Bør ha råd til svær husbåt lengst sør i Mjøsa nå. Kan ikke pendle fra Moelv i 4 år
Thomas Lehne Olsen
Collapse
X
-
Å signere han ut 2024 hadde vært større - han er tross alt 31 år nå og har fått kontrakt til han er 35. De fleste holder ikke nivået så lenge. Det fremkommer av artiklene at en så lang kontrakt var nødvendig for å få til signeringen.
Likevel er dette naturligvis en god signering og rett beslutning av klubben.
👍 12Kommentar
-
Skulle det ikke være PK med Thomas i dag klokka 14? Står nå det på LSK.no
https://www.lsk.no/nyheter/pressekon...g-klokka-14.00
Strømmes ikke til publikum? Gleda meg til å høre den deilige Hedmarks-dialekta til Lehne-bassen igjen jeg!Kommentar
-
Skulle det ikke være PK med Thomas i dag klokka 14? Står nå det på LSK.no
https://www.lsk.no/nyheter/pressekon...g-klokka-14.00
Strømmes ikke til publikum? Gleda meg til å høre den deilige Hedmarks-dialekta til Lehne-bassen igjen jeg!Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 1Kommentar
-
Ikke for å være åpenbar, men https://www.rb.no/se-pressekonferans...v/5-43-1861431
bladde gjennom forsiden til RB, men fant ingenting. Ser nå at man må klikke "meny" oppe i høyre hjørne og deretter velge temaet "LSK". Godt gjemt!👍 1Kommentar
-
Gauseth presterer å kalle 3-1 (edit: 3-0 selvsagt) en "dårlig avslutning, midt i mål". Thomas finta jo juksepaven i Viking-målet langt oppi pølseboden før han enkelt trilla ballen i mål. Ha litt respekt da, Gauseth, please.Last edited by Kanarivogel89; 11.10.2022, 16:28.Kommentar
-
👍 1Kommentar
-
Akkurat i dette tilfellet går det nok vel så mye på manglende fotballforståelse som på manglende respekt fra Gauseth sin side!Elska þetta félag👍 5Kommentar
-
Å signere han ut 2024 hadde vært større - han er tross alt 31 år nå og har fått kontrakt til han er 35. De fleste holder ikke nivået så lenge. Det fremkommer av artiklene at en så lang kontrakt var nødvendig for å få til signeringen.
Likevel er dette naturligvis en god signering og rett beslutning av klubben.
Jeg tror ikke grunnen til at vi ikke klarer å få inn en god etablert spiss er at potensielle spisser selv tenker Lehne er for god - men de vet jo at hele klubben tror han er den beste spissen i Eliteserien, og at det vil være slik i all overskuelig fremtid.
👍 3Kommentar
-
Lehne Olsen er da for faen ikke problemet vårt. Ja han brenner noen store sjanser men det gjør alle i denne ligaen. Han leverer jevnt over hver sesong. Han har spilt alt som er, selv om han har vært halvskadet eller hatt bronkitt. Problemet er at ledelsen i denne klubben på et eller annet merkelig vis har kommet frem til at Lehne Olsen ikke skal ha konkurranse om spissplassen, og i perioder ikke backup i det hele tatt. Hvordan skal han utvikle seg eller holde seg skjerpet mrd null konkurranse? Utrolig naiv og hårreisende ledelse...................👍 3Kommentar
-
Er heller ikke Lehne Olsen sin skyld at forsvaret lekker som en sil. Skulle gjerne sett noen flere mål til på TLO i år, men av og til blir det mer stang ut enn inn for de fleste spisser. Selv Haaland har perioder hvor han ikke scorer særlig. Og TLO lider også av at vi verken spiller gnistrende angrepsfotball eller kommer til/slår mange innlegg.👍 1Kommentar
-
Selvsagt er det ikke TLO som er vårt største problem! Men han er ingen notorisk målscorer, uansett hvor mye vi elsker ham og hvor grenseløst han stiller opp for laget, også når han ikke burde ha spilt. Som det skrives over her, burde og skulle vi jo hatt minst en spiss til som kunne avlaste/veksle med ham om å dra lasset. Men jeg mener at TLO kan gjøre en minst like god jobb i en annen rolle og at vi trenger minst en spiller til som kan score et hyggelig antall mål.Elska þetta félag👍 2Kommentar
-
Når det gjelder Lehne Olsen, er jeg mer bekymret for hvor fryktelig treg han har blitt. Blir bare tull å snakke om at han skal være en bakromstrussel.Kommentar
-
Lehne slipper billig unna. Den bommen hans mot Godset er like ille som enhver keeper- eller forsvarstabbe. Jeg forventer at en spiss som Lehne får mer ut av sånne sjanser. 3-1 til pause (eller 4-1 om Karlsbakk hadde satt sin, om mulig, enda større sjanse) hadde sannsynligvis drept kampen. Kun i 4 av 18 kamper i år har vi klart å skaffe oss en luke på to eller flere mål. Fellesnevneren er at vi har vunnet alle disse fire kampene og at disse utgjør fire av totalt seks seire vi har tatt i serien i år. Lehne må ta sin del av skylda her. Han har vært langt fra så klinisk som man bør kunne forvente av en såpass rutinert spiss.
Ang. Godset-kampen så deler jeg også ut en kaktus til FM-Asterhed. Trippelbyttet ødela alt mot Molde, så hvorfor gjør du det samme igjen (Uba glemte å ta på seg leggskinner og ble derfor byttet inn litt etter de to andre)? Håpløst naivt. Trippelbytter lønner seg svært sjelden.👍 2Kommentar
-
Som vanlig i LSK beholder man plassen hvis man innehar et eller flere elementer av: Gamle meritter, være lønnsadel, godt likt eller kompis med de man trenger å være kompis med.
Se til FKH. Søderlund er ikke fast i 11'ern. Vi setter inn TLO så fort han utskrevet av sykestua uansett hvilken form han er i. Nå har vi dog ingen alternativer. Ekskluderer Ali ettersom han kommer til å returneres etter et eneste spilleminutt.
Det er på tide å få inn en spiss som er en seriøs utfordrer til TLO, og aller helst benker TLO. Når man er 33 skal man ikke være eneste alternativ eller ha klippkort på topp. Snakk om idiotopplegg fra sportslig ledelse!👍 4Kommentar
-
Lehne Olsen er da for faen ikke problemet vårt. Ja han brenner noen store sjanser men det gjør alle i denne ligaen. Han leverer jevnt over hver sesong. Han har spilt alt som er, selv om han har vært halvskadet eller hatt bronkitt. Problemet er at ledelsen i denne klubben på et eller annet merkelig vis har kommet frem til at Lehne Olsen ikke skal ha konkurranse om spissplassen, og i perioder ikke backup i det hele tatt. Hvordan skal han utvikle seg eller holde seg skjerpet mrd null konkurranse? Utrolig naiv og hårreisende ledelse.
Keepere og forsvarsspillere som gjør feil som fører til mål imot blir hudflettet og erklært ubrukelige, mens spisser som brenner store sjanser skal hylles for at de forsøker. Det er et psykologisk mysterium hvordan supportere ser på de forskjellige posisjonenes tabber.
Ellers enig i at det er ledelsens feil som ikke har prioritert å skaffe han noen reelle utfordrere.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Man kan godt klage på at han blåser for mange sjanser og ikke scorer nok, men snakket om at Lehne er den spissen som løper minst som noen andre snakka om er rett og slett feil, det merkes ekstremt godt når han tas av banen, ikke bare fordi vi ikke får mål men fordi vi rett og slett ikke henger sammen. Han har kraft, bevegelighet og er et naturlig oppspillspunkt, vi mister helt evnen til å holde ballen høyt i banen og vente på resten av laget når Lehne ikke spiller.
Det finnes helt sikkert andre spisser vi kunne henta som kunne gjort en (like) god jobb, men så lenge vi ikke har noen sånne vil Lehne være alfa-omega for oss. Alle andre kan rulleres ut, men ikke han.Kommentar
Kommentar