Men herregud da Matthew!
Kamptråd Odd-LSK mandag 23.10 kl 19.
Collapse
X
-
-
Pasningsfeilene hans blir tydelige til tider ja, men ingen kommenterer de pasningene som sitter og lagkamerater roter bort. Som når Haakenstad tripper på ballen etter en god spillvending istedenfor å forsere og slå inn foran mål. Skal Matthew og Charles være ressurser som våre kanskje aller beste spilelre så må de få lov til å gjøre det de kan i kamp etter kamp. Med en dyp 442, der vi selv hjemme mot lag som Sogndal aldri spiller oss ut bakfra, er det helt sjanseløst. Og det er misbruk av gode spillere.👍 1Kommentar
-
Pasningsnfeilene hans blir tydelige til tider ja, men ingen kommenterer de pasningene som sitter og lagkamerater roter bort. Som når Haakenstad tripper på ballen istedenfor å forsere og slå inn foran mål. Skal Matthew og Charles være ressurser som våre kanskje aller beste spilelre så må de få lov til å gjøre det de kan i kamp etter kamp. Med en dyp 442, der vi selv hjemme mot lag som Sogndal aldri spiller oss ut bakfra, er det helt sjanseløst. Og det er misbruk av gode spillere.
Altså... Selvfølgelig gjør han mye bra og, men det er ikke mange ballfordelere i Eliteserien som spiller på seg så mange brudd/slår ballen så ofte utover sidelinja helt upressa. Vi vet jo hvor god han kan være, så da forventes det litt mer fra ham. Charles er til tider krise, men han er også veldig ny i gamet.Kommentar
-
Dette var jo faktisk ikke en så alt for ille kamp, men man klarer ikke vinne kamper når man ikke treffer mål. Odd har ikke en dritt å stille opp med, men får pirka inn et pissmål. To ufortjente tap mot Odd i år, som som alltid er like jævla grå og kjedelige. Snakk om kjønnsløs møkkaklubb👍 2Kommentar
-
Hvis dette er godt nok til å holde plassen, er det altfor mange lag i eliteserien! Seriøst! Hvor mange ganger ble ballen spilt rett ut over sidelinja? Av begge lag! Hvor mange straffespark må så svake lag ha for å lage mål? Dette LSK-laget hjelper nok Ålesund med en seier igjen. Sånn. Godt å få det ut.Elska þetta félag👍 1Kommentar
-
Jeg vil trekke frem Tagbajumi, Matthew, Charles og Haakenstad som de verste underprestererne i dag. Taktikken fungerer ikke som den skal når midtbanen vår er så slapp. Elendig pasningskvalietet, og man kan jo spørre seg om de fungerer sammen? Individuelt konkurrerer Haakenstad og Tagbajumi om dagens dårligste. Jeg synes Tagbajumi vant. At Udo aktivt nedprioriteres er hårreisende. Jeg tror det er safe å konkludere med at han ikke er her neste sesong, dessverre. Tagbajumi bør heller ikke være her neste sesong om han fortsetter slik. Brenden prøver, men får det ikke til. Origi er fuglas beste i dag, selv om jeg slettes ikke føler meg trygg med ham som bakerste mann,
Antonijevic spilte en helt ok kamp synes jeg.Custodes
Contra o futebol moderno!👍 1Kommentar
-
Faen altså!! Hvorfor spiller vi ikke med det laget som hadde den ganske gode perioden rundt sommeren? Bortsett fra Melgalvis som er ute så er resten tilgjengelige. Mikalsen på back. Rafn på kant. Udoji på topp. Hvorfor i svarte faen spiller ikke Udo? Den eneste offensive spilleren som kan behandle kula. Og hvorfor i helvete må vi få 0-1 i sekken før vi tar oss sammen og begynner å spille ball? Er så forbanna frustrerende!..................👍 7Kommentar
-
Altså... Selvfølgelig gjør han mye bra og, men det er ikke mange ballfordelere i Eliteserien som spiller på seg så mange brudd/slår ballen så ofte utover sidelinja helt upressa. Vi vet jo hvor god han kan være, så da forventes det litt mer fra ham. Charles er til tider krise, men han er også veldig ny i gamet.
Man har mer enn nok med å tilpasse nye kjøp/lån til det man allerede har, Tagbajumi er bare det seneste eksempelet.Kommentar
-
Men hva forventer du av Matthew, hvilken spillertype mener du han skal være i dette laget? I en 442 der vi i praksis konsekvent vil være en mann mindre sentralt på midten, derav den like konsekvent dype elleveren vi ser fra start i hver kamp. Paradokset med dette laget er at Arne ble enda mer primitiv når tanksen Bonke ble erstattet med en mer kreativ Charles. Sikkert for å demme opp for Charles mangler i forhold til Bonke, men igjen viser det et mye mer altoverskyggende problem or LSK, å finne de riktige spillertypene.
Man har mer enn nok med å tilpasse nye kjøp/lån til det man allerede har, Tagbajumi er bare det seneste eksempelet.👍 1Kommentar
-
Det er bare tull å si at den sentrale midtbanen svikter pga systemet i dag. Ja, jeg kan være enig at vi tør litt for lite, men at vår lave 4-4-2 skal få skylden for upressede bortinatta-pasninger til lagkamerat som står seks meter unna kjøper jeg ikke. Både Mathew og Charles ser uinspirerte ut, de dropper returløp (spesielt Charles) og spiller på oss brudd i mot på egen halvdel.
De kan så mye bedre, det er det som er skuffende.
👍 3Kommentar
-
Jeg forventer bare at han ikke spiller på seg brudd av Wehrman-kaliber opptil flere ganger per kamp. skyt meg gjerne, men spill heller støtte enn å slå en hasardiøs gjennombruddspasning når vi har åtte mann i angrep, med mindre du er tilnærmet hundre prosent sikker på at du vil lykkes.
Kommentar
-
Mye bra i dag, dessverre har vi ikke kliniske avsluttere ,og innleggskvaliteten er fryktelig. Forsvaret klarer seg stort sett bra. Origi er god. Ble det for kaldt for afrikanerne? Faen blir jo aldri kvitt dette nedrykksspøkelse. Nå må NFF sette opp rett dommer mot Ålesund. Kan bli en stygg kamp.👍 1Kommentar
Kommentar