Da tenker jeg at det er bedre at Martin løper seg tom de første 60, og så kan TLO komme inn. At Arne valgte TLO handler vel like mye om at de betalte 2 mill for han. Tanken med TLO og Martin på topp og Erling på kanten bør også vurderes, spesielt når Melgalvis er så ute av form som han er.
Thomas Lehne Olsen
Collapse
X
-
Da tenker jeg at det er bedre at Martin løper seg tom de første 60, og så kan TLO komme inn. At Arne valgte TLO handler vel like mye om at de betalte 2 mill for han. Tanken med TLO og Martin på topp og Erling på kanten bør også vurderes, spesielt når Melgalvis er så ute av form som han er...................👍 8Kommentar
-
Har ikke så særlig formeninger om fyren ennå, men registrer at han skårer jamt og trutt!
Den gyldne standarden til LSK supportere er tydeligvis 10 mål basert på Erling i 2015 (sjukehus lite!!!), og der er han på god vei, så bra jobba.
Kommentar
-
Oppe i åtte mål nå. Kun råner-Marcus har scora flere så langt i år (13, 3 straffemål). Tosifra antall scoringer er ikke hverdagskost for en fugla-supporter, men her er jeg ganske sikker på at vi vil se nettopp dette flere sesonger på rad. Uten å ta helt av melder jeg at han fort kan ende på 15 kasser i år sånn som han har framstått i det siste. Thomas er i medvind nå!👍 2Kommentar
-
Jakter på toppscorer tittelen. Har sakte men sikkert klatret oppover. Likt med Haaland på delt 2.plass. 5 mål opp til Marcus.
Cupgull, toppscoreren og fornyet plass i ES. Kan vel sies å være en vellyket sesong om noe broket.👍 1Kommentar
-
Stakkaren fikk én ball å jobbe med gjennom hele kampen og det blei nesten mål.
Hadde noen på laget plutselig slått hodet sitt og tenkt at det kanskje kunne vært en idé å spille på TLO sine styrker/premisser, så hadde vi vinni.👍 2Kommentar
-
Thomas har gjort det han skulle – nå tosifra i sin første sesong. Uansett godkjent i mine øyne. Så øker kravene til neste sesong.👍 1Kommentar
-
Hadde Thoms putta fem til (som han hadde gjort om han ikke hadde blitt bortdømt ved gjentatte anledninger) hadde han sannsynligvis vært å finne i Midt-Norge et sted neste sesong. Så, fra et taktisk perspektiv, er 10 kasser pr i dag helt perfekt. Neste år dobler han, da er han heitere for mye større pengebinger enn Røkke/Reitan.👍 2Kommentar
-
Hadde han vist arbeidsinnsatsen som mot Bart i alle kampene, så hadde de brente sjansene vært lettere å svelge. Faktum er at han er en luksusspiller som ikke gjør en dritt defensivt, og da stilles det større krav til mål. Har ikke blitt imponert over det han har vist totalt sett i år. Ti mål er godkjent, men ikke mer når han gjør så lite for laget. Selv GM har fire målpoeng på den lille tilliten han har blitt vist, og jeg er ganske sikker på at GM hadde ligget på omtrent det samme med lik tillit. Men som så ofte før er det spillerne som koster penger som prioriteres.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
👍 5Kommentar
-
Jeg skal gå igjennom kampreferatene fra våre kamper, og dersom det har registrert en takling av TLO, så skal jeg be ydmykt om unnskyldning.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
Kommentar