Kamptråd MESTERFINALE Fugla - Bartepakket
Collapse
X
-
Kommentar
-
Ellers så kan en jo konstantere at våre beste menn på slutten der faktisk (nesten) kunne måle seg med en gjeng guttunger.
Nå er det smertefullt å være LSK-supporter.
Eneste som kan toppe dette er om vi taper mot Stabææk (som også har vært elendige), for da rykker vi ned.Kommentar
-
"Live-journalist" konkluderer "Lillestrøm skapte de fleste og største sjansene, men romerikingene maktet aldri å overliste en meget god Arild Østbø i RBK-målet."
Ødemarksbakken hadde forøvrig et veldig positivt innhopp. Gary M var mer positivt til stede enn tidligere. Pep-talk og ny formasjon synes jeg var bra av Arne.
Forøvrig tror jeg at noen av forumets gjenværende brukere heller skal bruke kamptid på noe annet, enn å bare plage seg selv med alt som sikker kommer til å gå galt. - Kom heller tilbake når Fulga igjen flyr høyere - og slutt å plag dere selv.👍 4Kommentar
-
"Live-journalist" konkluderer "Lillestrøm skapte de fleste og største sjansene, men romerikingene maktet aldri å overliste en meget god Arild Østbø i RBK-målet."
Ødemarksbakken hadde forøvrig et veldig positivt innhopp.
Forøvrig tror jeg at noen av forumets gjenværende brukere heller skal bruke kamptid på noe annet, enn å bare plage seg selv med alt som sikker kommer til å gå galt. - Kom heller tilbake når Fulga igjen flyr høyere - og slutt å plag dere selv.Kommentar
-
Jeg er veldig positiv til at Erlandsen overrasker med 4-3-3. Vi spilte fortsatt ikke veldig bra, men det var ekstremt stor framgang fra Ranheim-kampen. Så håper at vi kan fortsette med 4-3-3. Også i hans 1. periode i klubben så ble det gode resultater med 4-3-3. Vi dekker blant annet flere rom defensivt i den stilen. Så med Erlandsens defensive filosofi må jo det passe mye bedre. Ser for meg uten å være ekspert at vi har større muligheter med dagens mannskap med 4-3-3 enn 4-4-2.
Det som jeg finner mest negativt i dagens kamp er se en så god spiller som Rafn på venstreback. Han må få bruke sin teknikk og høyrebein på høyresiden eller som indreløper. Jeg tror han er en av lagets beste spillere, men blir redusert til en god defensiv spiller på venstreback. På høyresiden så vil han være dobbelt så god, siden han i tillegg til å være god defensivt og vil være en stor trussel offensivt.
Men ved å fortsette der vi slapp i denne kampen, og ved å gjøre noen få justeringer så har jeg troen på at dette vil gå bra - at vi begynner å vinne kamper igjen .Kommentar
-
De? Er det ikke bare en som er utlånt til Ranheim? Er et par i Levanger. Er selvfølgelig et b-preget Rosenborg, men de fleste ville nok vært mer eller mindre faste på andre EL-lag."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)👍 3Kommentar
-
Ødemarksbakken hadde forøvrig et veldig positivt innhopp. Gary M var mer positivt til stede enn tidligere. Pep-talk og ny formasjon synes jeg var bra av Arne.
Forøvrig tror jeg at noen av forumets gjenværende brukere heller skal bruke kamptid på noe annet, enn å bare plage seg selv med alt som sikker kommer til å gå galt. - Kom heller tilbake når Fulga igjen flyr høyere - og slutt å plag dere selv.
Kampen i dag ble dessverre akkurat så pinlig som jeg fryktet når vi valgte å stille mer eller mindre toppet mot et rbk som var det stikk motsatte, og som tydelig viste at denne kampen var lite viktig for de. Hadde vi i det minste gjort noe av det samme, så ville et tap vært til å leve med, men her går vi all-inn, mens rbk knapt gidder, og vinner.
Ellers er jeg enig med deg i det siste du skriver.
Jeg har altså gått fra å se samtlige LSK kamper 2-3 ganger i opptak, til å sitte med lap-top'en på fanget og se kampen mens jeg prioriterer repriser av Paradise Hotel Danmark på TV. Det kommer av at LSK i min levetid aldri har sett mer begredelig og tamt ut enn det vi presterer om dagen. Og jeg kan definitivt leve med dårlige resultater om man ser en progresjon eller vilje til å forsøke seg på å utvikle laget videre, men her står man altså støtt på at en innleggsfotball som er analysert død for 10 år siden av samtlige som driver med fotball født etter 1910 skal gjenopplives i LSK.
Problemet og den verste irritasjonen er at jeg er så forbanna glad i denne klubben og at jeg ikke klarer å legge den fra meg, selv om kona mi har fortalt meg et hundretalls ganger nå at "det bare er fotball" når jeg ikke får sove om nettene etter nok en frustrerende kamp. Da gjør det så ufattelig vondt å se den rævkjøres fullstendig av at man er så stolt over fortiden at man ikke evner å se noe fremover i det hele tatt.
Så du har altså rett i at jeg bør slutte å plage meg selv ved å skrive her inne eller i det hele tatt gidde å se på kampene, men det klarer jeg altså ikke. Utfordringen er også at slik den drives nå om dagen, og med de personene som styrer sport i LSK frykter jeg at klubben snart er ferdig som toppklubb. Ikke nødvendigvis fordi Arne Erlandsen rykker ned med klubben, da han har en evne til å overleve, men fordi han (sammen med sportssjefen vår som bygger en Arne E stall) fort etterlater seg noe ingen andre klarer å stable på beina igjen.
👍 2Kommentar
-
Ufattelig engasjement her som vanlig Totti, du snakker om et et "b-preget" RBK som stilte med Bendtner i 80 minutter?? Og som faktisk så vidt holdt unna... Har noen fortalt deg hva benken til RBK koster? Kan du gjette hvorfor jeg ikke lenger leser dine 5-600 ord lange utgyt etter hver match? Er rimelig lett gjennomskubart hvordan du snakker ned Erlandsen i hvert innlegg, men HVORFOR kan man jo lurte på .
Du raserer forumet, gleden ved å elske LSK og pisser i brønnen som faens oldemor. Håper noen moderatorer har vett til å se at du ikke fyller kriteriene for å faktisk være LSK-supporter og sletter kontoen din.
Jeg blir faenmeg kvalm. Hvorfor tar du ikke bussen etter mannslingen Haglund, han har sikkert en ledig madrass på hybelen sin han har fått av sosialstyrelsen?
👍 1Kommentar
-
Du raserer forumet, gleden ved å elske LSK og pisser i brønnen som faens oldemor. Håper noen moderatorer har vett til å se at du ikke fyller kriteriene for å faktisk være LSK-supporter og sletter kontoen din.
Jeg blir faenmeg kvalm. Hvorfor tar du ikke bussen etter mannslingen Haglund, han har sikkert en ledig madrass på hybelen sin han har fått av sosialstyrelsen?👍 1Kommentar
-
Jeg tok iallefall mann og ikke ball og var tydelig på det. Hadde jeg vært uærlig hadde jeg dekket mitt hat mot Haglund bak ballprat sånn som deg. Du må gjerne mene at Erlandsen er et rasshøl, men den kjerringaktige bakvaskelseskampanjen du bedriver samtidig som du bedriver en slags FIFA Fotballmanageraktig selvrunk foran speilet er så tom for resonnerings- og abstraksjonsevne at det er som å se noen kritiserer børsen etter å ha tapt i monopol...Kommentar
-
Haha, hvis dagens "hets" får ham til å grine til media, tenk hvordan han hadde reagert hvis italienske ultras hadde ropt til ham fra tribunen. Innbiller meg at de kunne funnet på å rope adskillig drøyere ting enn det som ble ropt i dag.Custodes
Contra o futebol moderno!Kommentar
-
Nå går diskusjonen over alle støvleskaft her, for å si det mildt.
Vi elsker alle LSK, kanskje i større eller mindre grad, men ingen av oss hadde vært her om ikke den kjærligheten lå i bånn.
Veien videre kan vi være uenige om, og gjerne diskutere oss blå rundt - ingen av oss har fasiten uansett.
Men det som er ganske udiskutabelt er at LSK pr her og nå seiler i kraftig motvind. Laget virket forknytt og tappet for energi, og tabellen forteller oss at vi pr dags dato er et bunnlag.
Det blir derfor i mine øyne bare pinlig når noen forsøker å snakke opp det RBK-laget vi møtte (og tapte for) i dag. Ja, dansken og et par andre etablerte spillere hadde de med, men brorparten var unge og langt unna å starte i Eliteserien. De stilte med et lag som holdt på å ryke ut i cupen for et lag fra gudene vet hvor langt ned i divisjonene.
Denne "RBK Ultra Light" utgaven burde og skulle vi ha valset over ganske så greit. At vi ikke gjorde det, er både flaut og bekymringsfullt, ikke minst for selvtilliten til spillerne.
For den store testen kommer mot Stabæk. Et lag som i likhet med oss har slitt i serien, og som i ærlighetens navn har vært dårligere enn oss. Vinner vi den, kan det bli et vendepunkt. Taper vi, så tror jeg ikke engang de mest tungsinte her inne er pessimistiske nok. Da blir det et rotterace for å overleve, og utgangen på det dramaet er på ingen måte gitt.Kommentar
-
For han passer ikke inn der i det heletatt.
Nykker uten glimt i øyet og et spill som knapt hadde heva dagens LSK.Kommentar
-
Jeg tok iallefall mann og ikke ball og var tydelig på det. Hadde jeg vært uærlig hadde jeg dekket mitt hat mot Haglund bak ballprat sånn som deg. Du må gjerne mene at Erlandsen er et rasshøl, men den kjerringaktige bakvaskelseskampanjen du bedriver samtidig som du bedriver en slags FIFA Fotballmanageraktig selvrunk foran speilet er så tom for resonnerings- og abstraksjonsevne at det er som å se noen kritiserer børsen etter å ha tapt i monopol...
For min del er det kun en person som jobber med klubben utad jeg mener er et rasshøl av årsaker jeg ikke har lov til å si noe om her inne. Resten oppfatter jeg som gode ansatte i klubben som forsøker så godt de kan, så er det naturligvis ikke alltid det er nok.👍 1Kommentar
Kommentar