Thomas Lehne Olsen
Collapse
X
-
Fikk en sjanse igår(KBK(b)) servert av Ranger. Burde kanskje gjort mer av den. I første omgang synes jeg han jobbet bra. Dvs de gangene han mistet ballen som oppspillspunkt jobbet han tilbake og for å gjenerobre ballen. I andre omgang kan jeg ikke huske at han var involvet, noe som hadde med å gjøre at vi la oss veldig lavt og lot KBK styre. Men gjorde seg ikke bemerket på det overgangene vi fikk, så ble gjort oppmerksom på hans tilstedeværelse når han ble bytta ut med Braut, Sistnevnte var ingen åpenbaring han heller, men han var i det minste bori ballen en gang det jeg fikk med meg. Mulig å melde vi har en "spisskrise" eller så er det spillermønsteret eller formasjonen det er noe galt med, eller at spillerne rundt spissene våre er for dårlig. Antagelig en mikstur av alle punkteneKommentar
-
En hardtarbeidende, lojal spiller, som utvilsomt er en hyggelig fyr, og som heller ikke brukes optimalt under Bakkes system. Jeg har ofte forsvart TLO, men sluttproduktet i form av målpoeng går det ikke an å diskutere seg bort fra. Skal vi stabilisere oss på øverste nivå trenger vi en spiss som scorer mål.👍 1Kommentar
-
En hardtarbeidende, lojal spiller, som utvilsomt er en hyggelig fyr, og som heller ikke brukes optimalt under Bakkes system. Jeg har ofte forsvart TLO, men sluttproduktet i form av målpoeng går det ikke an å diskutere seg bort fra. Skal vi stabilisere oss på øverste nivå trenger vi en spiss som scorer mål.
Det største problemet til TLO er at han trenger for mange sjanser pr mål og når vi hittil ikke har klart å servere han mange muligheter så blir det lite mål.
Kommentar
-
Jeg vet ikke hva dere forventer av målpoeng fra TLO. Men i de 3 sesongene han har spilt i ES for oss har han hatt 10-15 målpoeng pr sesong. Jeg sliter med å se at vi skal få tak i en spiss som leverer mer enn det og i tillegg skal klare å beholde han. Det må vi dersom vi skal stabilisere oss på øverste nivå.
Det største problemet til TLO er at han trenger for mange sjanser pr mål og når vi hittil ikke har klart å servere han mange muligheter så blir det lite mål.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Avhenger selvfølgelig av hvordan laget presterer totalt sett, og hvor mange sjanser vi skaper. Ingen av kantene våre er pr i dag utpregede målscorere, og spissen (TLO) bør derfor ligge på 12-15 scoringer, og 20-25 målpoeng. Realistisk? Kanskje ikke, men uten vil det bli en kamp med ryggen mot veggen.
Kommentar
-
Avhenger selvfølgelig av hvordan laget presterer totalt sett, og hvor mange sjanser vi skaper. Ingen av kantene våre er pr i dag utpregede målscorere, og spissen (TLO) bør derfor ligge på 12-15 scoringer, og 20-25 målpoeng. Realistisk? Kanskje ikke, men uten vil det bli en kamp med ryggen mot veggen.
👍 2Kommentar
-
TLO har et lass av krefter, men han bruker det feil.
Løper og forsvarer altfor mye. Sikkert pålagt denna forsvarsjobben, men går utover hans offensive evner.
Er jo for sliten når han skal være, eller er i posisjon; og det er ikke dårlig kondis sin feil.
Frihet for TLO!👍 3Kommentar
-
Er forøvrig enig med Knut i at TLO, som ikke er hinsides rask, må tillates å ligge nærmere motstanderens mål. Det vil både gi flere avslutningsmuligheter, og en mindre sliten spiss når de kommer.
Pr i dag savner jeg en klassisk tier bak TLO, en type som Udoji eller PVM hadde gjort seg. (Og ja, jeg vet hvem som var tiltenkt den rollen...)
👍 1Kommentar
-
men for at det skal skje må vi evne å skape mer enn vi har gjort hitil, tror vi kommer dit. Men det har tydeligvis tatt lenger tid enn hva trenerne hadde tenkt. Forhåpentligvis får vi en fin periode med trening nå i landslagspausen. Forventer et Lsk lag som angriper med mye folk når FKH kommer på besøk.
👍 2Kommentar
-
Kommentar
-
Kanskje en diamant-oppstilling med
Mathew
Mathisen - Kairinen
Åsen
TLO - Braut Brunes
Kan være en aktuell oppstilling, men da har vi plutselig ikke plass til Helland når han blir tilgjengelig.Kommentar
-
Jeg tar 4-4-2 over (dagens) 4-3-3 any day, og tror også at Lehne Olsen hadde vært bedre med en spissmakker. Resten av stallen tviler jeg mye mer på. Vi har såpass mange i indreløpertyper nå at jeg ikke tror vi får det beste ut av en klassisk 4-4-2.
Kanskje en diamant-oppstilling med
Mathew
Mathisen - Kairinen
Åsen
TLO - Braut Brunes
Kan være en aktuell oppstilling, men da har vi plutselig ikke plass til Helland når han blir tilgjengelig.Kommentar
-
Han starter i det minste treningskampen i morgen iflg RB. Blir nok én omgang på’n. viktig at han får minutter i beina!👍 1Kommentar
-
Enig i at TLO er bedre i 4-4-2, men han er ikke en mann vi burde bygge laget rundt. Forrige gang vi spilte en sesong med TLO som spiss i 4-4-2 overbeviste han ikke og vi endte opp med å rykke ned. I mine øyne passer laget totalt sett bedre for 4-3-3 enn 4-4-2, selv om begge formasjoner gir oss utfordringer og fordeler med spillermateriellet vi har.👍 1Kommentar
Kommentar