1-1, Florø scorer i en stream-stopp.
Sesongoppkjøring 2018
Collapse
X
-
Må nevnes at det er nettet i lsk-hallen sin skyld at streamen stopper. Streamene fra toppserien ifjor var også bedritne derfra.Kommentar
-
Isåfall burde RB være med å påkoste en utbedring av nettkapasiteten i hallen når de annonserer for kampen bak betalingsmur. Jeg hadde blitt rimelig pissed om jeg allerede ikke hadde RB+.
OT, men har ikke muligheter for å kommentere begivenhetene.Kommentar
-
Bare ett eksempel: Lyden under sending (ofte i bare en kanal - eller på ett øre når jeg bruker headsettet) er svært lav, så man må skru opp en del - helt til det kommer en sjanse, da sprenger Svesengen høyttalerne. Er det virkelig ingen med monitor som sjekker hva som kommer ut i eteren?👍 5Kommentar
-
RB er dessverre en del av problemet. De er fullstendig amatører når det kommer til å produsere TV. Ref. "Etter kampen-sendingene" deres. lyd, belysning og ikke minst regi er på nivå med de første, famlende forsøkene til elevene på medielinjene til VGS. Sjøl etter tre års "erfaring".
Bare ett eksempel: Lyden under sending (ofte i bare en kanal - eller på ett øre når jeg bruker headsettet) er svært lav, så man må skru opp en del - helt til det kommer en sjanse, da sprenger Svesengen høyttalerne. Er det virkelig ingen med monitor som sjekker hva som kommer ut i eteren?
Sikkert en praktisk oppgave de mest dedikerte ville løst med glød og lyst.
Deretter får RB hyre noen innen visuell kommunikasjon el for gi de lys, lyd og bilde 101.Kommentar
-
Frisk start, men litt planløst. Savner helt tydelig en kreativ midtbane spiller. Ble mange bytter etterhvert. Synes Rafn, Martin, Brenden og Ranger var OK. Maric hadde et par utrustningen som var merkelige. Bra spill av Brenden ved målet.
Kippe, Anton og Matthew var ikke der. Kind og Sheriff er nyoperert/skadet.
Alle mann innenfor 16 m ved dødball i mot og det mot Florø merkelig
når vi har en del spillere med tempo synes jeg.Kommentar
-
Som vanlig når det gjelder første treningskamp var dette relativt svakt. 1-1 mot Flørø, og Obos-laget var det minst dårlige i 1.omg, mens vi fikk et bedre trøkk på dem i andre omg, i en relativt godt besøkt LSK hall.
Ingen som var spesielt gode, men viktig at Gary Martin åpnet scoringskontoen med en gang - etter fine forarbeid av Brenden og Haakenstad. Brenden, Amundsen og Melgalvis (2.omg) var brukbare. Ranger positiv på høyrebacken i 2. omg. Ødemarksbakken viste lite og Charles var direkte svak.
Noen prøvespillere kom innpå i 2.omg: Alexander Ruud Tveter spilte spiss en halvtime uten å vise noe, men er en spillertype Erlandes liker. Relativt stor og sterk.
Ståle Sæthre er aktuell som stopper. Jeg kan forstå at Erlandsen ser på han som en god spiller. Tøff i duellspillet, bra i lufta, selvtillit med og uten ball. Men vi har allerede fire stoppere (+ SKM). Og en av dem (Tobias Sandberg) er et av våre få talenter, som også har mye av de samme kvalitetene (tom omtrent samme høyde). Synes derfor det blir helt feil hvis det er på stopperplass vi skal styrke laget.👍 1Kommentar
-
Ståle Sæthre er aktuell som stopper. Jeg kan forstå at Erlandsen ser på han som en god spiller. Tøff i duellspillet, bra i lufta, selvtillit med og uten ball. Men vi har allerede fire stoppere (+ SKM). Og en av dem (Tobias Sandberg) er et av våre få talenter, som også har mye av de samme kvalitetene (tom omtrent samme høyde). Synes derfor det blir helt feil hvis det er på stopperplass vi skal styrke laget.
Kommentar
-
Av andre prøvespillere så fikk Olav Øby et drøyt kvarter på sentral midtbane. Morten Knudsen nesten 10 min på venstrekant. Mens juniorspiller, Sivert Westerlund fikk 30 min på venstrekant og back.
Tobias Gran fikk som spiss 45 min uten å vise noe. Mens Henrik L.Kristiansen spilte en halvtime sentralt.Kommentar
-
👍 2Kommentar
Kommentar