Som kjent spiller vi treningskamp mot Kongsvinger lørdag kl. 15.00. Det blir bl.a. en anledning til å se Bersnjak. Begynner å bli sulten på å se fugla i kamp, så jeg tenkte meg en tur.. Blir det flere kanarifans der ?
Kongsvinger-kampen førstkommende lørdag
Collapse
X
-
Fant dessuten litt info om bersnjak..
Vis jeg tipper at visina er høyde:
Visina:
[- 182 cm -]
Teza er vekt
Teza:
[- 76 kg -]
Tidligere klubber muligens?
Prejsnji klub:
[- Vransko -]
Noe med u21 landslag
Reprezentanca:
[- vse do U-21 -]
Favoritt spiller?
Vzornik:
[- Luis Enrique -]
Ingen aning..
Igralno mesto:
[- vezist, polspica -]
Draktnummer?
Stevilka dresa:
[- 8 -]
Ser ut som om hobbyen hans er playstation.
Hobi - prosti cas:
[- igranje Playstation-a -]
Fødselsdato.
Rojstni datum:
[- 15.07.81 -]Kommentar
-
-
Kjør forbi Gjemselund og inn i sentrum. Ta til venstre i rundkjøringen, så får du hallen på høyre side etter ca 100 meter. Tror den ligger bak et kjøpesenter.
mvh
gamle-pertaMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av Blystadlia fugl:lol: Ja har jo tenkt til å ta en tur!! lenge siden jeg sist så de spille ja!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyOpprinnelig skrevet av Blystadlia fugl:lol: Ja har jo tenkt til å ta en tur!! lenge siden jeg sist så de spille ja!!nr 7
Kommentar
-
Ser at artikkelen på forsiden til kanari-fansen.no foreslår en startelver med orjinta i midtforsvaret, kanskje han ikke er helt ute av laget alikevel? eller er PSA skadet? Uansett flott om orhjinta er på gang vi trenger en ekstra mann i forsvaret. Orjinta, kippe, PSA, Shane, stoffe, rambekk og winsness om det kniper er ikek så tynt som frykta.Kommentar
-
Romanus skal visstnok starte kampen i morgen.. etter hva jeg har hørt.
Rambekk spiller på midtbanen i tillegg.- Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -
<Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>Kommentar
-
Kommentar