Kamptråd: Lillestrøm - Sarpbsborg 08, lørdag 17. mats kl 15:30, Åråsen Stadion

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2428

Kamptråd: Lillestrøm - Sarpbsborg 08, lørdag 17. mats kl 15:30, Åråsen Stadion

Enorm interesse!

Blir det kamp? På yr er det meldt -20 frem til kl 12 og under match -8.
    For de uten yr-app kan man følge utviklignen her: https://www.yr.no/place/Norway/Akers...A5sen~2251558/

Om det blir kamp lokker DnB sine kunder med billetter 100 a piece her: https://jubl.dnb.no/jubl-billetter-lsk-s08-17-mars.html

Alle er skuffa etter serieåpningen og forlanger i det minste bedre innsats. Trolig samme lag. Eneste forandring blir
    muligens GM ut og Ødermarksbakken inn.

PS! Lagde tråden fordi jeg ville høre rykter om det faktisk blir kamp.

Last edited by kunden; 16.03.2018, 12:11. Begrunnelse: typo
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3410

På treninga forrige dagen jf. "På innsiden" virket det som SKM kom inn for Gary og Erling på topp igjen. Personlig må jeg si jeg blir litt overrasket hvis Arne rokkerer allerede på laget. Greit Gary ikke var bra i Bodø, men det var han ikke alene om. Synes det er snodig hvis han ofres etter en god vinter som ender med 45 min i Bodø og deretter benk her.

Håper på samme lag som sist. Tipper Martin er rimelig gira på å vise seg frem foran hjemmepublikum igjen.

Kommentar

• Tjodleif
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2017
      • 856

Ser man på timevarselet så skal det vær -5 fra kl. 14 til 18. Og jeg regner med at de har på bra med undervarme den natta, så gresset vil vel ikke oppleve 20 minus.

Jeg må si jeg er litt pessimistisk etter å ha sett hva de to lagene presterte forrige runde, men jeg tror likevel det er en åpen kamp.

Kommentar

• BD
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2006
        • 1440

Noen som har sett treninger etter onsdagen, og vet noe om hvem som ligger an til å starte? Blir det Kind Mikalsen, Martin eller Ødemarksbakken?

Kommentar

• G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3251

Hvis man ser "på innsiden" når Mesfin snakker om å møte på jobb, og ser kroppsspråket til Gary, så ville det overraske meg VELDIG om han starter. Synes dessverre at han fremstår rimelig uprofesjonell den siste uka, og viser lite forståelse for hvordan det mentale påvirker prestasjonene.

Å bli vraket er ingen katastrofe, det er bare å krumme ryggen og spille seg inn igjen via gode prestasjoner på trening.

Kommentar

• Wanker
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 637

Opprinnelig skrevet av G-Man
            Synes dessverre at han fremstår rimelig uprofesjonell den siste uka, og viser lite forståelse for hvordan det mentale påvirker prestasjonene.
            Han reagerte jo da han ble tatt av under en av treningskampene også (Sarp eller Molde), på en måte som virket veldig unødvendig (fant ikke igjen videointervjuet i farta). Jeg kan forstå skuffelse, særlig etter å ha trent hardt og kommet opp på et hittil ukjent nivå fysisk, men under treningskamper er det jo en del av gamet at flere får prøve seg. Hvis man allerede da blir muggen over å bli bytta ut, må det justeres litt.
            Nei, Gary - hvis du VET du kommer til å bli bytta ut, løper du bare ekstra hardt den tida du får spille. Scoringene vil komme, det er jeg overbevist om.
            Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
            Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3410

RB tror Ezeh og Ødemarksbakken kommer inn for Gary og Melgalvis.

Kommentar

• Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2962

Pussig at Arne vil ha Charles på høyrekanten. But, but...

Kommentar

• Kanarivogel89
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 4658

Opprinnelig skrevet av LS89
                  RB tror Ezeh og Ødemarksbakken kommer inn for Gary og Melgalvis.
                  I tillegg til Haakenstad ut, Rafn over på høyre og SKM inn på venstreback. Forstår ikke hvorfor man skal dra opp hele laget ved rota etter én kamp. Rokkerer altså på fem spillere (Rafn over på HB, SKM inn på VB, Ezeh inn på HK, Øde inn på VK og Knudtzon opp som spiss). Virker smått panisk

Kommentar

• Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3501

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

I tillegg til Haakenstad ut, Rafn over på høyre og SKM inn på venstreback. Forstår ikke hvorfor man skal dra opp hele laget ved rota etter én kamp. Rokkerer altså på fem spillere (Rafn over på HB, SKM inn på VB, Ezeh inn på HK, Øde inn på VK og Knudtzon opp som spiss). Virker smått panisk
                    Ja, man kan jo lure på om man har brukt de tre månedene på noe fornuftig i det hele tatt utenom å øke løpskapasiteten.

Kommentar

• vermu
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2008
                      • 1729

Strålende sol og 3 minus grader på Åråsen nå. Denna tar vi. Sarp har ikke kommet nedpå jorda etter serieåpninga.

Når det gjelder lagoppstilling så synes jeg dette er noe av det bedre Erlandsen har tatt ut. Det er jo ikke slik som enkelte her hevder, at vi har spilt inn en fast 1.ellever i løpet av vinteren, og derfor er det dumt å forandre så tidlig.

Kind Mikalsen er akkurat tilbake fra skade og jeg er meget glad for at han blir satt inn på venstreback. Rafn er sikker på laget og flyttes endelig over til sin beste posisjon.
                      Lehne Olsen kom sent, og er per i dag sikker på laget. Knudtzon er klart best som spiss. Derfor må Martin helt naturlig ut.

Ødemarksbakken fortjener en kantplass. Eneste jeg ikke liker er hvis Charles skal spille på kanten, Dette er overhodet ikke hans plass. Melgalvis burde fått fortsatt tillit.

Tipper vi vinner 3-1. Lehne Olsen, Knudtzon og Ødemarksbakken.

Kommentar

• brune stakkeland
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2012
                        • 895

Laget er bekreftet ref LSK på twitter.

Kommentar

• LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3410

Flere av S08-spillerne spiller med virus i kroppen i dag grunnet oppkast/magetrøbbel. Vi tar det vi får.

Kommentar

• GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

Ti minutter gått på egen hjemmebane og vår beste spiller har knapt vært borti ballen. Helt hawaii, og det slås i lufta på to spisser som er best langs bakken. Dette er fotballen under Arne og akkurat som forventa. Man skaper ikke stabilitet på tilfeldigheter.

Kommentar

• LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3410

Fortsatt skeptisk til Charles på kanten. Blir veldig keitete..

Kommentar

• LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3410

Hva er dette for noe!? Igjen på dødball. Keeper!?

Kommentar

• Tjodleif
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2017
                                  • 856

Hva skjer med defensiv dødball??? Skulle ikke Maric liksom ha feltarbeid som sin sterkeste egenskap...

Kommentar

• HolterKanaris
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 1603

Maric er usikkerheten selv og Charles er jo bare shit. Ødemarksbakken og Lehne ser friske ut, mens resten er tilnærmet usynlig
                                    ***Større baller enn vett***

Kommentar

• GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

Opprinnelig skrevet av Tjodleif
                                      Skulle ikke Maric liksom ha feltarbeid som sin sterkeste egenskap...
                                      Skulle ikke Kippe ha mer erfaring enn å lage nok et frispark på feilvendt spiller? Alle våre fire baklengsmål i år er en sur symfoni av personlige feil.

Kommentar

• Stan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2006
                                        • 1094

Igonen må stå neste.

Kommentar

Working...