Start med en kjegle på topp neste kamp, kan umulig gjøre det verre.
Thomas Lehne Olsen
Collapse
X
-
Kan ikke unnskyldes etter dagens innsats, eller totale mangel på. SKM er nærmere mål enn TLO på slutten. Som kaptein skal han gå foran, og det gjør han overhodet ikke. Bør benkes, men det skjer neppe.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
En ting jeg ikke forstår med Lehne er at han alltid skal drepe ballen når han skyter. Det har skjedd flere ganger i år og i fjor. I mange av disse tilfellene er det 100 ganger enklere å score ved å plassere ballen. Dette snakket han også om i et intervju, så jeg klarer faen ikke å forstå at han ikke klarer å endre dette.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Skulle ønske han ble smartere på å velge ut hva han skal bruke krefter på.
Fløy rundt på der som en klovn og lekte førsteforsvarer, når det absolutt ikke trengtes.
Han har ikke kondis til det, så det er bare å slutte med en eneste gang.
Spar krefta til der det betyr noe; offensive løp og plasseringer.👍 2Kommentar
-
TLO skal ikke ha all skyld, men han har rett og slett ikke vært bra nok.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 6Kommentar
-
Vi spiller i praksis uten spiss. Ikke fordi TLO er elendig, men fordi vi spiller i et system som gjør at han stort sett får ballen feilvendt langt, langt fra mål - i ensom kamp mot 3 forsvarere. Ingen kunne briljert under de arbeidsforholdene han får.👍 2Kommentar
-
Jeg undres over hvordan folk kan fortsette å tro at TLO er en klassespiss. Han har til gode å score mer enn 11 mål på en sesong, og mannen er 29 år. Han taper latterlig mye dueller til å være 187 høy. Kroppsspråket hans allerede før pause viste at han hadde gitt opp. I dag var han igjen stort sett langt unna der de farlige situasjonene oppstod. Eneste gang han var i posisjon til å score var når Moses forsøkte å spille tilbake til han. Han har i de fleste kampene vist liten innsatsvilje, og det er en skam at han bærer kapteinsbindet. Så vidt jeg husker så har han ikke scoret siden testimonialkampen til Kippe, og likevel fortsetter Bakke å tro at det skal løsne for han.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 4Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Men Lehne var ikke død! Strålende i dag. Ingen offsides, to målgivende og scoring. Beste ti minutter av en enkeltspiller jeg kan huske.
Dette blir enda mer gøy når BBS kommer i form. Kjørr da!👍 7Kommentar
-
-
Så skuffa og lei seg ut da han gikk ut. Ikke fått med seg at han er assistkonge i OBOS da altså Anseelig antall målpoeng (17) han har hanka inn i år! Klarer han 20+ så får det være innafor.Last edited by Kanarivogel89; 01.11.2020, 20:23.👍 6Kommentar
Kommentar