Moses spilte seg opp i andre omgang. Spennende spiller. "Ungdommelig pågangsmot" som Arne sier i intervjuet etter kampen. Godt å se at han tør å utfordre
Sandefjord - Lillestrøm SK, søndag kl. 18:00
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Viking tar Stabæk
Odd tar Rosenborg
Sogndal knuser Enga
Godset sleiver mot Aafk
Brann og FKH svikter begge hjemme for en gangs skyldKommentar
-
Alt i alt en sesong over all forventning. Det er viktig å se bak resultatene og at vi ikke har en 8 9 poeng mer er rett og slett merkelig. I de 12 kampene mot ligaens 6 beste lag har vi tatt 5 poeng. Jeg gjentar 5 poeng. 32 poeng mot lagene rundt oss på tabellen lar seg absolutt høre!👍 2Kommentar
-
Alt i alt en sesong over all forventning. Det er viktig å se bak resultatene og at vi ikke har en 8 9 poeng mer er rett og slett merkelig. I de 12 kampene mot ligaens 6 beste lag har vi tatt 5 poeng. Jeg gjentar 5 poeng. 32 poeng mot lagene rundt oss på tabellen lar seg absolutt høre!Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Jeg ble faktisk ganske glad av å se unge Moses mot slutten når det var avgjort. Jobba steinhardt for å få seg et mål og kom seg til noen skikkelige muligheter. Kunne sikkert vært litt mindre ego i et par situasjoner der, men resultatet tatt i betraktning var det helt ok å gå for det selv."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor👍 4Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Kun vinneren av cupen som får europacup. Så vinner Sarpsborg finalen, så er det Strømsgodset med sin 4.plass i serien som kommer seg til Europa.Kommentar
-
Det er neppe mange drammensere som heier på Lillestrøm søndag, nei. Men sikkert en bøling fra Mjøndalen! Og kanskje noen fra Asker.👍 2Kommentar
-
Jeg river meg i håret når jeg ser Erlandsen signalisere at Knudtzon skal tilbake som spiss i finalen. For første gang i sesongen får han full uttelling på sin hurtighet og serverer to målgivende pasninger. I år har han aldri vært bedre enn i gårsdagens kantrolle. Endelig fikk vi ei venstreside som fungerer så godt som hele tida. Er det noen som kan påstå et Erling på venstrekant var mislykket ? Har han goalgetteregenskaper som tilsier at han heller bør være spiss ? Jeg er vanligvis tilbakeholden med hensyn til kritikk av Erlandsens disposisjoner, men dette forstår jeg ikke. Kan det være et forsøk på å villede motstander før kampen ?Kommentar
Kommentar