Igonen ute mot Tromsø fordi han slo opp skaden. Amatørmessig å ikke la Maric få stå mot KFUM
Cupen 2018
Collapse
X
-
Er jo ikke sånn at keepere skader seg så ofte da, og han kjente ingenting før kampen eller under oppvarming. Lett å være etterpåklok. Kjip situasjon er det i alle fall👍 1Kommentar
-
4. Runde i cupen:
Lillestrøm - Brann
For lagene som skal spille E-cup spiller 4. runde 30.- 31.mai. De øvrige kampene spilles 13.- 14.juni."For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar HoffKommentar
-
Dette er jo ikke etterpåklokskap. Igonen har slitt med skade, han har mista kamper pga dette. Når vi da skal spille en utrolig viktig seriekamp til helga, må det gå an å bruke stallen sin å gi Maric en sjanse. Spesielt da de er på omtrent samme nivå.Kommentar
-
Så lenge spilleren selv sier han ikke følte noe form for skade under oppvarming ser jeg ikke helt problemet med å la han starte. Han skal tross alt bli førstekeeperen over tid. Når det er sagt, stiller vi ikke noe spesielt dårligere med Maric mellom stengene, tvert imot.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFL👍 1Kommentar
-
-
-
Skulle til å poste noe lignende! Men først må altså Bryne slås......Kommentar
-
Sist gang vi møtte Bryne i cupen var 2001. Semi-finale på Bryne stadion. Vi var soleklare favoritter. Lå og kjempa om seriegullet. Vi hadde ikke vært i en finale på 9 år. Hele klubben hadde nærmest innkassert seieren kvelden før. Det var full fest i Stavanger. Gratis mat og drikke til sponsorer og diverse på en av byens beste restauranter. Daværende trener var ute til langt på natt.
Det gikk som det måtte gå. Totalt utklasset av Bryne. 0-4 i sekken. Heldigvis hadde jeg fly hjem.Kommentar
-
Jeg så kampen mellom UKI og Bryne i går. Et under at ikke UKI scora en fem-seks mål, så her finnes det muligheter. Røyk til slutt på straffer.
Samtidig tenker jeg også at vi ville hatt bedre sjanser mot et godt lag. Nå må vi jo styre kampen mot et svakere lag, noe vi ikke har evnet på over et tiår...👍 2Kommentar
-
Sist gang vi møtte Bryne i cupen var 2001. Semi-finale på Bryne stadion. Vi var soleklare favoritter. Lå og kjempa om seriegullet. Vi hadde ikke vært i en finale på 9 år. Hele klubben hadde nærmest innkassert seieren kvelden før. Det var full fest i Stavanger. Gratis mat og drikke til sponsorer og diverse på en av byens beste restauranter. Daværende trener var ute til langt på natt.
Det gikk som det måtte gå. Totalt utklasset av Bryne. 0-4 i sekken. Heldigvis hadde jeg fly hjem.👍 2Kommentar
-
Men dette er fort gjort slår tilbake mot oss. LSK favoritter, det ender som regel i fiasko, historisk sett..Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Denne kampen anser jeg kun som en bonus match vi kan gi de utenfor den faste startoppstillingen spilletid. Forhåpentligvis vinner vi som kan gi litt mer penger i kassa, selvtillit til de som ikke får spille så mye, og en god følelse for alle til Stabæk kampen. Håper vi angriper Bryne som F og viser at vi kan være farligeKommentar
-
Kanskje denne lineupen?
Marco
Rangern - Arnesen - ETS - Rafnur
Brenden - Krogen - Svarte Diamant - Øde
TLO - Gary Lothbrok, son of Ragnar
Benq:
3. keeper - Anton - Strikkmotor - Frodo - DAP - Aya - Smaradona
Smara og DAP kommer helt sikkert inn i cupen seinere.
Melga, SKM og Moldzon ute med skadeKommentar
Kommentar