Europa League 2018/2019
Collapse
X
-
Kommentar
-
Det mest skremmende oppi det hele er at dagens motstander var langt fra imponerende. På en dag hvor vi spiller opp mot vårt beste, hadde vi spilt uavgjort eller vunnet. Man ser tydelig i en del situasjoner hvor viktig det er med erfaring fra et høyere nivå.
Også trist å se at vi presser èn og èn, og dermed etterlater enorme rom mellom leddene Rom Lask brukte til å fyre av to kanonkuler...***Større baller enn vett***👍 2Kommentar
-
Nå er det kun fire utveier. Bruke penger vi ikke har og håpe vi treffer gull. Håpe at vi kan finne en afrikaner som er gull. Ikke gjøre noe og rykke ned med spillere som ikke bryr seg om oss og klubben. Eller bruke unge spillere som vil noe med klubben og håpe vi rykker opp igjen. Dette laget er det dårligste laget i min historie som begynner å bli skremmende lang👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Hva er det som skal til for å forstå at Erik Tobias er mye bedre enn Amundsen. At Melgalvis er 100% håpløs om dagen. At Charles, Ødemarksbakken og Moses er blant de få som kan spille fotball i klubben. Det er myye som må gjøres fremover, og mye vil ta lang tid før man ser resultater. Men man kan da starte med å bruke de beste i stallen? Hvorfor tviholde på spillere som aldri presterer?
+Vi må få inn noen gode spillere asap. Koster penger. Ja. Men dyrere med nedrykk. Mye dyrere.👍 2Kommentar
-
1. Terminer kontrakt med Moses
2. Hent ny lovende Nigerianer
3. Avslutt lån med Maric
4. Bruk midler på en god keeper.
5. Benk Krogstad ut året > For så å selge til OBOS
6. Selg Brenden til OBOS
👍 1Kommentar
-
Minst halve laget laget vårt er ikke gode nok
for Tippeligaen , hvordan skulle vi da forvente
å prestere i Europa mot ett antatt bedre lag?
Forventa tap mot Molde i neste seriekamp, så
er vi sannsynlig på nedrykk plass , hvor vi pr
d.d hører hjemme.👍 1Kommentar
-
Jeg tror dette er det dårligste LSK-laget jeg noen gang har sett, og jeg har fulgt klubben siden 1983. Jeg ser ingen holdepunkter for at vi skal holde plassen i år. Med mindre noe gjøres omgående, stirrer OBOS oss i øya, og skal vi sitte og håpe at det snur med den jævla gjengen vi setter utpå nå, fortjener vi faen meg å rykke ned.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 1Kommentar
-
Det er klart at det blir nedrykk. Men at noen av spellera finner plass i sitt hjerte til å framstå som geniale, er mer enn det er mulig å fordøye.
Kommentar
-
Synes det var masse positivt å hente fra denne kampen jeg. Litt mangel på presisjon på siste tredjedel og to store feil ødelegger helhetsinntrykket, men dette kan det bli noe bra ut av.
I tillegg får jo LASK to viktige scoringer på langskudd de scorer på 1 av 100 ganger i samme kamp. Det er mer uflaks enn udyktighet.
Nå er det bare å bruke returen som trening, så spår jeg 2 poeng i snitt ut sesongen om tendensene her fortsetter og man får enda mer kvalitet og sikkerhet inn i spillet sitt. Men etter så kort tid hadde man utrettet mer enn jeg forventet.👍 6Kommentar
-
Siden Totti tidligere har vist seg som en skarp analytiker som har vært tidlig ute med å forutsi utviklingstrekk, synes jeg hans analyse denne gangen er interessant. Kjenner at jeg ble litt mindre pessimist!
Elska þetta félagKommentar
-
In Totti we trust!
Lask hadde to susere i treværket i tillegg. Gutta kunne skyte! Så å avfeie skudda demses som 1 av 100 er feilaktig. 1 av 2 er riktig.
Grunnen til at jeg ga opp og aksepterte nedrykket i går, var fordi jeg på morro telte pasninger på rad innad i laget fra det 55 min.
Reality check fra OBOS det.
Kommentar
-
Synes det var masse positivt å hente fra denne kampen jeg. Litt mangel på presisjon på siste tredjedel og to store feil ødelegger helhetsinntrykket, men dette kan det bli noe bra ut av.
I tillegg får jo LASK to viktige scoringer på langskudd de scorer på 1 av 100 ganger i samme kamp. Det er mer uflaks enn udyktighet.
Jeg har respekt for det du bidrar med på forumet, men her må jeg spørre deg konkret hva du så som var så fordømt bra i går.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar