Dette må kanselleres asap. Selv jeg som LSK supporter finner dette lite interresant. Og det virker som om dette stuntet suger energi fra spillerne! Spenstig forsøk på å skape blest om klubben, men har dessverre feilet fatalt. Fjern kamerafolkene fra garderoben nå!
VGs På Innsiden av LSK
Collapse
X
-
Dummeste jeg har lest på lenge. Du legger altså skylda på at vi er ræva fordi VG er tilstede. -
Det er ikke en grunn alene til at vi har hatt en elendig start på sesongen! Men jeg tror definitivt at det bidrar negativt for motivasjonen til spillerne å ha et kamera opp rumpa gjennom hele arbeidsdagen! Hvorfor tror du de fleste klubbene i verden skjermer spillerne sine for pressen??Kommentar
-
Det er dine ord, og er de dummeste ordene jeg har lest på lenge!
Det er ikke en grunn alene til at vi har hatt en elendig start på sesongen! Men jeg tror definitivt at det bidrar negativt for motivasjonen til spillerne å ha et kamera opp rumpa gjennom hele arbeidsdagen! Hvorfor tror du de fleste klubbene i verden skjermer spillerne sine for pressen??👍 3Kommentar
-
VG om "På Innsiden"-suksessen: Helt fantastisk!
Det har altså blitt over 9 millioner visninger på klippene så langt. Vel og bra det, men hva får vi for dette utover en noe tvilsom "profilering" av klubben? Vanker det andeler av reklameinntekter etc.? Her må vel Stokstad ha klart å få på plass en god avtale?Kommentar
-
At folk er negative til dette er faen meg en gåte. Nå har vi slitt mediemessig i en årreke. "Ingen skriver om LSK" Folk klager på at LSK er en så lite åpen klubb, og at "ingen bryr seg". Her får vi den mest omfattende mediedekningen en klubb i Norge noensinne har fått.
Jeg kjenner ikke til om vi får noe penger ut av avtalen. Sannsynligvis får vi ikke et rødt øre. Til gjengjeld så får masse positiv omdømme. Mange underholdene saker, og et eget program både i VG og Eurosport.
Spillere og trenere representerer LSK på en ypperlig måte. 1,4 millioner har sett på VG. Tenk på våre sponsorer som får vist seg fram daglig.
Dette er det beste mediestuntet vi har hatt siden LSK-mafian på 70-tallet!Last edited by vermu; 22.05.2018, 23:34.👍 9Kommentar
-
Et eks på en deilig sak, hvor spillerne representerer klubben meget godt: Simen Rafn prøver å kjøpe leilighet på Åråsen stadion. Han sitter på et rom på Lerkendal med utsikt over banen, mens han venter på svar om kjøpet. VG spør om dette likner på det han har bydd på. " Jo det ligner, men Åråsen er et steg opp da", svarer Rafn.👍 3Kommentar
-
At folk er negative til dette er faen meg en gåte. Nå har vi slitt mediemessig i en årreke. "Ingen skriver om LSK" Folk klager på at LSK er en så lite åpen klubb, og at "ingen bryr seg". Her får vi den mest omfattende mediedekningen en klubb i Norge noensinne har fått.
Jeg kjenner ikke til om vi får noe penger ut av avtalen. Sannsynligvis får vi ikke et rødt øre. Til gjengjeld så får masse positiv omdømme. Mange underholdene saker, og et eget program både i VG og Eurosport.
Spillere og trenere representerer LSK på en ypperlig måte. 1,4 millioner har sett på VG. Tenk på våre sponsorer som får vist seg fram daglig.
Dette er det beste mediestuntet vi har hatt siden LSK-mafian på 70-tallet!
Selv naboen som er Rosenborg supporter mener noe om LSK og hvorfor det går dårlig sportslig basert på at han følger med på serien. Det betyr faktisk noe for meg, da han på samme tid i fjor ga fullstendig f*** og knapt kjente navnet på en LSK spiller.
Ser virkelig ikke noe negativt med denne serien i det hele tatt, og de balanserer innholdet på en veldig bra måte.👍 6Kommentar
Kommentar