre enn da de spilte med hverandre fordi Johan styrte midtbanen og gav dem mye mer frihet.👍 1Kommentar
-
Også denne Charles da... Er jo ikke klar for det ansvaret han får kastet på seg. Forærer motstander brudd på brudd i kamp etter kampKommentar
-
Kommentar