Deilig å ha en goalgetter på topp. 2 mål på 4 kamper er godkjent. Veldig nære at han har scora flere også. En tvilsom annullert mot KBK, en i stolpen mot Glimt og en i stolpen i dag. I tillegg snytt for klar straffe sist. Tipper han bikker 10 kasser ganske greit!
Thomas Lehne Olsen
Collapse
X
-
Skulle gjerne sett mer innsats i det defensive arbeidet. Der er det mest jogging for syns skyld. Han skal absolutt ha skryt for scoringene, men synes han gjør lite av seg utover scoringen og et par andre sjanser. Da synes jeg Gary Martin har vært mer på hugget i innhoppet sine.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Jeg svarer på dette innlegget i Gary Martin-tråden her:
Lehne Olsen er en ekte målsnik - og har også to annullerte scoringer på samvittigheten både i Bodø og i Kristiansund. Han kunne med litt marginer og cm på sin side vært toppscorer med fire kasser på fire kamper. To mål på fire kamper gir jo grei uttelling over 30 kamper (15 mål) og det er vel det som forventes at han skal ligge i år, tett oppunder hvertfall.
Synes det er noget spesielt argument MortenA bruker - og er helt enig med Jonern over. Det er en grunn til at Gary blir satt til å ha straffetrening. Da jobbes det ikke godt nok/ikke godt nok konsentrert på treningsfeltet.
Lehne er naturlig nok ett par hakk foran Gary p.d.d.
Legg til at TLO er sterk, rask og bevegelig, har åpenbart funnet et godt samarbeid med Erling og har stor arbeidskapasitet, så har vi nå fått en klassisk LSK-spiss –- bortsett fra hodespillet. For meg er det, om ikke en overraskelse, så i alle fall en behagelig erfaring.👍 1Kommentar
-
Kjenner både kamma-folk og godset-folk som hadde mer sansen for Lehne Olsen enn Marcus Pedersen. Jeg er utrolig glad for at vi har han i klubben.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Sjuuuuukt å melde! Middels!! Give me a break! Bare mot Start viste han veldig gode tendenser og han scorer et mål. Med litt flyt scorer han lett 15 ila en sesong. Vi har ikke hatt spisser siden Ujah som har avsluttet så mye, og du ser at han har et meget godt ben. Ikke bare skudd som flyr i hytt og gevær.👍 1Kommentar
-
Slapp av, TLO har allerede vist gode ferdigheter i box. Tror & håper han blir bare bedre og bedre. Utvikles samarbeidet med Knudzon ytterligere, og vi får i gang midtbanen over to omganger, samt flere innlegg fra begge kanter - vil dette bli moro. TLO synes å være en spiller med gode "attitudes"...👍 2Kommentar
-
-
Han var ikke heldig, men han var fryktelig god. Manglet bare scoringen.***Større baller enn vett***👍 1Kommentar
-
Nei , han var alt annet enn god denne kampen.
Fortsatt usikker på om at han er rette spissen som skal bidra sterkt til at vi etterhvert blir liggende på øvre halvdel av tabellen...
Men skal gi han han flere muligheter da , seneste hjemmekamp mot Start synes jeg han viste lovende takter.
Men som sagt denne kampen var han ikke god , han var faktisk fryktelig svak..👍 2Kommentar
-
Jeg forstår ikke denne voldsomme hetsen mot Lehne Olsen fra flere her inne. Han kommer til sjanser, har åpenbart instinkt for hvor han skal være, og han jobber hardt. I mine øyne er han som en Fugl skal være. Husk at han er ny i laget, og fremdeles sjokka etter treningsregimet ti Arne - jeg mener ikke det er realistisk å forvente mer enn vi har fått. Og jeg er overbevist om at TLO bare vil bli bedre utover sesongen. Å bytte han mot en lat og furten Gary er uansett meningsløst.👍 10Kommentar
-
ÅRETS TRØYEHOLDING: Da Tromsø fikk en gyllen kontringsmulighet i 1-1-kampen mot Sandefjord, tok bortelagets Pau Morer saken i egne hender, bokstavelig talt. ...Kommentar
-
Jeg forstår ikke denne voldsomme hetsen mot Lehne Olsen fra flere her inne. Han kommer til sjanser, har åpenbart instinkt for hvor han skal være, og han jobber hardt. I mine øyne er han som en Fugl skal være. Husk at han er ny i laget, og fremdeles sjokka etter treningsregimet ti Arne - jeg mener ikke det er realistisk å forvente mer enn vi har fått. Og jeg er overbevist om at TLO bare vil bli bedre utover sesongen. Å bytte han mot en lat og furten Gary er uansett meningsløst.
Lehne Olsen er speller ny i klubben – han har så vidt vært her i to måneder. Med litt bedre uttelling kunne han lett stått med fem-seks mål. Han har kommet til et titalls store sjanser på fem kamper, leser spillet godt og er en knallbra spillertype å ha til den fotballen vi spiller. Forstår ikke at folk kan være misfornøyde når vi i fjor hadde Malec, Skoda og Ajeti. Det var udugelige angripere det👍 9Kommentar
-
👍 1Kommentar
Kommentar