Ok, da har jeg gå igjennom samtlige live-rapporter. Det er ingen fasit da de er overfladiske, men her er de situasjonene hvor TLO blir nevnt i situasjoner som kan defineres som defensive:
Vif (h) 19 Snapper ballen
Haugesund (h) 26 stjeler ballen
S08 (b) 48 river ned motspiller
Haugesund (b) vinner innkast ved motstanders cornerflagg
vif (b) 78 vinner en corner etter god jobb.
Ellers kan det nevnes at han har ett gult kort for munnbruk.
Dette er som sagt ingen fasit, men det forsterker det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha sett stort sett alle kampene i år. Folk skal selvfølgelig få være uenig. Det er mye av grunnen for forum, at man kan diskutere. Mitt inntrykk er at TLO ikke gjør mye defensivt arbeid. Dersom noen har tilgang på data som bekrefter/motbeviser min påstand, eller kan vise til hva slags informasjon som er nødvendig og hvor den kan skaffes, skal jeg gjøre hva jeg kan for å underbygge min påstand.
Hadde man hatt tilgang på løpelengder i løpet av kampene, så ville det vært en god indikator. Den type data har jeg ikke tilgang på.
Vif (h) 19 Snapper ballen
Haugesund (h) 26 stjeler ballen
S08 (b) 48 river ned motspiller
Haugesund (b) vinner innkast ved motstanders cornerflagg
vif (b) 78 vinner en corner etter god jobb.
Ellers kan det nevnes at han har ett gult kort for munnbruk.
Dette er som sagt ingen fasit, men det forsterker det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha sett stort sett alle kampene i år. Folk skal selvfølgelig få være uenig. Det er mye av grunnen for forum, at man kan diskutere. Mitt inntrykk er at TLO ikke gjør mye defensivt arbeid. Dersom noen har tilgang på data som bekrefter/motbeviser min påstand, eller kan vise til hva slags informasjon som er nødvendig og hvor den kan skaffes, skal jeg gjøre hva jeg kan for å underbygge min påstand.
Hadde man hatt tilgang på løpelengder i løpet av kampene, så ville det vært en god indikator. Den type data har jeg ikke tilgang på.
Kommentar