Tipper det er avklart i løpet av et par dager
Thomas Lehne Olsen
Collapse
X
-
-
RB er vel blitt en sånn "nysigneringsvenn" med Lillestrøm. Kjører alltid artiklene om nye spillere inn i LSK samtidig som LSK legger ut artikkel. Så tviler på at det kommer stort derfra i forkant av en evt signering. RB vet nok mer enn det de skriver om.👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Eirik Nesset Hjelvik
@EirikNH
Thomas Lehne Olsen er klar for Lillestrøm. Ønsket seg hjem til Åråsen. Kommer til å skrive under på en lengre kontrakt. Presenteres trolig i løpet av dagen.
10:28 a.m. · 22. aug. 2022·Heia Lillestrøm......👍 7Kommentar
-
Se å få fjerna "(var spillertråd)" her a https://www.lsk.no/nyheter/thomas-le...-2026-sesongenHeia Lillestrøm......👍 2Kommentar
-
Fra VGs omtale av overgangen
«Lehne OIsen forteller at han sikter seg inn mot kampen mot Vålerenga 4. september. Det skal bli hans comeback for «fugla».
– Formen er det ingenting å si på, men jeg har ikke spilt kamp siden 26. mai. Det eneste jeg vet er at jeg bare har én kamp å komme i form på. For 4. september er jeg uansett klar! melder Lehne - og sikter til datoen for derbyet borte mot Vålerenga.»
Morten👍 6Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Likevel er dette naturligvis en god signering og rett beslutning av klubben.Kommentar
-
Å signere han ut 2024 hadde vært større - han er tross alt 31 år nå og har fått kontrakt til han er 35. De fleste holder ikke nivået så lenge. Det fremkommer av artiklene at en så lang kontrakt var nødvendig for å få til signeringen.
Likevel er dette naturligvis en god signering og rett beslutning av klubben.Kommentar
-
Han virker dønn seriøs, og den typen holder gjerne litt lengre. Men siste to åra tipper jeg han blir mer supersub og mentor for et yngre spisstalent (selv om han godt kan motbevise meg og dunke inn 15-20 kasser i året kontraktstida ut)Kommentar
-
Går i en merkelig dobbelthet her, ikke lett å være profet i eget land, han kommer jo med helt andre forventninger nå enn sist. Viktig å gi ham litt tid og ha litt is i magan, 3mnd uten kamp er lenge.
Samtidig går jeg med stjerner i øya og ører og gleder meg til et hav av 3000 gule fans som synger sangen hans når han putter mot søpla👍 7Kommentar
Kommentar