Pinlig
Bodø/Glimt - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Utspilt i de periodene hjemmelaget får til sitt kjappe spill langs bakken. Og det var mer enn nok mot et LSK som satser på å starte sine angrep åtti meter fra mål med en spiller foran ballen. Og folk tror fjoråret var frustrerende.👍 2Kommentar
-
Pinlig. Grusomt å se på. Vanvittig skuffende!
Strykkarakter til Arne også som omtrent hadde gitt opp når spillera gikk i garderoben etter 15 min. Hva slags innstilling er det?? Ikke LSK verdig! Skjerpings for faen!..................👍 1Kommentar
-
-
Akkurat det var forferdelig å høre på, og ga meg en dårlig følelse med en gang. Sånt skal faktisk ikke skje, uansett hva han måtte si i garderoben. Det er ikke LSK verdig å sutre over forholdene på den måten. At vi skal stå der og klage over at vi er redde for skader hadde jeg håpet å slippe å høre på. Det får Rosenborg eller Stabæk ta seg av. Og når kampen kom i gang igjen var det helt fint. Er fortsatt noe inni helvete forbanna etter å ha sett denne begredelige opptrednen. Som sagt, ikke LSK verdig i det hele tatt. Skammelig!..................👍 3Kommentar
-
Var som forventet dette. Bodø/Glimt blir fort en av årets overraskelser, og kommer til å ta klart flest av poengene sine på hjemmebane, der de tør å spille sitt eget spill fullt ut.
Jeg er dog mer bekymret over at det eneste man hører Arne Erlandsen mane om i videoene på "innsiden" er flere innlegg, flere mann i boksen og baller i bakrom. Utrolig at en trener i 2018 med de statistikkene man har tilgjengelig faktisk tror mange innlegg i boks er medisinen.
Nå blir det viktig å slå Sarpsborg i neste kamp, og da forventer jeg et LSK som jager bortelaget inn i egen 16-meter for å skaffe seg brudd høyt i banen, og som viser at de virkelig ønsker å vinne fotballkamper.
👍 1Kommentar
-
S08 med en solid kamp i kveld. Hadde vært tøffere å møte de hvis de også hatt stått med 0 poeng etter første runde. Håper på 3.desember reprise, men dette blir ikke lett. Det blir grisestygt hvis vi presterer samme rælet igjen neste helg.👍 1Kommentar
-
Riktig, men symptomene som endte med 1-3 har vi sett før uahengig av værforhold. Under Erlandsen er vi rett og slett ikke særlig gode på å forsvare oss som en enhet. Og det er et fryktelig utgangspunkt når man inviterer motstander inn på egen halvdel.👍 1Kommentar
Kommentar