Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Alle i sponsorpoolen er tjent med at det er mange tilskuere på Åråsen, og har et ønske om å profilere seg.
Så jeg ser for meg at det hadde vært et bra konsept å genere et årskort om inneholder rabatterte priser på tjenestene og produktene fra noen av firmaene i sponsorpoolen. Alt fra god pris på vinduspuss fra et renholdsfirma i poolen, til god pris på sportsutstyr hos sportsbutikk, til billig materialer hos byggevarefima, spesialpris på måltider hos restaurant(er), til abonnement på treningsstudio. Hatt noen heftig gode priser kun til de som har årskort, slik at man vil få et enda større utbytte av å ha sesongkort.
For i dag så er det ikke så mange tilskuere på Åråsen at man er avhengig av årskort for å få komme seg inn. Og det er heller ikke såpass billig med årskort at en gjennomsnittstilskuer vil tjene på å ha årskort siden det er flere hjemmekamper med rabatterte priser + at man kanskje er syk, osv en kamp eller to.
Hadde man greid å henge noen fantastiske goder på årskortknaggene, utover det som allerede er der, så ville det vært mye mer fristende å kjøpe seg årskort. Og dermed også lagt et solid grunnlag for fullsatt stadion.
Mindre enn 4000 på de første to hjemmekamper.
Nå har markedsføringsavdelingen en stor jobb foran seg, ift profilering, salg av sesongkort, osv-
Man må spille fotball først og fremst. Det trekker publikum. Et lag som lar motstanderen spille og baserer seg utelukkende på at de skal gjøre feil får ingen venner i verken Lillestrøm eller utenfor.
Man må spille fotball først og fremst. Det trekker publikum. Et lag som lar motstanderen spille og baserer seg utelukkende på at de skal gjøre feil får ingen venner i verken Lillestrøm eller utenfor.
Greia er å vinne kamper, ispedd mange målsjanser. Flere målsjanser - mer attraktivt - flere tilskuere.
Venter litt med å bedømme publikumstallene. Den første kampen mot Sarpsborg ble spilt i 8 minusgrader samtidig med 5 mila i kollen. Håpløst. Sjanseløst faktisk. Den andre er en mandagskamp, etter en dårlig start på sesongen. I 1-2 grader og regn.
Tror og håper publikumstallene stiger i takt med gradestokken, uten at jeg tror det blir noe voldsomt bra tall.
Selv spådde jeg 3000 tilskuere på mandag, så drøye 4000 er vel helt greit mtp elendig sesongstart, 0 grader i lufta, mandagskamp og motstanderen er et nyopprykket lag.
Det er så dumt at man nesten ikke tror det. Men dessverre representativt for hva de som leder klubben "utstråler". Det virker som om de som er ansvarlige i klubben lever isolert fra virkeligheten. Dette er bare ett av mange eksempler hvor de gulper opp floskler uten innhold.
Er dette fra vår markedsavdeling??? Er det ikke også Ofkir som jubler for Sandefjord?
For en som har jobbet i kommunikasjon store deler av livet er det helt ufattelig at det går an å forstå så lite av hvilke signaler man sender ut. Dette er skivebom!
"Åkey gutta. Ukas tema for å selge kampbilletter er ''SAMHOLD". Noen som har noen catchy ideer som kan overbevise folket?"
"Ja. Vi skriver "SAMHOLD" i gult og så tar vi et bilde av et par av gutta som feirer et mål på den ene siden og så tar vi et bilde av noen supportere som jubler på den andre siden. Eventuelt bare et bilde av noen spillere som feirer med fansen fra en eller annen anledning. Sånt selger."
"Nei, fy FAAEN!!! Veit du hva?! Det er det dummeste jeg har hørt. Vi møter tross alt Sandefjord! Og det må vises. Sandefjord selger! Vi tar et bilde av en jublende Ofkir, for han spiller jo der og han var det mange som likte når'n var her. Så da kan folk mimre. Mimring selger! Så da tar vi bare et bilde som viser at han er glad for å spille i Sandefjord, og siden temaet tross alt er "SAMHOLD" så tar vi et bilde der han omfavner en annen Sandefjordspiller i gledesrus. Og så tar vi med et bilde av LSK's nr 14. Synes det har vært for mye av nr 13 her nå!"
For det første så har de to Sandefjord spillerne ingenting der å gjøre. Dette er (skal være) en reklame for LSK. Så velger man et bilde der de feirer scoring. Og for sikkerhets skyld tar de med Ofkir. Og med den overskriften. Det er så sjokkerende dårlig. Talentløst!
Sannsynligvis en av Bajasens medarbeidere som er Enga-fan og har sabotert dette. Sitter sikkert nå og ler med vennene sine mens sprøytene går rundt.
Men hvem i klubben er det som ikke har forstått hvor håpløst dette er? Noen må gå!
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.
Men hvem i klubben er det som ikke har forstått hvor håpløst dette er? Noen må gå!
Vet du hva? Det er jeg helt enig i. Om ikke dette er bevisst sabotasje, så viser det en så total mangel på grunnleggende forståelse av kommunikasjon at vedkommende som har godkjent dette bør gå. Jeg forventer at den som har ansvaret går ut og legger seg flat umiddelbart. I motsatt fall vil jeg gjøre dette til en sak på årsmøtet i LSK.
Kommentar