Flott jinx dette. Takk
Thomas Lehne Olsen
Collapse
X
-
-
En spiller som leverer 12 mål i første sesong er altså årsaken til hvorfor klubben havnet i nedrykksumpa? Herrefred.👍 6Kommentar
-
Har ikke helt bestemt meg rundt TLO. Framstår som en vaksinert luksusspiller i ene sekundet og en hardtarbeidende kvalitets-eliteseriespiss i det neste.
👍 2Kommentar
-
TLO er en Sundgot-type. Kommer til å levere flust med mål i mange år framover, men samtidig frustrere oss med forspilte sjanser. Kjenner jeg skal klare å leve greit med det👍 1Kommentar
-
På tide for meg å krype til korset. Hadde ikke den store trioen på denne signeringen. Var tung og treg da han kom. Ja, du putta ok med mål i fjor. Men for lite i fht til skapte sjanser. I tillegg synes jeg du var svak spillemessig, med dårlig mottak og avleveringer.
Men herregud for en speller du har blitt. En ting er at du er blitt mer effektiv. Minst like viktig er den ferdighetsmessige biten. Gode mottak i pressede situasjoner. Finner medspillere mye oftere enn før. Du har et mye bedre rykk med ball. Skuddfoten har alltid vært god. Og nå har du også begynt å bli et meget godt oppspillspunkt, hvor du vinner mye i lufta. I tillegg viser du deg tøff i duellspillet og legger ned en voldsom defensiv jobb.
Begynner å nærme seg en komplett spiss nå, Thomas Lehne Olsen.👍 18Kommentar
-
-
-
Ser i dag hvor krise det er at TLO er ute. Skaper ikke en dritt og er totalt ufarlige i og rundt boksen. Vi er allerede det tredje minstscorende laget i Eliteserien med 10 mål på 11 kamper og har et gigantisk problem offensivt. Thomas har stått for seks av målene. Nestemann på lista er midtstopper Salquist med to, etterfulgt av Ødemarksbakken (1) og Gustafsson (1).
Vi er så fucked. Hadde så trua i år, men nå er vi mer fucked enn noensinneLast edited by Kanarivogel89; 19.06.2019, 19:42.👍 2Kommentar
-
Med i troppen mot Oddevold. Velkommen tilbake, gamle kriger. Vært med på alle fotballøktene på trening denne uka iflg Lenny. Imponerende rask restitusjon dette!👍 5Kommentar
-
👍 4
Kommentar
-
Norges mest utakknemlige jobb? Sterk som en okse i dag, men kan ikke gjøre alt selv. Lekte seg med Tchamba i duellene, men hadde aldri noen å spille på. Kom seg også i god posisjon flere ganger, men Øde/Gustafsson eier hverken overblikk eller pasningsfot. Triste greier👍 3Kommentar
-
Sjekket statistikken i kveld. TLO står med tre mål inkludert 16. mai borte mot Mjøndalen (borte mot Haugesund og borte mot Godset). Han skal ikke ha all skyld for elendigheten da laget sjelden evner å sette han opp i gode posisjoner, men måltørken hans, i år som høsten i fjor, får meg til å lure på om han er rett mann for oss. Han er en god avslutter, men klarer sjelden å skape noe selv eller i kombinasjoner med lagkamerater.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
Kommentar