Middelmådighet hadde holdt til midt på tabellen men dette er rett og slett så dårlig på så mange plan. Mangel på basisferdigheter, innsats og smartnes. Kippe og Sandberg ut sesongen, så får vi heller rykke ned med et snev av verdighet hvertfall. Hvis det ikke er for seint. Ta dere sammen!!
LSK Sesongen 2018
Collapse
X
-
-
Jeg tror vi klarer det. Litt fordi jeg tror laget var under sitt eget nivå, litt fordi lagene vak oss på tabellen er enda dårligere og litt forsi dette kan være et spark i ræva.Kommentar
-
Spiller ingen rolle om lagene bak oss er ræva. Vi er pdd. på kvalikk og ryker glatt om vi ikke klatrer opp på trygg plass. Hvis ikke dette har skjedd mandag kveld er vi ferdig. Så enkelt er detKommentar
-
Må slå Glimt, og bare satse på at de 3 poenga holder til plassen over kvalik.
Holder derimot de 3 poenga kun til kvalikk, må vi møte Ull/Kisa, Kongsvinger, Nest Sotra eller Tromsdalen for å ha nubb sjans...
(men ser for meg at de 3 poenga holder til nedrykk)👍 2Kommentar
-
og hva med å prøve satse på keepern vi har Leid
ut til Grorud , iallefall som 2 keeper.Har jo stått
for yngre landslag.
Kommentar
-
Aldri vært mindre skuffa etter et tap i en viktig kamp. Mest oppgitt og bekymra. Ferdig med cupen, nå må det mobiliseres til å redde plassen. Spellera er ikke gode nok til å klare dette selv.
Det aller mest bekymringsfulle er at våre offensive spillere er på nedadgående eller helt ute av form. Lehne har mista all selvtilit og er ikke like lett i kroppen som han var i en kort periode. Smarason har tapt seg etter en meget god start. Knudtzon er som alltid håpløs etter at han har vært ute med skade. Martin er ferdig. Jokeren, Brenden har ikke vist noe på flere kamper. Krogstad er et kapittel for seg. Var god mot RBK, for deretter to kamper på småguttenivå.
Synes kun det er Matthew som holder bra nivå om dagen.
Defensivt er det bare å be til Ståle om at Kippe blir klar - sammen med Sandberg. Amundsen må være ferdig!👍 1Kommentar
-
To solide forsterkninger på backplass løser utrolig mye etter mening. Defensivt og offensivt. Klarer man bruke Lennys kontaktnett til å fikse det så har vi allerede spillere på plass som gir håp om utvikling av spillestil og mer stabile prestasjoner.Kommentar
-
Vil også gjerne ha en kant som kan utfordre en mot en.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Vi ble til tider rundspilt og var ikke i nærheten av noe.
Dette er tittelen på rb's artikkel om cuptapet mot Drammen i går. Men det er jo like mye en meget presis oppsummering av Lillestrøm Sportsklubb sesongen 2018.Elska þetta félagKommentar
-
👍 1Kommentar
-
Dette laget har den siste uken hatt en gylden mulighet til å snu en skuffende sesong til en mer positiv en. En seier mot Ranheim ville sendt oss et langt steg nærmere ny kontrakt. Og en cupfinale hadde vært en fin avslutning på sesongen. Istedet viser vi oss fra en ynkelig side i begge oppgjørene. Jeg er så jævlig skuffa over de to siste kampene at jeg nesten ikke har ord. Pinlig! Den eneste måten å rette opp denne fadesen er å vinne minst to av de tre siste, vise mere vilje til å vinne kamper, og redde plassen. Nå må det strammes opp her!..................👍 7Kommentar
-
Spent på stopperparet i morgen. Hvem blir det? Kippe er fortsatt ute? Amundsen er begredelig uten Kippe. Antonijevic er begredelig med Amundsen. Rapportene fra rekruttlaget sier at Sandberg og Antonijevic heller ikke er noen god match. Stemmer for at Sandberg fortsetter. Så får det bli Amundsen, i mangel på alternativer...................Kommentar
-
Spent på stopperparet i morgen. Hvem blir det? Kippe er fortsatt ute? Amundsen er begredelig uten Kippe. Antonijevic er begredelig med Amundsen. Rapportene fra rekruttlaget sier at Sandberg og Antonijevic heller ikke er noen god match. Stemmer for at Sandberg fortsetter. Så får det bli Amundsen, i mangel på alternativer.👍 1Kommentar
-
Kommentar
Kommentar