Thomas Lehne Olsen
Collapse
X
-
Dersom TLO hadde kunnet skilte med flere slike sesonger, så hadde jeg vært enig, men årets sesong er nok en ensom svale. Vi skal ikke lenger tilbake enn fjorårets sesong hvor han gikk ti kamper i Obos uten å score. Magefølelsen sier også at klubben ikke er for vanskelige med en lojal spiller som er på tampen av karrieren.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 2Kommentar
-
Dersom TLO hadde kunnet skilte med flere slike sesonger, så hadde jeg vært enig, men årets sesong er nok en ensom svale. Vi skal ikke lenger tilbake enn fjorårets sesong hvor han gikk ti kamper i Obos uten å score. Magefølelsen sier også at klubben ikke er for vanskelige med en lojal spiller som er på tampen av karrieren.Kommentar
-
4,5 mill er en grei pris utfra situasjonen, og siden vi har signert Adams som det ser ut vil gå inn som direkte erstatter så vil jeg ikke motsette meg at TLO får en siste lønnsjekk på tampen av karrieren.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Helt uenig i at det er en grei pris. Han kommer vel til å tjene det dobbelte hvert år der borte. Et år til med tippeligaens toppscorer som fungerer i laget er verdt mer enn 4,5M. Ville heller holdt han til kontrakten får ut.
Men mulig han har en slags klausul her…👍 3Kommentar
-
Som sagt er det nok ytterst usannsynlig at TLO scorer 20+ mål neste sesong. Dersom han blir vil jeg tippe han lander på ca. 15. Noe høyere enn snittet hans i klubben, men ikke i nærheten av årets festforestilling. Som du nevner kan det være klausuler i kontrakten som spillere inn.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
For øvrig synes jeg det er merkelig at man kan mene at 4,5 mill. for den beste angriperen i Eliteserien i 2021 er en grei pris. Lehne er ikke 33 år og lever på gamle meritter - han er 30 år og i sitt livs beste form! 4,5 mill. er selvfølgelig svært lavt.👍 2Kommentar
-
Mesfin sa både ved signeringen av Adams, og til RB nå, at Adams ikke er en erstatter for Lehne.
For øvrig synes jeg det er merkelig at man kan mene at 4,5 mill. for den beste angriperen i Eliteserien i 2021 er en grei pris. Lehne er ikke 33 år og lever på gamle meritter - han er 30 år og i sitt livs beste form! 4,5 mill. er selvfølgelig svært lavt.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Godt å se at det fortsatt forhandles om pris. Her må man tyne ut så mye man kan uten at sjeikene trekker budet. Unner Lehne å legge seg opp pensjon, så har ingen problemer med at han stikker nå, men jeg skulle gjerne sett at vi fikk litt mer. Er vel bare en håndfull spillere i norsk fotballs historie som har scoret så mange mål på én sesong. Blir spennende å se hva man ender på. 4,5 er veldig lite. Et par millioner til så er det tålelig.
Så blir det veldig spennende å se hvem Mesfin drar opp av hatten som erstatter. Virker som han har god oversikt for tiden og mange følere ute, så føler meg relativt trygg på at vi får inn en spiss med lignende kvaliteter … uten at jeg skal prøve å gjette hvem dette vil være.Kommentar
-
Det finnes ingen fasit for dette, men Transfermarkt har han på 400.000 euro. https://www.transfermarkt.com/thomas...spieler/103598 . Når dette først skal skje, er det om ikke annet positivt at det skjer nå, og ikke i mars.👍 1Kommentar
-
Her er det snakk om en ettårskontrakt hvor jeg tipper TLO kommer til å tjene minst det samme som overgangsbeløpet. Jeg har forståelse for at denne arabiske klubben ikke ønsker å strekke seg så mye lengre for hans tjenester i 12-18 måneder.Kommentar
-
-
Det finnes ingen fasit for dette, men Transfermarkt har han på 400.000 euro. https://www.transfermarkt.com/thomas...spieler/103598 . Når dette først skal skje, er det om ikke annet positivt at det skjer nå, og ikke i mars.Kommentar
-
Så blir det veldig spennende å se hvem Mesfin drar opp av hatten som erstatter. Virker som han har god oversikt for tiden og mange følere ute, så føler meg relativt trygg på at vi får inn en spiss med lignende kvaliteter … uten at jeg skal prøve å gjette hvem dette vil være.👍 1Kommentar
-
Spillere jeg håper vi har i kikkerten både til å erstatte TLO og DG: Bakenga, Heggebø (er nok urealistisk), Vidar Jónsson i Sandefjord virker meget spennende, Kristoffer Normann Hansen er også en spiller jeg har sansen for. Lars Olsen Larsen er en fotrapp spiller med meget godt skuddbein. Ellers er det få spissalternativer i ES som jeg tror er aktuelle som ren erstatter. Da må vi fort utenlands. Gulbrandsen er nevnt, Ujah også, men usikker på fysisk status der.Last edited by LS89; 23.12.2021, 10:35.Kommentar
Kommentar