Mesfin er en ypperlig fasade for klubben, en som sier alle de riktige tingene og som kun bruker mediene som forsvarsmekanisme og til å kommentere utenomsportslige ting. Dessverre har han ikke tilført noenting fotballklubben trenger i stillingen han innehar.
LSK Sesongen 2018
Collapse
X
-
Fått kampen litt mer på avstand, ikke like sinna nå. Første 30 min i går var bra, men etter det var det triste greier. Vi vant nesten ingen taklinger, rart å se erfarne LSK spillere miste ballen til unge motspillere, rett og slett puslete.
Ingen struktur i det bakre ledd og keeper som ikke dirigerer. Når skal Erlandsen begynne å bruke spillerne i rett posisjon. Den eneste kreative spilleren vi har, Rafn blir borte som back.Skulle spilt kant, mener jeg. Bør imidlertid trene masse på dødballer, som regel for løst og til motstander.
Vanskelig å se om vi spilte i 433 eller 442 i går, vet spillerne hva som kreves i den posisjonen de har ? Ofte 2-3 spillere i samme duell. Jeg synes Matthew og Knutson var best i går, mens det var tynt ellers med årsverste på Kippe og Krokstad.Last edited by woodford; 01.05.2018, 11:01.👍 1Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Det kan umulig stemme, da han jo sa følgende når han ble ansatt: Når 41-åringen nå forlater journalistikken, sier han at han ikke vil bli en informasjonsrådgivertype som prøver å selge inn saker overfor gamle kolleger.
– Overhodet ikke. Da håper jeg noen stopper meg.
https://journalisten.no/morten-stoks...olleger/276956
Kommentar
-
Målet er å gå til en større klubb
Hva i svarte er dette? Scorer mot Sandefjord så skal RB plutselig begynne å snakke om overgang til utlandet?👍 1Kommentar
-
Målet er å gå til en større klubb
Hva i svarte er dette? Scorer mot Sandefjord så skal RB plutselig begynne å snakke om overgang til utlandet?
***Større baller enn vett***👍 1Kommentar
-
Jaja, naturligvis. Er jo derfor jeg skriver "så skal RB plutselig begynne å snakke om overgang til utlandet". Det er totalt tullete av RB. Tror aldri vi har hatt en mindre attraktiv stall, form tatt i betraktningKommentar
-
Registrerte at mange avskiltet Frode etter Nadderud. De må rett og slett sendes rett på DPs, til psykiatrisk vurdering.Den ene midtstopperen etter den andre kaster inn håndkle etter skade. Den eneste som står opp er FRode. Hør her uansett hvor ræva han spiller er han grunnen til at dere ikke roter nede i obos. Blir jævlig kvalm av å lese Facebook innleggLast edited by dollyholly; 10.05.2018, 04:19.👍 1Kommentar
-
-
Nå nr. 4 i gjennom alle tider i Norge over antall kamper. Fuck u all Frode haters i denne klubben. Det er en delKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Midtstopperne er det minste problemet i dagens stall. Mot stabæk var det først og fremst midtbanen som sviktet defensivt(rafn og haaken hadde også svake kamper). Uvant formasjon I tillegg til at Charles har mye å lære om defensiv posisjonering var nok hovedgrunnene. De fleste kampene i 442 har vært greie defensivt, det er først og fremst det offensive som har sviktet, I tillegg til keepertabbene i de første kampene.
Frode er svært viktig med luftstyrken sin, hvis han blir tatt på fart er det laget rundt som svikter, ikke Frode selv. MA har stort sett vært solid og veier opp for Frodes manglende fart, Anton har klart seg bra de kampene han har spilt og Sandberg har vist at han er et stort talent. Alt i alt er midstopperne den plassen vi har best dekning og færrest mangler. I resten av laget synes jeg det bare er Matthew og Erling som har overbevist hittil.👍 2Kommentar
-
Ikke enig i at Mathew har overbevist. Han fortjener ikke å bli benka, men jeg forventa at han skulle ta et steg i vinter og være blant de beste midtbanespillerne i ES. Det er han langt ifra!
ut fra forventningene synes jeg egentlig at Krogstad har hatt en bedre sesong. han har blitt bedre i duellspillet og har en bra pasningsfot, men har fortsatt en del å gå på defensivt.👍 6Kommentar
-
men jeg forventa at han skulle ta et steg i vinter og være blant de beste midtbanespillerne i ES. Det er han langt ifra!
ut fra forventningene synes jeg egentlig at Krogstad har hatt en bedre sesong. han har blitt bedre i duellspillet og har en bra pasningsfot, men har fortsatt en del å gå på defensivt.
Hadde man derimot basert det meste av spillet på å få Matthew rettvendt i god posisjon så ofte som mulig, så ville både laget og utvilsomt han sett mye bedre ut. Det har vi også sett tegn på de få gangene han faktisk blir benyttet slik.
Skal Arne Erlandsen fortsette å lede dette laget, så ser jeg gjerne at man casher inn på Matthew og heller henter inn en dårligere fotballspiller, men som er bedre på akkurat de områdene midtbanen vår er tjent med. Eksempelvis Håvard Storbæk.
Kommentar
-
Mathew har et såpass høyt nivå inne at han burde levere bedre i den rollen han har fått. Selv om han ikke blir brukt optimalt har han alt som skal til for å klare seg sentralt i en flat firer også. Skal han få vilja si og bli solgt til en større klubb, må han bevise at han er god selv om spillet ikke blir bygget opp rundt ham, mener nå jeg.
Når det er sagt er jeg helt enig i at vi ville fått mer ut av ham hvis vi hadde hatt en bedre defensiv midtbanespiller som makkeren hans.👍 1Kommentar
-
Kommentar
Kommentar