Morro for Thomas og LSK dette men jeg har allerede satt penger på at han skader seg og blir ute ut sesongen under det oppholdet der. Står skrevet i stjernene
Thomas Lehne Olsen
Collapse
X
-
👍 4Kommentar
-
Skaderisikoen må vi kunne leve med, her får Lehne leve ut det som sikkert er en stor drøm. Uansett kommer han neppe til å spille mye, kanskje ingenting i hele tatt. Da er nok ikke skaderisikoen så veldig mye større enn å være hjemme og trene med oss i stedet.Kommentar
-
Nå ser jeg jo også gjerne at Thomas signerer en ny kontrakt og avslutter karrieren hos oss, men hvis vi skal unne ham et utenlandseventyr, som vi jo gjør, så hadde det vært veldig nice for markedsverdien med feks. en scoring mot Latvia👍 1Kommentar
-
Nominert til årets spiller i Eliteserien sammen med Patrick Berg og Veton Berisha. Dersom han sniker til seg toppscorertittelen mener jeg han bør få den. Mener uansett han er forbi Berisha. Berg er jo pressens yndling, så det blir nok ham, selv om det Lehne har gjort i år er mer imponerende enn å styre midtbanen for regjerende seriemester.👍 7Kommentar
-
Nominert til årets spiller i Eliteserien sammen med Patrick Berg og Veton Berisha. Dersom han sniker til seg toppscorertittelen mener jeg han bør få den. Mener uansett han er forbi Berisha. Berg er jo pressens yndling, så det blir nok ham, selv om det Lehne har gjort i år er mer imponerende enn å styre midtbanen for regjerende seriemester.
Liten tvil om hvem som virkelig har fortjent denne tittelen da.
Vi er tross alt ett ny opprykket lag . Utrolig hva både han og laget har fått til denne sesongen.
TLO har har med rette fått mye skryt for målene sine.
Men alt det gode arbeidet og innsatsen han gjør for laget både offensivt og defensivt , er jo vel så imponerende.
Han er blitt den komplette spiss og kaptein for oss.
Akkurat sånn jeg hadde håpet på , men likevel ikke hatt helt trua på.
TLO vil i allefall for meg , alltid være årets spiller i
TL 2021.👍 9Kommentar
-
La oss håpe han forlenger, tidenes kronerulling til klubben bør kanskje startes før 2022-sesongen slik at vi har råd til å beholde et par «stjerner» på laget________________________
TB👍 2Kommentar
-
Scoringen mot Molde nominert til årets mål: https://www.lsk.no/nyheter/superfina...oret-arets-mal👍 1Kommentar
-
Flere bud som tikker inn på Lehne i disse dager. Snakkes om 4 mill fra Sanfrecce Hiroshima som er avslått, Ulsan også inne i bildet. Greit nok at vi ikke kan være altfor harde i forhandlingene her med 1 år igjen på kontrakten og at vi skylder TLO et utenlandseventyr etter jobben han har gjort for oss men er en latterlig sum for toppscoreren i ligaen. Typ det du må ut med for en spiller fra Islandsk liga i disse dager. Mener vi bør ha rundt 10 mill, og da er vi egentlig greie. Men litt skeptisk til om vi klarer å få så mye. Asiatiske klubbene er først og fremst glade i å betale høy lønn, og ikke nødvendigvis overgangssum. Odd fikk jo småtteri for Bakenga.👍 2Kommentar
-
https://twitter.com/StianWahl/status...96077603098631
Flere bud som tikker inn på Lehne i disse dager. Snakkes om 4 mill fra Sanfrecce Hiroshima som er avslått, Ulsan også inne i bildet. Greit nok at vi ikke kan være altfor harde i forhandlingene her med 1 år igjen på kontrakten og at vi skylder TLO et utenlandseventyr etter jobben han har gjort for oss men er en latterlig sum for toppscoreren i ligaen. Typ det du må ut med for en spiller fra Islandsk liga i disse dager. Mener vi bør ha rundt 10 mill, og da er vi egentlig greie. Men litt skeptisk til om vi klarer å få så mye. Asiatiske klubbene er først og fremst glade i å betale høy lønn, og ikke nødvendigvis overgangssum. Odd fikk jo småtteri for Bakenga.Kommentar
-
I tillegg står LSK i en slags takknemlighetsgjeld til ham etter at han forlenga kontrakta etter nedrykket. Han er 30 år og har ett år igjen av kontrakten. Selv om TLO åpenbart er verdt mer enn 4 mill for LSK, sitter klubben med dårlige kort på hånda i dette vinduet. Hvis han virkelig vil gå er klubben nesten nødt til å la ham.
Min oppfordring er: spreng banken!Kommentar
-
Fansen kunne jo starta ei kronerulling å gitt han pengene direkte om han ble________________________
TBKommentar
-
-
Ellers kan det jo tenkes at de synes det begynte å bli litt for mye Lillestrøm. Må ha noen andre opp på scenen ogKommentar
Kommentar