Hundefløyte...
Sesongoppkjøring 2018
Collapse
X
-
Slutt 4-1.
I fare for å bli overdrevent optimistisk, så ser vel dette rett lovende ut? Dominerer absolutt hele kampen og scorer fire flotte mål. Vil påstå vi var nærmere 7-1 enn Sogndal var 4-2, og Sogndal er jo et lag vi tradisjonelt sliter med å bryte ned (2x 1-0 seier av den svært slitete sorten i 2017)👍 1Kommentar
-
I fare for å bli overdrevent optimistisk, så ser vel dette rett lovende ut? Dominerer absolutt hele kampen og scorer fire flotte mål. Vil påstå vi var nærmere 7-1 enn Sogndal var 4-2, og Sogndal er jo et lag vi tradisjonelt sliter med å bryte ned (2x 1-0 seier av den svært slitete sorten i 2017)
Når det er sagt, så var dette godkjent med tanke på hvor vi er i oppkjøringen!
👍 2Kommentar
-
Lillestrøm - Sarpsborg, LSK-Hallen, lørdag kl 14.00
Sarpsborg har handlet inn 12 nye spillere som alle skal være med å gjøre stallen bedre. Vil tro at en del av disse vil vise seg å være gull, og noen gråstein. De bør uansett trenge tid på å spille seg gode sammen. Jeg husker at vi i løpet av en sesong, mens Haglund var her kjøpte inn 18 nye spillere - og det ble ikke så bra. Men Sarpsborg har hatt midler til å hente spillere av et bedre kaliber, så kanskje det går vesentlig bedre.
Vi har hentet inn Matvei, Gary og Ødemarksbakken så langt, og har Bruno og Philip på prøvespill. Håper vi får se gode takter av alle disse 5 i løpet av kampen. Jeg tror at vi får se to veldig motiverte lag, til tross av at det bare er en treningskamp, siden Sarpsborg vil ja revansj for cupfinalelaget, vi ønsker å vise at vi er bedre enn Sarpsborg og fordi det vil være en stor gjeng med syngende fans i hallen som vil få spillerne til å yte sitt beste.
Jeg ser for meg bånn spiker og min. 4 mål.
PS! Av nostalgiske hensyn så slenger jeg med de 18 spillerne som ble hentet sesongen 2012: Fredrik Stoor, Guy Roger Touindoba, Jesper Westerberg, Sead Ramovic, Espen Søgård, Erik Midtgarden, Anders Østli, Isak Scheel, Petter Vaagan Moen, Johan Andersson, Palmi Palmason, Espen Nystuen, Thorstein Helstad, Luke Rodgers, Lasse Staw, Bjørn Helge Riise, Moryke Fofana og Henning Hauger.Kommentar
-
Kampen sendes direkte på rb.no fra 13.55.
RB tidligere har hatt sendeproblemer fra LSK-hallen på grunn av dårlig nett.
Det er forhåpentlig løst nå ved hjelp av et fibernett som nå er installert i LSK-hallen.
👍 3Kommentar
-
Så er det jaggu ekko på lyden til Svesengen. Parodisk det her...
Men jeg fikk fikset det ved å mute lyden i spilleren –- av alle tingKommentar
-
1 - 0
Patrick Mortensen scorer etter masse klabb og babb. Skikkelig drittmål. Skulle kanskje vært blåst for hands i forkant👍 1Kommentar
-
Usikker på om detder ekko, trorthan kjøres gjennom kraftig kompressor for å ikke sprenge høyttalere og trommehinnerKommentar
-
-
Kommentar