Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nordicbet med Joacim Jonsson i spissen mener LSK havner på 10. plass. Han mener at både Tromsø og Start vil havne foran oss . Å spå Tromsø foran oss tyder på at hans fotballekspertise er begrenset:
Nordicbet med Joacim Jonsson i spissen mener LSK havner på 10. plass. Han mener at både Tromsø og Start vil havne foran oss . Å spå Tromsø foran oss tyder på at hans fotballekspertise er begrenset:
Tom Lund mener at vi vil havne blant de 4 beste,
Per Berg 3. plass,
Finn Bjerk 6. plass,
Bård Bjerkland 5. plass,
Gundhild Lærum topp 7,
Davy Wathne 5. plass,
Arne Scheie 6. plass,
Per Kristian Torvik 7. eller 8. plass,
Kenneth Kvebek 7. plass,
Per Mathisen 5. plass:
Så veldig mange flere tips fra mediene vil nok ikke komme, så la oss rette fokuset over på oss som supportere. Hvor tror vi LSK havner på tabellen i år?
(Jeg har som det kommer fram av et av de ovenstående innleggene troen på en 5. plass)
Så veldig mange flere tips fra mediene vil nok ikke komme, så la oss rette fokuset over på oss som supportere. Hvor tror vi LSK havner på tabellen i år?
(Jeg har som det kommer fram av et av de ovenstående innleggene troen på en 5. plass)
Alt fra 2.plass til 12.plass er sånn passe realistisk og mulig. Såpass små forskjeller er det mellom lagene, og så avhengig vil dette være av skader, flyt og andre tilfeldigheter.
Jeg tipper vi får se RBK, Molde, Godset, vif, Sarpsborg, Brann og Odd foran oss på tabellen, og at vi tar en beskjeden 8'ende plass til slutt. Alle disse lagene føler jeg enten besitter bedre staller, og/eller er flinkere på andre området enn oss. Magefølelsen sier også at både Bodø/Glimt og Start kan overraske stort i tillegg.
Jeg håper dog vi får se et offensivt og sultent LSK lag som både tør og evner å ta tak i spesielt hjemmekampene sine, som jeg savnet i fjor. Så er ikke det mest avgjørende for meg om det ender med en fjerdeplass eller åttendeplass, så lenge man kan se et LSK som engasjerer og spiller med en langt høyere intensitet og vilje til å vinne kampene sine enn vi opplevde i flesteparten av kampene sist sesong. Da altså spesielt hjemme på Åråsen, der vi ikke kan tillate motstanderne å hvile med ball i laget så mye de vil.
Da vil jeg i det minste sitte igjen med en følelse av at dette kan utvikle seg til noe bra, selv om vi skulle bli nummer 8, som da (dessverre) blir mitt tips.
Helt meningsløst å fortsette som i fjor når vi har henta spillere som klart tilsier at vi har mer av hele troikaen: fysikk, løpskraft og kreativitet. Mye bra har skjedd i vinter og det er helt åpent bak RBK fortsatt. Alle sier det er jevnt, derfor bør det heller ikke være noen unnskyldning for LSK å legge sin egen skjebne i andres hender. Men jeg frykter hva vi kan møte allerede til helga mot et nyopprykka lag hvis vi akter følge tråden fra 2017.
Det er ingen langsiktighet i Erlandsen som trener, men i denne stallen er det mye å ha forhåpninger til og å bygge noe virkelig bra på. Men har treneren selv trua?
Øvre halvdel, mest sannsynlig mellom 4-7. Hvis Erlandsen tør.
Kommentar