Rafn hemmes av å være høyrebeint, det vanskeliggjør både timing og effektivitet. TLO tvinges i stor grad til å gjøre ting på egenhånd.
Kamptråd MESTERFINALE Fugla - Bartepakket
Collapse
X
-
Men han kan ta skylda for at vi gang på gang skal rundt på kanten og slå innlegg fra en posisjon det scores mål fra på ca 1 av 90 forsøk. Det er til liten hjelp for både TLO og Rafn sin statistikk.Kommentar
-
Gode poenger fra dere begge. Disposisjonene er håpløse. Nå kommer Reginiussen og stanger inn et mål og stenger sjappa i andre enden. Snipp snapp snuteKommentar
-
-
-
-
Ikke Kippe som skal komme til den muligheten, og det er bare første årsak i rekken som får oss til å fremstå som et komisk dårlig fotballag. Men når man lever i en hverdag uten ambisjoner og forventninger...Kommentar
-
Uff, nei. Plukk den éne sjansen som passer din beskrivelse du. Selvfølgelig helt krise å kjøre opp stopper når man ligger 1-0 uten noe som helst å tape. Er vel Erlandsen sin feil at ballen endte opp i beina til Kippe og? Dette orker jeg ikke og setter meg selv i karantene. Jeg er totalt enig i at noe virker pill råttent i klubben og at det aldri har vært pinligere å være LSK-supporter, men dette blir for dumt👍 1Kommentar
Kommentar